جاباما
۷۷۱۹۲۱
۱۷ نظر
۵۰۵۶
۱۷ نظر
۵۰۵۶
پ

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

دنیای ستاره ها دنیای عجیبی است که خیلی از مردم عادی آرزوی آن دارند. شاید خرید یک قصر چندین میلیون دلاری یا گران ترین انگشتر جهان توسط مشهورترین افراد از نظر شما خیلی عجیب نباشد اما آیا چیزهایی را که در اینجا نام برده ایم هم برایتان عادی است؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: دنیای ستاره ها دنیای عجیبی است که خیلی از مردم عادی آرزوی آن دارند. شاید خرید یک قصر چندین میلیون دلاری یا گران ترین انگشتر جهان توسط مشهورترین افراد از نظر شما خیلی عجیب نباشد اما آیا چیزهایی را که در اینجا نام برده ایم هم برایتان عادی است؟ در این مطلب عجیب ترین خریدهایی که ستاره ها تا به حال انجام داده اند را برایتان آورده ایم.

لیدی گاگا: دستگاه جن گیر

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

این واقعیت که لیدی گاگا از جن می ترسد را تقریبا همه هواداران او می دانند. لیدی گاگا ادعا می کند که در خانه اش جنی با نام رایان زندگی می کند. او آنقدر از رایان می ترسد که هزینه های زیادی را برای بیرون راندن او از خانه اش کرده است. به عنوان مثال او یک دستگاه جن گیر خریده و آن را در خانه اش گذاشته تا مگر از شر آن رهایی یابد. او این دستگاه را به قیمت ۴۷۰۰۰ دلار خریده و باور دارد که وجود هر نوع جنی را اطلاع می دهد. این که او تا به حال موفق به گرفتن رایان شده یا نه را نمی دانیم اما برایمان سوال است که رایان از این ستاره پاپ چه می خواهد؟

کیم بیسینگر: یک شهر

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

در سال ۱۹۸۹، زمانی که کیم بیسینگر در اوج شهرت خود به سر می برد، تصمیم گرفت که یک شهر بخرد و آن را تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کند. از این رو او شهر جورجیا واقع در براسلتون را خرید و با افتتاح استودیوی فیلم و برگزاری فستیوال های فیلم، در تلاش برای جذب گردشگران بود. اگر چه هزینه ای که این ستاره برای خرید آن شهر پرداخت به طور دقیق مشخص نیست اما طبق گزارش تایمز، او برای ۷۰۸ هکتار از این شهر، ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرد. البته او چندین سال بعد، یعنی در سال ۱۹۹۳ آن را به قیمت ۱ میلیون دلار فروخت.

نیکلاس کیج: کاخ جن ها

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

چرا نیکلاس کیج باید برای یک کاخ جن زده هزینه کند؟ نیکلاس کیج است دیگر! او یکی از ستاره هایی ست که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهد. به عنوان مثال او ۲ مار کبری، یک اختاپوس، یک جت گلف‌ استریم، جمجمه دایناسور، جزیره شخصی و یک کلکسیون کتاب به قیمت ۱.۶ میلیون دلار خریده است، اما عجیب تر از تمام آنها، قصری بود که به خانه جن ها شهرت داشت. مجموعه تلویزیونی «داستان ترسناک آمریکایی: محفل» نیز در این کاخ ترسناک که در نیواورلان واقع شده، فیلمبرداری شده است.

پاریس هیلتون: خانه سگ

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

یکی از خوشبخت ترین سگ ها، سگ پاریس هیلتون است. خانه ای که سگ او دارد را هیچ سگ دیگه ای تا به حال نداشته است. پاریس هیلتون در سال ۲۰۰۹، برای سگ اش خانه ای به قیمت ۳۲۵۰۰۰ دلار خرید. این خانه مجهز به مبلمان، تهویه هوا، وسایل گرمایشی، سقف کاذب، استخر و لوستر است. شاید سگ پاریس این هدیه گران قیمت را درک نکند اما خود پاریس که می داند برای حیوان خانگی اش چه سنگ تمامی گذاشته است.

مایک تایسون: وان طلا

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

یکی از عجیب ترین خریدهای ستاره ها، وان تمام طلای مایک تایسون است. او برای این وان ۲ میلیون دلار هزینه کرده است. در واقع او این وان را برای همسرش رابین گیونز خرید اما گویا این هدیه هم نتوانست میان آنها صلح برقرار کند، زیرا رابین چند وقت بعد در مصاحبه ای گفت که رابطه آنها مثل جهنم می ماند. شاید باید به مایک بگوییم که همه چیز را با پول نمی شود خرید.

بیانسه: باربی الماس نشان

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

یکی از خریدهای عجیب و غریب ستاره ها، عروسک باربی الماس نشانی بود که بیانسه خرید. البته او این عروسک را برای خودش نخرید، بلکه او را به مناسبت تولد یک سالگی دخترش، به قیمت ۸۵۰۰۰ دلار، به او هدیه داد. البته از آنجایی که او یکی از تاپ ترین ستاره های جهان است که چشم بسیاری از مردم به سمت اوست، مشخص است که برای تولد دخترش سنگ تمام می گذارد. روی لباس این باربی۱۶۰ تکه الماس و مقدار زیادی جواهرات به کار رفته است.

تام کروز: دستگاه سونوگرافی

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

زمانی که کیتی هولمز باردار بود، همسرش تام کروز برای او یک دستگاه سونوگرافی خرید. اما آیا او می دانست که چگونه از این دستگاه استفاده کند؟ مطمئنا خیر. آنچه برای او اهمیت داشت تنها سلامتی همسر و دخترش بود، از این رو فکر کرد که با خرید این دستگاه می تواند سلامتی آنها را تضمین کند. شاید او به جای رفتن به مطب، پزشک را به خانه اش می آورد. در هر صورت او خرید این دستگاه را برای سلامتی همسر و فرزندش، واجب دید و حاضر شد که هزینه زیادی را برای آن بپردازد.

ناشناس: اشعه ایکس مرلین مونرو

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!
یکی از عجیب ترین چیزهای خریداری شده در میان ستاره ها، عکس های اشعه ایکس مرلین مونرو می باشند. سری عکس های اشعه ایکس و پرونده پزشکی او که بخشی از سابقه پزشکی این بازیگر طی سالهای ١٩٥٠ تا ٦٢ است، طبق گفته حراجی جولین در بورلی هیلز کالیفرنیا، در یک حراجی به قیمت ۲۵۰۰۰ دلار فروخته شد. خریدار این کلکسیون خواسته تا نامش فاش نشود، بنابراین ما نیز اطلاعی در مورد این که چه کسی به اسناد پزشکی مرلین علاقه داشته، نداریم اما برایمان سوال است که این تصاویر به چه درد او می خورند؟

التون جان: گل

خرید‌های عجیب و غریب ستاره ها؛ از جِن‌گیر تا وان طلا!

التون جان جزو یکی از ولخرج ترین ستاره های دنیای هالیوود است. او در سال ۲۰۰۰، تنها ۲۹۳۰۰۰ پوند را هزینه خرید گل و گیاه کرده است. او می گوید: «من عاشق گل هستم. من دوست ندارم که پولم را فرد دیگری بعد از مرگم خرج کند، از این رو هر جوری که دوست داشته باشم آن را خرج می کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سویل

      دیوونه ان اینا خود لیدی گاگا شبیه جنه اونوقت از جن میترسه مگه داریم عاخه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه تفاهمی:))))))

      • بدون نام

        سگ پاریس هیلتون هم نشدیم:-\

    • بدون نام

      عجب خل و چلایی

    • بدون نام

      پول حرام و بایدم اینطوری خرج کنن

    • zz

      دارندگی و برازندگی. طرز فکر سلبرتی ها با آدم های معمولی خیلی فرق میکنه. چیزهای زیادی که برای ما جلب هست برای اونا نیست و چیزهایی که برای اونا جالب هست ما نمیتونیم حتی فکرشو هم بکنیم

    • گلی

      جالبه
      آدم پول زیادی داشته باشه نمیدونه چکار کنه

    • بدون نام

      لیدی گاگا خودس شبیه جن ه احتمالا رایان می خواد باهاش ازدواج کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يه طوريه اصلا . خيلي معموليه . و براي اينكه نشون بده نيست داره خودشو ميكشه .

    • shadow

      دستگاه جن گیر

    • بدون نام

      با اون قیافه ای که لیدی گاگا واسه خودش درست میکرد گمونم دستگاهه خودشو مدام میگیره

      پاسخ ها

      • sara

        عالی بود ترکیدم از خنده

    • tyler

      الیزابت تیلور و ریچارد برتون هم یه کشتی برای سگاشون خریده بودن که خیلی هم سر و صدا کرد تو زمان خودش

    • مبینا

      یا اکثر امامزاده ها حالا از کوجا میدوووونه اسمش رایانه :/

      پاسخ ها

      • آشنای تو

        اینو خوب اومدی

    • shane mc mahon

      خود لیدی گاگا جزء جن ها محسوب میشه

    • رزیتا

      نظر منم مثل التون جانه باید پولتو تا ریال آخر خودت خرج کنی :))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج