جاباما
۸۳۳۱۴۶
۲۱ نظر
۵۰۹۳
۲۱ نظر
۵۰۹۳
پ

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

شاید برای شما هم جالب باشد که عکس های کودکی ستاره های مشهور جهان را ببینید و شباهت شان را با زمان حال مقایسه کنید. تشخیص برخی از ستاره ها از روی عکس دوران کودکی شان کار ساده ای ست در حالی که برخی دیگر را به سختی می توان شناخت. اگر دوست دارید که تصاویری جالب از کودکی ستاره ها را ببینید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شاید برای شما هم جالب باشد که عکس های کودکی ستاره های مشهور جهان را ببینید و شباهت شان را با زمان حال مقایسه کنید. تشخیص برخی از ستاره ها از روی عکس دوران کودکی شان کار ساده ای ست در حالی که برخی دیگر را به سختی می توان شناخت. اگر دوست دارید که تصاویری جالب از کودکی ستاره ها را ببینید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مایلی سایرس

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

به لبخند این کودک نگاه کنید، آیا برایتان آشنا نیست؟ ما از همان نگاه اول فهمیدیم که این خنده متعلق به ستاره مشهور هالیوودی، مایلی سایرس، است. اگرچه پدر مایلی، بیلی ری سایرس، خواننده و نوازنده سبک کانتری است اما مایلی شهرت و موفقیت هایش را مدیون استعداد و تلاش های خودش است. او نویسنده و ترانه ‌سرای آمریکایی است که پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی به نام «هانا مونتانا» به شهرت رسید. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «من به عنوان یک کودک که در آن سن تبدیل به ستاره شده بودم، فشار زیادی را تحمل می کردم. شاید با نگاه کردن به عکس هایم تنها لبخند مرا ببینید، اما پشت آن لبخند نگرانی، ترس و فشارهای زیادی بود که از آن زمان تاکنون تحمل کرده ام. من بهای زیادی را برای ستاره شدن داده ام، برای چیزی که شما اکنون از من می شناسید.»

جاستین بیبر

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

زمانی که جاستین خبر ازدواج اش را علنی کرد، ما هنوز باورمان نمی شد که او بزرگ شده است. جاستین بیبر یک بار در کودکی در مسابقه محلی خواندگی شرکت و رتبه دوم را از آن خود کرد. مادر او فیلم هایی از او را در یوتیوب گذاشت تا دوستان و آشنایان نیز آن را ببینند. او که متوجه علاقه مردم به فیلم ‌های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم ‌های جدیدی از او در کرد و آنقدر به این کارش ادامه داد تا بازدید ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید. بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به‌ طور تصادفی یکی از ویدیوهای او را مشاهده کرد و برای همکاری با او با مادرش تماس گرفت. حال او تبدیل به یکی از قدرتمندترین شخصیت های جهان شده است. زمانی که او این عکس دوران کودکی اش را دید، گفت: «من یادم می آید زمانی که با مادرم به رستوران می رفتم، او به جای نوشابه، قوطی آب معدنی را در مقابلم می گذاشت.» تشخیص تصویر جاستین بیبر با آن لبخند زیبا، سخت نیست.

آریانا گرانده

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

اگر چه تشخیص این که این عکس متعلق به آریانا گراندی می باشد، سخت است اما اگر به چشم و ابروهای او نگاهی بیاندازید، شباهت را احساس خواهید کرد. آریانا بازیگر و خواننده آمریکایی ست که فعالیت حرفه ‌ای خود را در بازیگری به صورت رسمی در سال ۲۰۰۸، یعنی در سن ۱۴ سالگی، آغاز کرد. او پس از اولین فعالیت اش، در سریال «ویکتوریوس» حضور یافت و رفته رفته استعدادش را در معرض نمایش گذاشت. او در کنار بازیگری به حرفه خوانندگی نیز روی آورد و موفق تر از قبل درخشید. آریانا در این عکس بسیار مظلوم و آرام به نظر می آید، درست برخلاف آنچه ما امروز از او می شناسیم. البته تنها شخصیت او نیست که فرق کرده، بلکه مدل موهای او نیز عوض شده است. گویا آریانا در آن زمان هنوز مدل دم اسبی را کشف نکرده بود!

کندال و کایلی جنر

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

با نگاه کردن این عکس، خیلی سریع نام های خواهران جنر، کندال و کایلی، به ذهن مان می رسد. اگر چه چهره کندال هیچ تغییری نکرده اما تشخیص چهره کایلی تا حدودی زمان بر است. این دو خواهر از همان زمان هم به صنعت مد و فشن علاقه داشتند. به لباس های آنها نگاه کنید، آن دو لباسی از برند بربری به تن دارند، گویا از همان ابتدا به استایل خود اهمیت زیادی می دادند. این دو خواهر هنوز هم پس از سالها ارتباط خوبی با هم دارند و با همکاری هم برند لباس خودشان را تاسیس کردند. کندال جنر در حال حاضر با درآمد بیش از ۲۲ میلیون دلاری خود به عنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شده است.

جی جی حدید

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

جی جی حدید هم جزو ستاره هایی ست که انگار چهره او از دوران کودکی هیچ تغییری نکرده است. به عکس کودکی او نگاه کنید، او از همان دوران هم به مد و فشن علاقمند بود به طوری که از سن 2 سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و با موفقیت هایی که به دست آورد، در سال ۲۰۱۴ نامش در لیست ۵۰ مدلینگ برتر ثبت شد. درست است که جی جی توانایی و مهارت لازم را در زمینه مادلینگ دارد اما نمی توان تاثیر شهرت خانوادگی اش را نادیده گرفت. پدر او محمد حدید معمار مشهور و مادر او یولاندا حدید مدل سابق است. فرقی نمی کند که او برای برند تامی هیلفیگر کار کند یا ورساچه، او در هر شرایطی بهترین خواهد بود. با این اوصاف، لبخندی که جی جی در این عکس دارد، میلیون ها دلار می ارزد.

آنجلینا جولی

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

تشخیص این که این عکس متعلق به آنجلینا جولی می باشد، سخت است. آیا فکرش را می کردید که این کودک روزی به یکی از مشهورترین زنان جهان تبدیل شود. شاید او در کودکی خیلی جذاب نبوده اما هر چه بزرگ تر شده بر زیبایی و جذابیت اش نیز افزوده شده است، به طوری که نامش بارها توسط رسانه‌ ها به عنوان زیباترین و جذاب ‌ترین زن ثبت شد. آنجلینا هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و نیکوکار آمریکایی ست که در حال حاضر ۴۴ سال دارد. او توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت صاحب ۶ فرزند شد که در حال حاضر آنها را به تنهایی بزرگ می کند.

لیدی گاگا

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

شاید از روی این عکس نتوان لیدی گاگا را تشخیص داد اما از نحوه آرایش و حالت صورت اش می توان حدس هایی زد. اینطور به نظر می رسد که این ستاره هالیوودی از همان دوران کودکی به استایل عجیب و غریب علاقه داشته است. او با همین متفاوت بودنش توانست شهرتی جهانی پیدا کند. لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اولین ستاره ای است که هوادارانش در فیس ‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت. او از سن چهار سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و اولین تصنیف با پیانو اش را در ۱۳ سالگی نوشت. پس از اتمام دبیرستان در سن ۱۷ سالگی، به تشویق مادرش برای ورود به مدرسه هنر تیش در دانشگاه نیویورک اقدام کرد و توانست در آن پذیرفته شود. در این مدت او برای نقش ‌های متعدد بازیگری و تئاتر نیز تست داد و توانست در بخشی از یک نمایش تلویزیونی ایفای نقش کند. او تاکنون جایزه «بهترین آلبوم بین‌ المللی»، «بهترین خواننده در سطح بین ‌المللی» و «بهترین نوآوری در اجرا در سطح بین‌المللی» را از آن خود کرده است.

تیلور سوئیفت

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

تشخیص دادن چهره تیلور سوئیفت به این آسانی ها نیست. شاید تنها شباهتی که بتوان بین این عکس و تصویری که از او در ذهن داریم پیدا کنیم، چشم های روشن یا حتی موهای بورش باشد. او خودش در مورد این عکس می گوید: «کودک بودیم، مشکلات مان هم کوچک بودند، حال بزرگ شدیم و مشکلات مان هم بزرگ تر شدند. من معتقدم که اتفاقات کودکی روی رفتارهای ما در بزرگسالی تاثیر می گذارد.» تیلور از سن چهارده‌ سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان ‌ترین ترانه ‌نویس انتشارات موسیقی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانه ما» او را به جوان ‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبه اول جدول داغ ‌ترین ترانه‌های کانتری رسید.

ریحانا

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

شاید با کمی دقت بتوانید چهره ریحانا را از روی عکس دوران کودکی اش حدس بزنید. خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند آرایشی معروف fenty beauty و دیپلمات و زن خوداشتغال‌ اهل باربادوس است. علاقه ریحانا به موسیقی از دوران کودکی شروع شد. او از همان دوران به موسیقی «رگی» علاقه نشان داد و در هفت سالگی خوانندگی را آغاز کرد. او حتی در دوران دبیرستان نیز موفق به تشکیل گروهی موسیقی خود شد. فعالیت حرفه ای ریحانا در دسامبر ۲۰۰۳ ، یعنی زمانی که او با ایوان روجرز آشنا شد، شروع شد. اجرا و خوانندگی ریانا، روجرز را تحت تأثیر قرار داد و از او دعوت کرد تا به طور حرفه ای فعالیت خود را آغاز کند.

مگان فاکس

عکس‌هایی جالب و دیده نشده از کودکی ستاره‌ها

تشخیص چهره مگان فاکس از روی عکس دوران کودکی اش آسان نیست اما او به همان اندازه که در سن ۳۴ سالگی جذاب است، در دوران کودکی هم بود. او مدل و بازیگر آمریکایی است که حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس به عنوان یکی از نمادهای جذابیت مطرح و در مجله ‌هایی مانند ماکسیم و رولینگ استون و اف اچ ام نیز ظاهر شده است. مگان فاکس به ‌خاطر شباهت ‌اش با آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود اغلب با او مقایسه می ‌شد به ‌طوری که برخی رسانه‌ ها او را آنجلینای شبیه‌ سازی ‌شده می‌ نامیدند. این طور به نظر می رسد که این ستاره هالیوودی کودکی سختی داشته، به طوری که با دیدن عکس های کودکی اش، به یاد یکی از سخت ترین دوران زندگی اش می افتد.

منبع: thetalko

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر توی این سن بچه ها پاکن ، از هر رنگ و نژاد و کشوری که کنار هم باشن با هم دوست میشن

    • بدون نام

      این لیدی گاگا همون موقعم ترسناک بود.

      پاسخ ها

      • بی نام

        دقققیقا

    • بدون نام

      کندال و کایلی جنر از همون بچگی خوشگل بودن

    • بدون نام

      یعنی لیدی گاگا از اول خل بوده گویا

    • بدون نام

      اون گرانده نیست

    • علیرضا ناصری

      لیدی گاگا از بچگی ترسناک و عجیب بوده اساسا مشکل روانی داره آنجلینا جولی از بچگی خوشگل و خاص بوده لطفا از بچگی بازیگران مرد هم بزارید با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند

    • واقع بین

      یه چیز در تمام آدمها ، فارغ از شهرت یا گمنامی ، مشترکه
      و اونم معصومیت کودکانه است که متاسفانه با بزرگ شدن روز به روز کمرنگ تر میشه

    • بدون نام

      تیلور و آریانا خیلی خوبن.
      به درد نیک جوناس میخوردند نه این سوخته خانم...

      پاسخ ها

      • بی نام

        عکس آریانا یه جوریه آدم فکر می کنه رفته مشهد

    • بدون نام

      مثل اینکه از پریانکا سیاه سوخته عکسی نیست.خب البته اون سن مادربزرگ اینایی که عکسشونو گذاشتین رو داره نبایدم عکس بچگیش هنوز مونده باشه.فسیل خانم...

      پاسخ ها

      • بینام

        شما کجات سوخته ازش؟

      • بدون نام

        داری میمیری ازحسودی

    • بدون نام

      جي جي أصلا تغيير نكرده

    • هلیا

      آنجلینا جونی و تیلور سوئیفت اصلا شبیه الان نیستن

    • سویل

      لیدی گاگا از همون بچگی مدلش همین بوده خخخخخ.

    • بدون نام

      چقدر بانمک بودن :))))

    • بدون نام

      لیدی گاگا از همون بچگی یه جوری بوده

    • بدون نام

      تا پایان دنیا هم فکر میکردم تیلور رو نمیشناختم،ولی بقیه معلوم بود...

    • آرامش

      تیلور مثل الانش زشت بوده

    • یه نام

      همشون با پول وارد این عرصه شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج