۵۶۷۷۱۲
۱۴ نظر
۵۰۶۸
۱۴ نظر
۵۰۶۸
پ

این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟

همه ما برای خود یک ستاره ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی اش گرفته تا یک عکس از دوران کودکی، برایمان هیجان انگیز است. عکس دوران کودکی از این جهت که تغییرات چهره را به ما نشان می دهد، جذابیت دارند.

برترین ها: آیا تا به حال کودکی ستاره های مورد علاقه تان را تصور کرده اید؟ یا این که دوست دارید بدانید ستاره ها قبل از شهرت شان چگونه بوده اند؟ همه ما برای خود یک ستاره ای داریم که دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی اش گرفته تا یک عکس از دوران کودکی، برایمان هیجان انگیز است. عکس دوران کودکی از این جهت که تغییرات چهره را به ما نشان می دهد، جذابیت دارند.
در این مطلب ما عکس هایی از کودکی ستاره ها را برایتان آورده ایم که مطمئنا شما را متعجب خواهند کرد. با دیدن برخی از این عکس ها ممکن است بتوانید نام برخی از ستاره ها را تشخیص دهید اما بعضی دیگر آنقدر تغییر کرده اند که تشخیص شان واقعا کار دشواری است.

این کابوی خطرناک کسی نیست جز...
چنینگ تیتوم! آیا باورتان می شود که این عکس مطلق به این ستاره جذاب باشد؟ دیدن این عکس خالی از لطف نیست، از این جهت که شما می بینید همه ما آدمها شروع یکسانی داشتیم. در این عکس چنینگ نیز مانند ما یک آدم معمولی بود اما با انگیزه و اراده بالایی که داشت توانست شهرت جهانی به دست آورد. آیا از این عکس کودکی او می توان حدس زد که او روزی در فیلم کمدی درام «مجیک مایک» چون ستاره ای خواهد درخشید؟
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
دختر بچه ای که کلاه تولد به سر کرده...
کایلی جنر است! اینطور به نظر می رسد که او از همان ابتدا به دوربین علاقه زیادی داشته اما مطمئنا فیگور عکس هایش از آن زمان تاکنون زمین تا آسمان تغییر کرده است. اگرچه او آن زمان کلاهی کاغذی به سر کرده و از دیدن دوربین بسیار هیجان زده شده است اما حال متعلق به یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان است. شاید در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید که او کدامیک از خواهران کارداشیان ها است اما علاقه او به دوربین، می تواند سر نخی برایتان باشد.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این دختر موفرفری چه کسی است؟
شاید دختر بلیک لایولی به ذهن تان خطور کند اما خیر! او دخترش نیست، بلکه خود بلیک لایولی است. این شباهت میان مادر و دختر آنقدر زیاد است که مکن است در تشخیص آن به بیراهه بروید. از آنجا که بلیک در حال حاضر یکی از معروف و محبوب ترین بازیگران هالیوود است، شاید دیدن عکس کودکی او برایتان خالی از لطف نباشد.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این لبخند بانمک متعلق به ستاره ای است با نام...
کیت هادسون! مطمئنا همه ما در آلبوم عکس های کودکی مان چنین عکسی که نشسته ایم و غذا می خوریم و تمام دست و صورت مان کثیف شده، داشته ایم. ستاره های هالیوود هم مانند ما این دوران را گذرانده اند. از آنجا که کیت هادسون در خانواده مشهوری بزرگ شد(پدرش بیل هادسون خواننده و مادرش گلدی هان هنرپیشه به نامی بود) فهمیدن جزییات زندگی او، مانند عکس های دوران کودکی اش، برای همه جذابیت دارد. چه کسی باور می کند که این عکس مربوط به ستاره ای است که امروز تمام دنیا او را می شناسند؟
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این دختر بلال به دست کسی نیست جز...
ناتالی پورتمن! آیا توانستید این مورد را حدس بزنید؟ احتمالش زیاد است زیرا چهره او تغییر زیادی نکرده است. یکی از واقعیت های جالب در مورد این ستاره توانا، نام اوست. پدر و مادر او نام Neta-Lee را برایش انتخاب کرده بودند اما خودش نامش را پس از شهرت اش به Natalie تغییر داد. ناتالی از همان دوران کودکی استعداد بازیگری خود را ثابت کرد، بنابراین تعجبی ندارد که حال او را در میان مشهورترین ستارگان هالیوود ببینیم.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این نوزاد تپل چه کسی است؟
کیم کارداشیان! این هم یکی دیگر از ستاره هاست که از کودکی تمایل زیادی به دوربین داشت. اما آیا باورتان می شود که این کودک حال یک کتاب از سلفی هایش چاپ کرده است؟ آیا دوست داشتید جای او بودید؟ کیم کارداشیان از همان کودکی بهترین لباس ها را به تن می کرد. نگاهی به لباس و گل سر او بیاندازید، او از همان سالها برای لباس و اکسسوری هایش اهمیت زیادی قائل بود. همه عکس هایی که در اینجا دیدیم تا حدودی شبیه به زمان حال این ستاره ها بوده اند اما این موضوع در مورد کیم کارداشیان صدق نمی کند، شاید دلیلش عمل های جراحی زیادی است که برای زیبایی صورت خود انجام داد. اما حداقل اکنون شما می دانید که او در گذشته چگونه بوده است.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
چشمای درشت این کودک متعلق به...
اوه خدای من، این چشمهای چیس کرافورد است. اینطور به نظر می رسد که او از همان زمان ها هم جذاب و زیبا بود. این ستاره جذاب سریال «دختران خبرچین» یکی از زیباترین کودکان میان ستاره ها بوده است. مطمئنا اگر که او این عکس را در کیف پولش نگه دارد و آن را به دیگران نشان دهد، هر را که بخواهد تحت تاثیر قرار داده و جذب خودش خواهد کرد.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این دختر با موهای گوجه ای...
مایلی سایرس است! آیا شما هم به این نتیجه رسیدید که او ذره ای تغییر نکرده است؟ او از همان زمان ها لبخند شیطنت آمیز را بر لباش داشته است. ما زندگی مایلی سایرس را از دوران کودکی تا به حال دیده ایم. دیدیم که او چگونه کودکی اش را پشت سر گذاشت و دوران بلوغ اش را طی کرد. اما حتی اگر کسی کودکی او را ندیده باشد، باز هم با دیدن عکس اش او را به خوبی تشخیص خواهد داد.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این بالرین بنفش پوش کسی نیست جز...
کلویی کارداشیان! عکس های زیاد و جذابی از اعضای خانواده کارداشیان ها وجود دارند اما آیا این عکس از تمام آنها جذاب تر نیست؟ با وجود سرمایه عظیمی که کارداشیان ها داشتند، مطمئنا تک تک فرزندان آنها مانند یک پرنسس بزرگ شدند اما کلویی در این عکس روی دست تمام شان زده است. به لباس بالرین، به گونه های آرایش شده او نگاه کنید.. او از آن زمان تا کنون تغییر زیادی کرده است. آیا به نظر شما خود کلویی هم از دیدن اینهمه تغییر و تفاوت متعجب می شود؟
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
چه کسی در حال حباب درست کردن است؟
زک افران! احتمالا شما هم قلب تان برای این کودک می تپد. رنگ سیاه و سفید این عکس هم بر جذابیت آن افزوده است. این پسر مو فرفری با آن لباس راه راه که در حال درست کردن حباب است، دل هر کسی را می برد. زک افران در حال حاضر محبوبیت زیادی در میان مردم دارد، اما مطمئنا آنها با دیدن این عکس، بیشتر به او علاقمند خواهند شد. این که تغییرات ستاره مورد علاقه مان را از سالها دور تا به امروز ببینیم، واقعا هیجان انگیز است.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این لبخند جذاب متعلق به...
دیوید بکهام است! یکی از بهترین فوتبالیست ها که در دنیای مد و فشن نیز حرف اول را می زند، دیوید بکهام است. به عکس کودکی او نگاه کنید. او از همان ابتدا هم خوش تیپ و جذاب بوده است. پدر و مادر او افرادی عادی بوده اند و دیوید بکهام تمام شهرت خود را مدیون تلاش های خودش است. با دیدن این عکس، حتما شما هم فهمیدید که چرا کودکان او آنقدر زیبا و خواستنی هستند.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این موهای پف کرده متعلق به چه ستاره ای است؟
کندال جنر! به احتمال زیاد از همان نگاه اول توانستید حدس بزنید که این عکس متعلق به کندال جنر است. زیبایی این ستاره دنیای مادلینگ از عکس های کودکی اش هم پیداست. در بین تمام فرزندان کارداشیان ها، کندال جنر جذاب ترین شان است. او با خواهرهای دیگرش زمین تا آسمان فرق دارد. احتمالا او به دنیا آمده تا یک مدل شود. ما زندگی آنها را در برنامه تلویزیون واقع نما مشاهده کردیم، به همین دلیل دیدن عکس کودکی او و تغییر چهره اش نیز خالی از لطف نیست.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
این چهره مهربان مربوط به...
جاستین تیمبرلیک است! شاید هم به همین دلیل است که بسیاری از بزرگان دنیای موسیقی از همان کودکی به سمت او جذب شدند. برایمان عجیب است که او را مردی 40 ساله تصور کنیم اما با نگاهی به این عکس قدیمی، در خواهیم یافت که از کودکی جاستین سالهای سال گذشته است. درست مثل چهره اش که از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی کرده است.
این عکس‌ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      باحال بود.

    • بدون نام

      خوب حالا که چی؟؟!!

    • بدون نام

      چقدر بامزه بودن

    • پگاه

      کیم کارداشیان چقد زشت بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان با عمل خوشگل

    • زهرا

      وا ما که تو بچگی هزار بار خوشگل تر از اینا هستیم یا دست کم غیر از بکهام همشون متوسط بودن. واقعا پول چه کارها که نمیکنه

    • شیما

      کندال جنر چه نازه،کایلی هم همینطور

    • یاس

      چرا چند روزه چهره ها در شبکه های احتماعی رو نمیذارید

    • بدون نام

      مایلی سایرس بچگیشم زشت بوده

    • بدون نام

      میشه لطفا بگید چطوری یه نظر رو لاک میکنن

    • بدون نام

      جنرها و کارداشیانها ستاره نیستن, فقط علافهای پولدارن و دوره شون مثل هیلتونها به سر میاد

    • بدون نام

      شما که این مطلب رو تهیه کردی انگار بچه قشنگ ندیدی.والا خیلی عجیبه.اینا کجاشون قشنگ و خواستنی و خوشگل بودن؟

    • زهرا

      ین مطلب فقط ترجمه س مطلب اصلی رو اونوری ها می نویسن دیگه سلایق و فرهنگ ها متفاوته ما هم چشم و گوش بسته همینجوری ترجمه میکنیم وگرنه این بچه ها تو چشم ما ایرانیا اصلا اونقدر که نویسنده گفته قشنگ نیستن

    • zayn girl^^

      ساری ولی تو تیترش اسمی از قشنگی برده بود ؟؟؟؟؟؟
      که این همه میگید خوشگل تر از اینم دیدمو .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج