جاباما
۹۲۳۴۳۲
۴۸ نظر
۵۷۷۶
۴۸ نظر
۵۷۷۶
پ

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

فرهنگ و ادبیات پر است از داستان‌هایی در مورد هیولا‌های خونخوار و بسیار بیرحمی که بسیاری را در یک شهر کوچک یا روستا در وحشت فرو می‌بردند. اما آیا می‌دانستید که تاریخ واقعی نیز پر از خون‌آشام‌ها بوده است؟ اگر چه خون‌آشام‌های دنیای واقعی به خواسته خود به خفاش یا گرگ تبدیل نمی‌شدند، اما در مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد با دوستان افسانه‌ایشان مشترک بودند: ولع خونخواری.

برترین‌ها: فرهنگ و ادبیات پر است از داستان‌هایی در مورد هیولا‌های خونخوار و بسیار بیرحمی که بسیاری را در یک شهر کوچک یا روستا در وحشت فرو می‌بردند. اما آیا می‌دانستید که تاریخ واقعی نیز پر از خون‌آشام‌ها بوده است؟

اگر چه خون‌آشام‌های دنیای واقعی به خواسته خود به خفاش یا گرگ تبدیل نمی‌شدند، اما در مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد با دوستان افسانه‌ایشان مشترک بودند: ولع خونخواری. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با قاتلین سریالی آشنا کنیم که می‌توان از آن‌ها با عنوان انسان‌های خون‌آشام یاد کرد.

۱۰. فریتز هارمان

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

این قاتل سریالی آلمانی که با نام خون‌آشام هانوفر یا قصاب هانوفر نیز شناخته می‌شد دستکم مرتکب ۲۷ مورد قتل شد که تنها در ۲۴ مورد آن محکوم گردید. اگر چه دوران فعالیت‌های جنایتکارانه هارمان در سال ۱۸۹۸ و با اذیت و آزار کودکان آغاز شد، اما بعد‌ها به ضرب و شتم، دله دزدی و سرقت ختم شده و اولین قتل او نیز در سپتامبر ۱۹۱۸ رخ داد.

از سپتامبر ۱۸۹۸ تا ژوئن ۱۹۲۴، هارمان دستکم ۲۷ نوجوان و جوان (از ۱۰ تا ۲۲ سال) را پس از تجاوز و قتل، قصابی کرد. او متعلقات این قربانیان را فروخته و گفته می‌شود که جنازه آن‌ها را نیز در بازار سیاه به فروش می‌رسانده هر چند برخی این قسمت را تنها شایعه دانسته‌اند.

هارمان به خاطر تعداد قربانیان و سبک بیرحمانه و خشنش در کشتن و سلاخی آنان به عنوان یکی از مشهورترین و بدنام‌ترین قاتلین سریالی تاریخ آلمان شناخته می‌شود که در برخی موارد به نوشیدن خون قربانیانش دست زد.

وی پس از محکومیت در ۲۴ مورد قتل در آوریل ۱۹۲۵ با گیوتین اعدام شد و در آخرین جملات خود پیش از اعدام چنین گفت: «پشیمانم، اما از مرگ نمی‌ترسم». محققان سر او را درون یک شیشه نگهداری کردند تا بتوانند مغز او را مورد مطالعه قرار دهند، سری که اکنون در دانشکده پزشکی گوتینگن نگهداری می‌شود.

۹. تسوتومو میازاکی

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

تسوتومو میازاکی که با القاب قاتل دختران کوچک، قاتل اوتاکو و دراکولا نیز شناخته می‌شد یک قاتل سریالی ژاپنی بود که ۴ دختر خردسال را به قتل رسانده و تکه تکه کرد. قتل‌های او در سال ۱۹۸۸ و ۱۹۸۹ و در منطقه سایتاما در توکیو رخ داد. کوچکترین قربانی او تنها ۴ سال سن داشت و مسن‌ترین آن‌ها نیز ۷ ساله بود.

او با جنازه قربانیان آمیزش کرده، دستکم خون یکی از قربانیان خود را نوشیده و دست‌های او را نیز خورد. او خانواده تمام ۴ قربانی خود را در وحشت فرو برد، زیرا با فرستادن نامه‌ها و کارت پستال‌هایی، شرح جنایات هولناک خود را در آن‌ها شرح داده و از طریق تلفن با آن‌ها نیز تماس گرفته و آن‌ها را حتی پس از قتل فرزندانشان نیز رها نمی‌کرد.

او هیچگاه به خاطر جنایاتش اظهار پشیمانی و ندامت نکرده و در آورییل ۱۹۹۷ به مرگ محکوم شد. میازاکی در ژوئن ۲۰۰۸ اعدام شد، اما نام او هنوز در جامعه ژاپن باعث نفرت و وحشت می‌شود.

۸. فیلیپ اونیانکا

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

با به قتل رساندن دستکم ۱۷ نفر (شاید ۱۹ نفر)، فیلیپ اونیانکای ۳۲ ساله در مقابل نیرو‌های پلیس کنیا اعتراف کرد که پس از به قتل رساندن قربانیان خود خون آن‌ها را می‌نوشیده است که ظاهراً بخشی از یک مراسم فرقه‌ای بوده است. قربانیان او کودکان و زنان بوده و اونیانکا ادعا می‌کرد که تحت تاثیر ارواح شیطانی که او را تشنه خون ساخته بودند دست به انجام این جنایات زده است.

او ادعا می‌کرد که به دلیل ضعیف‌تر بودن زنان از لحاظ جسمی آن‌ها را به عنوان قربانی انتخاب کرده و «وقتی که اوضاع بحرانی می‌شد، آن‌ها ساده‌ترین قربانیان بودند». بر اساس اعترافاتش، او از طریق یک معلم زن با فرقه مذهبی مذکور آشنا شده و همین زن بوده که در اولین قتل در یک مراسم مذهبی همان فرقه به او کمک کرده است.

او مکان جنازه برخی از قربانیان خود را به پلیس نشان داد و می‌گفت که قصد داشته در کل ۱۰۰ نفر را به قتل برساند: «هدف من کشتن ۱۰۰ زن بود. ۱۷ مورد را انجام دادم و ۸۳ مورد دیگر باقی مانده بود».

۷. نیکو کلاوکس

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

نیکولا کلاوکس که یک روانی سادیستی شناخته می‌شود، در هنگام دستگیری در سال ۱۹۹۴ در یک مرکز کفن و دفن کار می‌کرد. در دوران بازجویی، کلاوکس به قتل و بیرون کشیدن جنازه مردگان از قبر اعتراف کرد. وقتی که آپارتمان او توسط پلیس تفتیش شد، اسکلت‌های مجهول‌الهویه و مقادیری خون که از بانک خون محلی به سرقت رفته بود در آپارتمان وی پیدا شد.

او خود اعتراف کرد که آدمخوار بوده و گفت که از آنجایی که به جنازه‌ها دسترسی داشته بخش‌هایی از بدن مردگان را می‌خورده است. اگر چه شبهات بسیاری در مورد دیوانه بودن یا نبودن او وجود داشت، اما کلاوکس در نهایت به خاطر یک مورد قتل به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

بعد از گذراندن ۷ سال از دوران محکومیتش، کلاوکس در مارس ۲۰۰۲ از زندان آزاد شده و یک سایت برای فروش هنر‌های مرتبط با قتلش راه‌اندازی کرد که در آن چنین نوشته شده است: «این وبسایت تنها وبسایت رسمی من است... سخت تلاش کرده‌ام تا از طریق توسعه توانایی‌های هنری خودم را بهبود بخشم.

نمی‌توانم گذشته را پاک کنم، اما هدفم این است که این منفی بودنم را به سمت خلاقیت خالص سوق دهم. دیگران را به ارتکاب کار‌هایی که انجام داده‌ام تشویق نمی‌کنم. هزینه‌های روحی و اجتماعی که باید برای این کار پرداخت بسیار بالاست».

۶. مارسلو دِ آندراده

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

مارسلو دِ آندراده فرزند یک مهاجر فقیر بوده و در زاغه‌های روچینا در ریو دژانیرو بزرگ شد. در کودکی او تحت آزار جسمی و جنسی قرار گرفته و از بسیاری از نعمت‌ها محروم بود. در آوریل ۱۹۹۱ بود که آندراده شروع به قتل کرده و در مدت ۹ ماه بیش از ۱۴ نفر را به قتل رساند که همگی پسران نوجوان و فقیر بودند.

او به تمام قربانیان خود تجاوز کرده و ادعا کرد خون آن‌ها را نوشیده است تا با این کار مانند آن‌ها زیبا شود. شیوه تفکر دیوانه‌وار و بیمارگونه آندراده را می‌توان در صحبت‌هایش یافت: «پسران نوجوان را ترجیح می‌دادم، زیرا ظاهر زیباتری داشته و پوستشان نرم‌تر بود؛ و کشیش گفته که کودکان خودبخود به بهشت می‌روند اگر قبل از سن سیزده سالگی بمیرند. از این رو می‌دانستم که با فرستادن آن‌ها به بهشت در حقشان لطف می‌کنم».

لازم به ذکر است که آندراده یک مسیحی معتقد بود، به طور مرتب به کلیسا می‌رفت و مادرش را مانند یک قدیس می‌پرستید. او اکنون پس از یک بار فرار در سال ۱۹۹۷ در یک مرکز مراقبت از بیماران روانی نگهداری می‌شود.

۵. آندری چیکاتیلو

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

آندری چیکاتیلو که با القاب درنده روستوف یا قصاب روستوف نیز شناخته می‌شود اولین قربانی خود را که یک دختر ۹ ساله به نام لنا زاکوتنووا بود در دسامبر ۱۹۷۸ به قتل رسانده و پس از آن مرتکب دستکم ۵۲ قتل دیگر شد. چیکاتیلو به مدت بیش از ۱۵ سال از دستگیر شدن فرار کرد.

بیرون کشیدن چشم قربانیان یا مثله کردن کامل یا بخشی از اندام‌های جنسی آنان از ویژگی‌های اصلی و دائمی جنایات وی بود. او دختران و پسران نوجوان را انتخاب کرده و پس از قتل یا پیش از آن به آن‌ها تجاوز کرده و پس از مثله کردن و خوردن بخش‌های از جنازه، خون برخی از آنان را می‌نوشید.

علیرغم ناکارآمدی پلیس محلی، چیکاتیلو در نهایت دستگیر شده و در ۵۳ مورد قتل گناهکار شناخته شد. در طی رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه، وی رفتار‌های خشنی از خود نشان داده، فریاد می‌زد، دشنام می‌داد و خود را به میله‌های قفسش در دادگاه می‌کوبید. چیکاتیلو در مورد خود چنین گفته بود: «من اشتباه طبیعت هستم، یک هیولای دیوانه». او در سال ۱۹۹۴ اعدام شد.

۴. جیمز پی ریوا

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

زمانی که جیمز پی ریوا ۲۳ ساله بود مادربزرگ ناتوانش را که روی ویلچر می‌نشست به ضرب گلوله به قتل رسانده و با چاقو ضربات متعددی به قلب وی وارد کرد.. تفنگ او پر از گلوله‌هایی به رنگ طلایی بود.

او خونی که از زخم‌های مادربزرگش بیرون می‌زد را نوشیده و برای خلاص شدن از دست شواهد، خانه او را به آتش کشید. ریوا ادعا کرد که یک خون‌آشام ۷۰۰ ساله است که به نوشیدن خون مادربزرگش نیاز داشته، مادربزرگی که به ادعای او خود خون‌آشام بوده و شب‌ها که جیمز در خواب بوده از خون او تغذیه می‌کرده است.

ریوا به جرم قتل، ایجاد حریق عمدی، سرقت و ضرب و شتم به دادگاه رفته و در ادامه به خاطر قتل و ایجاد حریق به ترتیب به حبس ابد و ۲۰ سال زندان محکوم شد.

۳. مائوریتسیو لوپز

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

وقتی مائوریتسیو لوپز متوجه شد که برادرزاده‎‌اش (ماریلا مندز) با شوهر خواهرش، ماکاریو کروز، ارتباط دارد تصمیم گرفت که این رابطه را با کشتن کروز پایان دهد. او در مقابل چشمان مندز و ۴ فرزندش، با چاقو ضربات متعددی به قلب و کبد کروز وارد کرد.

در ادامه فنجانی پلاستیکی را از خون کروز پر کرده و نوشید و در ادامه از صحنه قتل فرار کرد. او اکنون به خاطر قتل و ضرب و شتم و استفاده از ابزار‌های بسیار خشن برای ترساندن و کشتن دیگران محاکمه می‌شود.

۲. دانیل و مانوئلا رودا

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

در سال ۲۰۰۱، یک زوج آلمانی به نام‌های دانیل و مانوئلا رودا، همکار و دوست دانیل را با وارد کردن ۶۶ ضربه چاقو و ضربات چکش به قتل رسانده و خون او را نوشیدند. آن‌ها در ادامه در کنار جسد با هم رابطه جنسی برقرار کردند.

این دو ادعا کردند این کار‌ها را به دستور شیطان انجام داده و انتخاب فرانک هاکرت، ۳۳ ساله به عنوان قربانی بدین دلیل بوده که وی بسیار بامزه و بهترین گزینه از نظر شیطان در مراسم فرقه‌ای آن‌ها بوده است.

این دو به هیچ عنوان از کار خود پشیمان نبوده و علاوه بر ارعاب شاهدین، از نقش‌های متعدد شیطان‌پرستی روی بدن خود استفاده می‌کردند. در نهایت دانیل و مانوئلا به ترتیب به ۱۵ و ۱۳ سال زندان محکوم شدند.

۱. ریچارد چیس

۱۰ قاتل سریالی بی‌رحمی که خون قربانیان خود را می‌نوشیدند

ریچارد چیس در سال ۱۹۵۰ در سانتا کلارا کانتی، کالیفرنیا بدنیا آمد. او که با لقب خون‌آشام ساکرامنتو نیز شناخته می‌شود در طول یک ماه ۶ نفر را به قتل رسانده و به خوردن جنازه و نوشیدن خون آن‌ها دست زد.

او که در خانواده‌ای بحران‌زده بدنیا آمده بود از همان سنین کودکی نشانه‌هایی از مشکلات روانی را نشان داده و در ادامه به عنوان یک نوجوان الکلی و معتاد به مواد مخدر برای خود نامی دست و پا کرد. او علاقه‌ای وسواس‌گونه به مایعات ترشح شده از بدن داشته و یک بار نیز به خاطر مسمومیت خونی ناشی از تزریق خون خرگوش به خود بستری شده بود.

چیس اولین قتل خود را در دسامبر ۱۹۷۷ انجام داد. او از خانه‌ای به خانه دیگر رفته و در صورت باز بودن در ورودی وارد خانه‌ها می‌شد. چیس بسته بودن در خانه‌ها را نشانی از عدم اجازه ورود و باز بودن در را نشانه دعوت خود به درون خانه می‌دانست.

در ژانویه همان سال، چیس آخرین قتل خود را مرتکب شد که در آن اولین میروث ۳۸ ساله، پسر ۶ ساله او جیسون و خواهرزاده ۲۲ ماهه‌اش دیوید را به قتل رساند. او در ادامه به جنازه اولین تجاوز کرده و بخش‌هایی از جنازه او را خورد.

او همچنین خون پسر او را نوشیده و برخی از ارگان‌های داخلی بدنش را نیز خورد، از جمله مغز. در ماه می ۱۹۷۹، چیس در ۶ مورد قتل گناهکار شناخته شده و به مرگ در اتاق گاز محکوم گردید. در دسامبر ۱۹۸۰، چیس با مصرف دارو‌های ضدافسردگی تجویز شده توسط پزشک که طی چند هفته جمع‌آوری کرده بود به زندگی خود پایان داد.

منبع: listverse

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حشمت عزیزی ملک آبادی

      اینگونه افراد رو باید درمان کرد اگر دست از کارشان برنداشتند باید کشت و خونشان را گرفت.
      یک محمدعلی هم در شهر ما هست میگن عاشق بچه هاست. البته قاتل نیست و پسر بچه ها رو میدزده. این ثابت نشده ولی خیلی حرف پشت سرشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد شما داستان داری آقا حشمت
        یه سایت واسه خودت بزن

      • صمد جعفری

        حشمت جان لازم نیست اسمت رو کامل بنویسی، همون حشمت، حشی، حشمت عزیزی یا حشمت فردوس خوبه خدایی چجوری یه خط اسم داری؟؟؟

      • بدون نام

        نکنه خودتی حشمت اون بچه...

    • رضا

      با این مطلبی که گذاشتی باید اسم خودتون رو بذارین بدترین ها!
      این مطالب ذهن و فکر آدم ها رو نابود میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا! اون ١٦ نفري كه بهت منفي دادند يا نوجوون پرمدعا هستند يا روان پريش جنايتكار

    • بدون نام

      به خدا اگر از این نوع مطلب ها هم نگذارید به اندازه کافی مطالب آزار دهنده دارید و به اندازه کافی هم دیوانه توی جامعه داریم. این مطلب شما مصداق تنفر پراکنی است به دلیل اینکه به افرادی که زمینه جرم و جنایت دارند ایده می دهد.

    • بدون نام

      عینک دودیش!

    • بدون نام

      چرا خانواده ها وقتی میبینن بچه هاشون رفتارای غیر عادی دارن سریع اقدام نمیکنن ب درمان تا ب هیولا تبدیل نشن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون خودشونم دیوونن

      • بدون نام

        چون شعور کافی ندارند

    • بدون نام

      این مطالب چیه میذارین ب جای اروم کردن فکر هم وطن هاتون این چیزای مزخرف پیدا میکنید ذهن نوجوان ها رو خراب میکنین.متاسفم واقعا

    • بدون نام

      بابا این حشمت عزیزی خیلی رومُخه خفش کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی حق کامنت گذاشتن داره. حالا چون اسمش حشمته نباید کامنت بذاره؟
        کامنتاش هیچ توهینی داخلشون نیست. پس حرف نزن.

      • بدون نام

        لياقت خزترين ها همين حشمت ه

      • بدون نام

        هرکی زو مخه باید خفه بشه؟؟ زنده باد مخالف من

    • بدون نام

      آره من ترسیدم به چهره قاتلا نگاه کنم میگن اثر میذاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توام برو پیش روانپزشک

      • بدون نام

        درست میگن. با نگاه به چهره اونا روحشون توت حلول میکنه و شبها هم وقتی خوابی توی روحت نازل میشن

      • بدون نام

        وقتی نمیدونین اظهار‌نظر نکنین چشم ها انرژی منفی رو منتقل میکنن برو مطالعه کن پشمک

      • بدون نام

        وااای پشمک.. دمت گرم کلی خندیدم

    • بدون نام

      حشمت عریزیو بدید محمد علی شهرشون بخوره راحت شیم

    • Dash ali

      جای تد باندی خالیه بنظرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ت باندی که خون نمیخورد

      • بدون نام

        جای خیلی ها خالیه ..

      • بدون نام

        این مطلب در مورد قاتل‌هایی هست که خون قربانی رو خوردن

    • بدون نام

      دختر ایرانی هم باید به عنوان خون آشام ب این لیست اضافه کنید خونه پسرای ایرانی رو میخورن پولشونو هم بر میدارن میرن با دوس پسره بعدیشون نجس بازی میکنن پست تر از این قاتلان خونخوار دختره ایرانیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نجس تر از اونم پسرایی هستن که تا دو قرون پول میاد دستشون فکر میکنن برد پیتن و همه دخترارو میتونن با پول بخرن

      • بدون نام

        لابد اون پسرایی که به بهانه ی اینکه این همکلاسیمه اون همکارمه با چهل نفر رابطه دارنو ندیدی

    • بدون نام

      خاك توو سرت با اين انتخاب مطلبت علي پناهي! الان اين مطلب چه نكته ي آحوزنده اي دات؟ نكنه مي خواي مردم رو به آدمخواري و جنايت تشويق كني!

    • بدون نام

      پسران نوجوان را ترجیح میدادم، زیرا ظاهر زیباتری داشته و پوستشان نرمتر بود؛ و کشیش گفته که کودکان خودبخود به بهشت میروند اگر قبل از سن سیزده سالگی بمیرند. از این رو میدانستم که با فرستادن آنها به بهشت در حقشان لطف میکنم.
      لازم به ذکر است که آندراده یک مسیحی معتقد بود، به طور مرتب به کلیسا میرفت و مادرش را مانند یک قدیس میپرستید.

      پس انگار این بار هم (مثل بیشمار دفعات دیگر) ایمان به ذات اقدس الهی مانع از ارتکاب به جنایت نشده بوده!!

    • بدون نام

      سومی فقط لعنتی

    • بدون نام

      همشون مرد بودن حتی یک زن هم نبود

      پاسخ ها

      • آندریا

        استایل دخترا به جنایتکار نمیخوره

    • بدون نام

      پسرای ایرانی که بدترن!! ۸۰تاقلب دارن و1000تافرار از تعهد ومسولیت! هیچ اعتمادی بهشون نیست. اهمشون بیمارجنسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره همه بیمارن.تو فقط خوب و سالمی

      • بدون نام

        خداقوت چه جونی داشتی دلاور چقد رابطه داشتی.تا تونستی پسرای ایرانیو بشناسی دست مریزاد.

      • بدون نام

        قلب و اين قرتي بازيا مال خارجياست پسر ايراني فقط ... داره

    • بدون نام

      پسرای ایرانی هم اضافه کنین یه مشت اندام جنسی متحرک ک همیشه تو کفن
      با قیافه های داغون تر از این قاتلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا شما ببین دخترا دبگه چی هستن که با همچین پسرایی دوست میشن و باهاشون دنبال خاک بر سری هم میرن

    • کیانا

      لعنت به شیطان پرستی

    • مهتاب

      تکرار و ترویج زشتی عین خود زشتی است
      در شان شما نیست این جور مطالب رو منتشر میکنید

      چون اونوقت باید پرسید در راستای کار اطلاع رسانی و انتشار اخبار در مسیر آکاهی رساندن به مردم ، دقیقا هدفتون از انتشار این مقاله چیه ؟
      به چی میخواهید برسید ؟

    • بدون نام

      اينجا بدتر از سيماي ميلي شده همه ي هدف جلب مخاطب ه كه بتونن از اين طريق پول بيشتري بابت تبليغات دريافت كنن! مملكتي كه رسانه هاش اينقدر پول پرست و بي وجدان باشند معلومه كه پيشرفت نمي كنه چون كسي نيست كه در راه پيشرفت و آگاهي مردم قدم مثبتي برداره

    • پری

      حتما باید رابطه داشته باشه تا امثال توروبشناسن؟؟ توخودتو معرفی کردی برامون چندتادوست ورفیقتم حتمامثل خودتن یه کرباسید

    • بدون نام

      ازحق نگذریم پسر و مرد ایرانی روح وقلبش همون پایین تنشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوضش امنیت داره

    • green

      ترسناک تر از کاراشون قیافه ها عادیشونه غیر قابل تشخیص.

    • roz_bj

      دلم واسه همشون میسوزه. اگر دقت کنید همشون گذشته تلخی داشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج