۳۷۱۲۴۴
۴ نظر
۵۱۷۱
۴ نظر
۵۱۷۱
پ

«بن افلک» ۴۴ ساله شد

آقای افلک در روز ۱۵ اوت ۱۹۷۲ به دنیا آمد و در کنار پدر و مادر و برادر کوچکش، کیسی، کریستوفر آن و تیموتی، در ماساچوست بزرگ شد.

برترین ها: آقای افلک در روز ۱۵ اوت ۱۹۷۲ به دنیا آمد و در کنار پدر و مادر و برادر کوچکش، کیسی، کریستوفر آن و تیموتی، در ماساچوست بزرگ شد. خانواده اش لیبرال بودند و به همین خاطر علاقه این دو برادر به بازیگری را تشویق می کردند. در نتیجه بن بازیگری را وقتی بچه بود آغاز کرد. مادرش برای کالج او پول جمع می کرد، ولی بن تحصیلات را به امید ورود به هالیوود رها کرد.
«بن افلک» 44 ساله شد
بعد از دبیرستان، بن که با بهترین دوستش مت دیمون کار می کرد، تصمیم گرفت بازیگری را بطور حرفه ای در نیویورک دنبال کند. اولین نقش سینمایی او در فیلم «گیجی افتخار» بود و پس از آن بن در چند فیلم سینمایی به کارگردانی کوین اسمیت بازی کرد. با این حال، اولین فیلم مهم و بزرگ او فیلمی بود که او و دیمون با هم فیلمنامه اش را نوشتند و در آن بازی کردند. «ویل هانتینگ نابغه» فیلمی بود که بن و مت برایش جوایز اسکار بردند.

پس از بردن یک جایزه اسکار، حرفه بن بلافاصله رو به رشد و ترقی گذاشت و او خیلی زود بازیگر نقش اصلی بسیاری از فیلم های هالیوودی شد، طوری که دیگر همه او را می شناختند. بازی در فیلم های «شکسپیر عاشق»، «تعصب» و «پرل هاربر» باعث شده بود که همه فکر کنند آقای افلک در کارش اشتباه نمی کند.
«بن افلک» 44 ساله شد
با این حال دوره ای کوتاه در دوران بازیگری او بود که بعضی ها نگرانش شده بودند، ولی بن با شروع حرفه کارگردانی، بازگشت موفقی به این صنعت داشت.

بدست گرفتن سکان کارگردانی فیلم هایی همچون «شهر» و «آرگو» باعث شد که او را به عنوان یکی از درخشان ترین و مستعدترین های هالیوود بشناسند. اخیراً موفقیت دیگری نصیب افلک شده و طرفدارانش شاهد آن بوده که او کاراکتر بتمن یا همان بروس وین را بازی کرده است.
از آن مهمتر این است که این آقای بازیگر قرار است در آینده فیلم جداگانه ای از بتمن بسازد و در حال حاضر همراه با جیوف جانز در حال نوشتن یک فیلمنامه است.

زندگی شخصی بن افلک نیز همیشه سوژه خوبی برای نشریات زرد بوده است. وی در نوامبر ۲۰۰۳ نامزدی اش را با جنیفر لوپز اعلام کرد و این خانم خواننده از آن موقع انگشتر نامزدی ۳.۵ میلیون دلاری به دست کرد. افلک با نامزدش در فیلم «جیلی» همبازی شد.
«بن افلک» 44 ساله شد
علیرغم هیجانی که برای اکران این فیلم راه افتاده بود، فروش آن در گیشه فقط به 3 میلیون دلار در هفته اول اکران رسید. این فیلم شروع دورانی سخت در طول حرفه بازیگری و زندگی شخصی افلک بود.

اوایل سال ۲۰۰۴ بود که افلک و لوپز اعلام کردند که قرار ازدواج را لغو کرده اند و گفتند که توجه بیش از حد رسانه ها دلیل جدایی شان بوده است. همان سال، افلک در یک فیلم مهیج علمی-تخیلی به نام «فیش حقوقی» بازی کرد که در گیشه خوب نفروخت و منتقدین آن را تحسین نکردند. دو فیلم بعدی او، «دختر جرسی» (۲۰۰۴) و کمدی «زنده ماندن در کریسمس» (۲۰۰۴) هم به سختی توجه مخاطب را جلب کردند.

پس از جدایی از لوپز، افلک با جنیفر گارنر، همبازی اش در فیلم «بی‌باک» آشنا شد.
این دو پس از نه ماه دوستی، نامزد کردند و در ژوئن 2005 ازدواج کردند. اولین دخترشان وایولت در دسامبر 2005 به دنیا آمد. سال بعد از آن برای افلک سال پرکاری بود: او در فیلم «آس های دودی» (2006)، نقش آفرینی کرد، سپس در فیلم مورد تحسین منتقدین یعنی «سرزمین هالیوود» (2006)، فیلم «مستخدمان 2» (2006) و «مرد درباره شهر» (2006) بازی کرد که همه آنها در گیشه تقریباً خوب بودند.
در سال 2007 بود که افلک در سمت مخالف دوربین کارش را شروع کرد و کارگردانی و نویسندگی فیلم «رفته عزیزم رفته» را به عهده گرفت. این فیلم درام جنایی که در بوستون رخ می داد، هنرپیشه ای مانند برادرش افلک، یعنی کیسی افلک را در صدر داشت که از سوی منتقدین نقدهای فوق العاده مثبتی دریافت کرد.

در ژانویه ۲۰۰۹، گارنر دومین دخترشان یعنی سرافینا را به دنیا آورد. افلک نیز همان سال در سه پروژه سینمایی جدید کار کرد: فیلم «با تو حال نمی کند» که در گیشه موفق بود و دو فیلم اکشن به نام های «وضعیت فعلی» و «شیره». اولین پسر این زوج به نام ساموئل در فوریه ۲۰۱۲ به دنیا آمد.
«بن افلک» 44 ساله شد
در سال 2015 بود که پس از توجه بیش از حد رسانه ها به زندگی مشترک شان، افلک و گارنر اعلام کردند که در حال متارکه هستند. خبر جدایی آنها درست روز پس از دهمین سالگرد ازدواجشان در ماه ژوئن پخش شد. در هر صورت، بن افلک امروز 44 ساله شد که تولدش را تبریک می گوییم!
«بن افلک» 44 ساله شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      بازیگر و کارگردان از این بدتر داریم؟؟؟

    • بدون نام

      نداریم ؟

    • بدون نام

      سه تا بچه داره و با پرستار بچه هاش ریخته بود رو هم . البته همسرش گفته جدائیشون ربطی به این رابطه نداشته و از قبل تصمیم گرفتن جدا شن.
      حالا ببینیم جنیفر سوم کیه؟؟

    • شوالیه تاریکی

      یکم ادب داشته باشید کجاش بتزیگر بدیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج