۹۳۳۵۲۶
۷۵ نظر
۵۲۹۴
۷۵ نظر
۵۲۹۴
پ

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

درباره رقم دستمزد بازیگران سینمای ایران بار‌ها عدد‌هایی در رسانه‌های رسمی منتشر شده است. سال پیش هم هفت صبح میزان دستمزد برخی بازیگران را اعلام کرد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. شهرت برای بازیگران امتیاز دیگری به همراه دارد که باعث می‌شود در جامعه از خدمات مختلف بهره ببرند. حالا آنچه می‌خوانید پرس‌وجوی دوباره ما درباره میزان دستمزد بازیگران است.

روزنامه هفت صبح: درباره رقم دستمزد بازیگران سینمای ایران بار‌ها عدد‌هایی در رسانه‌های رسمی منتشر شده است. سال پیش هم هفت صبح میزان دستمزد برخی بازیگران را اعلام کرد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. در آن گزارش نوشتیم همه موهبات بازیگران به دستمزد‌های هنگفت خلاصه نمی‌شود.

شهرت برای بازیگران امتیاز دیگری به همراه دارد که باعث می‌شود در جامعه از خدمات مختلف بهره ببرند. حالا آنچه می‌خوانید پرس‌وجوی دوباره ما درباره میزان دستمزد بازیگران است. چند روایت شنیدیم که تقریباً به هم نزدیک هستند. با این‌حال برای دستمزدها، ملاک را میانگین آنچه از افراد مطلع شنیدیم قرار دادیم که در چند بخش دسته‌بندی شده است.

بالای ۸۰۰ میلیون تومان

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان به چهار نوع دستمزد رسید. دسته اول کسانی هستند که بالای ۸۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند و شنیده شده در برخی پروژه‌ها به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در این دسته پنج بازیگر حضور دارند:

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

رضا عطاران، مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی و جواد عزتی. عطاران جزو معدود بازیگرانی است که غالب فیلم‌هایی که بازی می‌کند به فروش بالا دست می‌یابند. او مدت‌ها است فیلمی روی پرده نداشته و از حالا سازندگان "زیر نظر" و "انفرادی" به ترکاندن گیشه با نام او دل بسته‌اند! مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی و جواد عزتی در فیلم "ما همه با هم هستیم" حضور داشتند که خب فیلم گیشه نداشت.

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

فیلم قبلی مدیری و گلزار یعنی "رحمان ۱۴۰۰" خوب می‌فروخت که توقیف شد. لیلا حاتمی همچنان "مردی بدون سایه" را روی اکران دارد که شکست خورد. جواد عزتی یکی از عوامل فروش فیلم‌ها است، اما گاهی نام او هم نمی‌تواند به کمک فیلم‌ها بیاید. نمونه‌اش "پیلوت" که فروش پایینی داشته است. این بازیگران در مجموع می‌توانند به فروش فیلم‌ها کمک کنند.

بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

نام چند بازیگر در دسته دوم دیده می‌شود: مهناز افشار، پژمان جمشیدی، الناز شاکردوست، حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، امیر جعفری، حامد بهداد، محسن تنابنده و پیمان معادی. مهناز افشار بازیگری است که طرفداران خاص خود را دارد، اما فیلم‌هایش به‌واسطه نام او پر فروش نمی‌شود.

البته جنس انتخاب‌های افشار هم غالباً سینمای گیشه‌ای نیست. او در چند ماه اخیر "قسم" و "شاه‌کش" را روی پرده داشته که فروش‌شان متوسط بوده است. الناز شاکردوست با "شبی که ماه کامل شد" به خوشبختی کامل رسید! هم سیمرغ گرفت و هم فیلمش پرفروش شد.

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

"مطرب" تا قبل از اتفاقات اخیر خوب می‌فروخت، اما شاکردوست در آن بازی خوبی نداشت. حمید فرخ‌نژاد بعد از اینکه در چند فیلم پرفروش حضور داشت، به یک‌باره شکست‌های سریالی خورد. حالا مشخص می‌شود این بازیگر عاملی برای پرفروش شدن فیلم‌ها نیست. "سامورایی در برلین"، "دختر شیطان" و "سمفونی نهم" آثار شکست‌خورده فرخ‌نژاد هستند.

محسن تنابنده و پیمان معادی به جنس خاصی از سینما گرایش دارند و به واسطه جنس بازی‌شان کارگردان‌ها نمی‌توانند بدل‌شان را پیدا کنند. شرایط برای پژمان جمشیدی متفاوت از دیگران است. او در سال‌های اخیر صاحب محبوبیت شده و خیلی‌ها به خاطر او بلیت می‌خرند.

بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

عمده بازیگران شناخته شده سینمای ایران دستمزدی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. بر اساس پرس‌وجو از آدم‌های مطلع، این بازیگران عبارتند از: علی نصیریان، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، نیکی کریمی، هومن سیدی، طناز طباطبایی، پژمان بازغی، فرهاد اصلانی، هوتن شکیبا، مریلا زارعی، سام درخشانی، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، علی مصفا، محسن کیایی و سیامک انصاری.

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

در این جمع نصیریان، تهرانی و پرستویی کم‌کارتر از بقیه هستند. پژمان بازغی، علی مصفا و فرهاد اصلانی هم جزو بازیگران پرکار این سال‌ها محسوب می‌شوند. این جمع از بازیگران جزو چهره‌های شناخته شده سینما به شمار می‌روند، اما هیچ‌کدام عامل فروش فیلم‌ها لقب نمی‌گیرند.

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟

حتی نمی‌توان موفقیت "مطرب" را صرفا به حساب پرویز پرستویی گذاشت چراکه سبک خود فیلم به مذاق برخی از مخاطبان خوش آمده است. سام درخشانی و پژمان بازغی جزو بازیگرانی هستند که در کنار سینما، همچنان در تلویزیون هم پرکارند و ارتباطشان را با مخاطبان این مدیوم قطع نکرده‌اند. هوتن شکیبا سال پیش سیمرغ گرفت و همزمان در "لیسانسه‌ها" حضور یافت تا ارتباطش با مخاطب گسترده قطع نشود.

زیر ۲۰۰ میلیون تومان

تعداد بازیگرانی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند زیاد است. با این‌حال بخش عمده بازیگران به‌خصوص پیشکسوتان و سن بالاتر‌ها میزان دستمزدشان زیر ۱۰۰ میلیون تومان است. درباره دستمزد برخی بازیگران به رقم دقیقی دست یافتیم که گاهی به زیر ۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

میلیاردرهای گیشه؛ بازیگران ایرانی چقدر دستمزد می‌گیرند؟ حسین فرحبخش

با این‌حال از بیان آن معذوریم چراکه متاسفانه دستمزد شده ملاک ارزیابی توانایی بازیگران. با این حال همین کف دستمزد بازیگران خیلی وقت‌ها با سقف دستمزد برخی عوامل فنی یکسان است. این را هم اضافه کنیم که بعضی تهیه‌کنندگان دستمزد غیرمتعارف به بازیگر نمی‌دهند، از جمله حسین فرحبخش که چندسال پیش گفته بود: "مقصر اصلی در مسئله دستمزد بالای بازیگران وزارت ارشاد بود که تهیه‌کنندگان را چهار پاره کرد.

بعضی بازیگران ما واقعاً بی‌انصافند، چون اگر فکر می‌کنند که حضور آن‌ها باعث پرفروش شدن یک فیلم می‌شود، بهتر است از فروش فیلم پورسانت بگیرند. بعضی هنرپیشه‌ها از بی لیاقتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان سوءاستفاده می‌کنند و پول زیادی می‌گیرند. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار کجا هستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزيزم اين نوشته فقط حمايت از اين قشر ناهنرمند بوده وگرنه همه ميدونن خيلي بيشتر ميگيرن نويد محمد زاده خيلي زيادتر از بقبه ماليات ندن بعدم پول بدن حمايتشون كنن تو رسانه هات نه اينكه

      • بدون نام

        ندیدید بهزاد فراهانی یک ماه پیش اعتراض کرد گفت نوید محمد زاده بالای یک میلیارد میگیره من بیست میلیون برای یه پروژه اون بالای یک میلیارد میگیره

      • بدون نام

        دقیقا درحال حاضر بهترین بازیگر سینمای ایرانه نوید محمدزاده البته اگه به تکرار نیوفته

      • بدون نام

        من مطمئنم دریافتی ها خیلی بیشتر از این حرفهاست اما یه پنهانکاریهایی هست واسه پیچوندن همین تیپ گیر دادنها و مالیات و غیره
        البته یه عده بازیگر هم داریم اسمشون باعث فرار بیننده میشه ولی بتز بهشون نقش میدن
        به شخصه اسم سحر قریشی بهاره رهنما یا نیوشا ضیغمی تو فیلم باشه مطمئن میشم که فیلم اشغال محضه

    • سارا

      نوید محمد زاده رو چرا نگفتین؟؟؟

    • بدون نام

      الناز شاکر دوست فرشتە هست کاش ......

    • بدون نام

      راستی نوید محمدزاده چی؟

      پاسخ ها

      • Sasan

        زیر یک میلیارد نمیگیره برای هیچ فیلمی

    • بدون نام

      خاک بر سر تهیه کننده ای که بابت گلزار هشتصد تومن بده... نابازیگری که نهایت دستمزدش باید صد هزار تومن باشه

      پاسخ ها

      • دنیا

        واقعا

      • بدون نام

        اگه هتشصد میده برای اینه ده برابر ازش سود میبره. واسه هنرش نمیدن واسه پولساز بودنش میدن

      • بدون نام

        والا به تهیه کننده ربطی نداره به اون احمقایی که میرن دیدن فیلماش و براش صف میکشن ربط داره

      • بدون نام

        واقعا گل گفتی

      • M

        تو چی میگی دیگه بابا

      • بدون نام

        هشتصدتومن از اونور میلیاردی به جیب میزنه آقای تهیه کننده.اگه میخوای خاکی بریزی تو سر کسی باید به سر افرای بریزی که بخاطر گلزار میرن یه فیلم و میبینن و باعث پرفروش شدن اون فیلم میشن درنتیجه قیمت این آقا خوشگلم همینجور میره بالا

      • ناشناس

        هم نظریم
        مرد تیتیش مامانی که بازیش در میان بازیگرا از همه بدتره

      • بدون نام

        دقیقا

      • مینو

        مشخصه شما در مسایل اقتصادی بی سواد هستید. وقتی ملت حاضرن برای فیلمی که گلزار توش بازی کرده پول خرج کنن و بلیت بخرن معنیش اینه که فروش فیلم میره بالا و سود زیادی به تهیه کننده میرسه. ینابر این تهیه کننده حاضره یه بخشی از این سودش رو پیشاپیش به عنوان دستمزد بده به گلزار تا گلزار حاضر شه تو فیلمش بازی کنه؛اگه گلزار و امثال اون تو فیلم بازی نکنن احتمال اینکه فروش فیلم بیاد پایین و تهیه کننده ضرر کنه میره بالا. این یه بده بستون اقتصادیه

    • بدون نام

      چرا اسمی از نوید محمدزاده نیست؟!!

    • بدون نام

      یعنی منظورتون اینه که برای یک نقش مثلا یک میلیارد میگیره ؟؟؟ حالا اینکه پروژه چقدر طول بکشه تاثیر نداره؟؟؟
      اما خوبه دیگه تو سال سه تا نقش بگیره میشه سه میلیارد کی همچین پولی در میاره!! کیییی؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک پروژه سینمایی ب طور معمول ۳ ماه طول میکشه. حتی رقم ۱۰۰ تومن هم زیاده. ینی ماهی ۳۳ میلیون . کی ماهی ۳۳ میلیون براحتی بدست میاره؟؟؟ نشستن دور هم چهار تا سکانس میگیرن دیگ

      • بدون نام

        هه خیلیا تو ماه ۳میلیارد درامد دارن شایدم بیشتر

      • بدون نام

        همچین میگه کیییی سه میلیارد درمیاره انگاره همین اخبار ۲۰.۳۰ خودمونو نگاه نمیکنی که چه مبالغی اینور اونور میشه.تازه این بدبختایی ام که دادگاهیشون میکنن تاریخ مصرفشون گذشته

    • بدون نام

      من سالی 50 میلیون درامد ندارم بعد تو یه فیلم 50 در میاره کمه؟

      پاسخ ها

      • Sasan

        کسیک ماهی ۴ تومن درمیاره سالی میشه ۴۸ تومن. اینا حقوق ۵۰ تومن برای ۳ ماه رو حقوق کم میدونن..‌‌ ای خدااااا

      • مینو

        دوست عزیز مگه تو کشور کسی حاضره به خاطر دیدن شما پول خرج کنه و بلیت بخره که خودتون رو یا هنرپیشه ها مقایسه میکنید؟تو همه دنیا هنرپیشه ها درآمدشون چندین برابر مردم عادیه. دلیلش هم اینه که این افراد پول ساز هستن(در اینکه خیلیاشون ذره ای هنر و سواد ندارن شکی نیست) ولی قضیه اینه که به واسطه حضور این افراد یک فیلم پرفروش میشه ؛به خاطر همین تهیه کننده ها حاضرن چنین دستمزدایی به هنرپیشه ها بدن وگرنه عاشق چشم و ابروشون که نیستن!

    • آرش

      خوش به حالشون

    • بدون نام

      الان یه عده میان میگن سلبریتیهای مفت خور
      ماشالله همه ارگانها پاکن ب جز‌بازیگرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنرمندها فرشته اند منتها از نوع عزراییل

    • بدون نام

      بخش عمده بازیگران به خصوص پیشکسوتان و سن بالاترها میزان دستمزدشان زیر 100 میلیون تومان است

      چقدر برای فرهنگ یک جامعه ای جای تاسفه که از سینما فقط این را فهمیده اند که ذرت بو داده بخرند و به تماشای انسانهایی بروند که برایشان ادا و اطفار در بیاورند و مسلما آنان که جوان ترند دل انگیزترند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قضیه اقتصادیه دوست عزیز. یه بده بستان اقتصادیه. معمولا افرادی که باعث شن یک فیلم پرفروش شه دستمزدشون هم میره بالا (طبق معادلات اقتصادی).
        شما خیلی احساسی و به دور از منطق اقتصادی به قضیه نگاه کردید

    • امید

      حتما امین حیایی و شهاب حسینی رفتن غاز بچرونن که اسمشون تو هیچکدوم از لیستهای شما نبود، اصلا میشناستشون نویسنده این مطلب!؟؟؟

      پاسخ ها

      • Sara

        نوید محمدزاده و شهاب حسینی زیر یک میلیارد قبول نمیکنن

      • بدون نام

        مخصوصا شهاب حسینی ...واسه شهزاد که خفن پول گرفتن

    • بدون نام

      خواستي حمايت كنيد از اين قشر ماليات نده همه ميدونن اينا خيلي بيشتر ميگيرن هر روز تو كانادا و آمريكا دارن خوش ميگذرونن

      پاسخ ها

      • Saharnaaz

        دقییقااااااا.... میگن نداریم بعد هر روز خارجن. ما میگیم نداریم منظورمان اینه ک تا قم جمکران هم‌نمیتونیم بریم

      • بدون نام

        آخرشم كاسه ي گدايي به دست كه خرجم به دخلم نمي خوره

    • ماحمود

      نوید محمدزاده رو افتخار ندادین بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نوش جونشون، وقتی رحمان ۱۴۰۰ بخاطر آقای گلزار ۲۸ روزه ۲۲ میلیارد فروش میکنه حق داره ۱ میلیارد بگیره، حق کسی نیست ، سینما یه صنعته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ما چیپ پسندن

      • بدون نام

        نکنه خود گلزاری به خاطر گلزار نبودمثلا اگه به جای گلزار درخت بازی می کرد هم فروشش همین قدر بود ولی یه آدم معمولی جای گلزار بود ۵۰ میلیارد فروش میرفت ضمنا نقش سعید آقاخانی تو این فیلم پررنگ تر و پر مخاطب تر بود

      • بدون نام

        فیلم بسیار مزخرف

    • بدون نام

      فیلم های اینها دیدن داره که دستمزد بالای 800 هم می گیرن؟ فیلمهاشون کانال های ماهواره ای رایگان پخش می کنن نگاه نمی کنیم چه برسه به اینکه بلیت بخریم بریم سینما وفیلمهای مزخرفشون رو ببینیم

      پاسخ ها

      • Sasan

        برادر جان. پول گفته. پول من و الهه!!! میدن اینا بازی میکنن خوش میگذرونن. یکی از راحت ترین شغل هاست . هرکدوم از ما اگر مث اینا مرفه بی درد بودیم و خانواده پول داشت مارو کلاس بازیگری و ... بذاره همون تایمی ک سر رشته های مهندسی و ... گذاشتیم سر بازیگری میذاشتیم ب والله کمتر از نوید محمدزاده نمیشدیم.

      • بدون نام

        دوست عزیز با همه انتقادات ولی اینقدر پول می‌گیرند، این را هم بدانیم دستمزد در ایران خیلی خیلی کمتر از صنعت سینمای بسیاری از کشورهای جهان هست، بطور مثال فروش ۲۲ میلیاردی میشه کمتر از دو میلیون دلار!!! قصد مقایسه غیر استاندارد ندارم ولی باید بدونیم کشوری با این جمعیت سینمای پر فروشی نداره،،،

      • بدون نام

        منم نگاه نمیکنم یه عده فیلمها یعنی اکثرشون بی کیفیت هستند توهین به شعور مخاطب محسوب میشن
        یه عده هم با وجود عالی بودن از بازی بازیگر ها تا سناریو مثل "متری شیش و نیم " چون درمورد مشکلات جامعه است و من روانم دیگه کشش نداره نگاه نمیکنم

      • ناشناس

        احسنت بر این نظر
        کلا با سینمای ایران مخالفم

      • بدون نام

        عده زیادی میرن سینما و معمولا بیشتر فیلمها سودشون خیلی بیشتر از دستمزد بازیگرانه. اشتباهه که خودتون رو معیار قرار بدید

    • بدون نام

      اینا واسه یه سالشون یک میلیاردمیگیرن..فوتیال لیستا پای چپ وراستشون تشخیص نمیدن ولی چندمیلیاردمیگیرن...

    • بدون نام

      به خاطر سکوتشون تو آبان ماه ،نباید مردم به سینما برند ،اینها یه مشت ترسوی بزدل هستن ،خودتون بشینین با دقت به اطراف و سرگذشت چند تا بدبخت بیچاره نگاه کنین از صدتا فیلم آموزنده تر هست

    • ارکیده

      نوید محمد زاده عزیز چی اون از قلم افتاد

    • ناشناس

      خوشبحالتون بخدا حداقل ت این دنیای بد شما خوب برد کردین ما ک دست به هر کاری زدیم اه کشیدیم

    • بدون نام

      هدیه تهرانی 200 میلیون شاکردوست 800 میلیون! اوج کج سلیقیگی و کج فهمی سینمای ایران

    • فرهاد

      واقعا محمد رضا گلزار بازیگر خوبی هست که بیشترین دستمزد رو باید بگیره ؟!!

    • ASQAR

      گلزار که کوپن قند هم واسش زیادیه چه برسه به ۸۰۰ م به بالا

    • بدون نام

      پس شهاب حسینی چی؟

    • هیدا

      تو مثلا بهت برخورد، آخی، خوب یکم آب خنک بخور، خوب مفت خورن دیگه پس چی هستن اگه مفت خور نیستن!!!!؟ مطمنم اطلاعات نداری که اینجوری میگی، مفت خورن خیلی هم مفت خورن

    • ماشالله

      این نازنین پول مفت زبان بسته مملکت را میبرن اروپا عشق و صفا میکنن ما هم اینجا با شکم خالی هوادارشان هستیم، تازه بعضی ها شون الگو هستند برامون!!!!! دلمون خوشه که به به و چهچه عجب فیلمیه عجب سریالیه،، تا میتونیم گنده شون میکنیم، ما دیگه چفدر منحرفیم!!!!!

    • بدون نام

      ضعف سینمایی کشوری , هنگام مشخص میشه که به اصلاح بازیگرانی مثل گلزار , بیشترین رقم پرداختی را دریافت کنن ۔

    • بدون نام

      گلزار از اوناست كه بايد يه پولي هم بده تا فيلم بازي كنه! چون با بازي مسخره ش فيلم رو خراب مي كنه و توو هر فيلمي باشه كسي اون فيلم رو جدي نمي گيره البته شايد تقصير خودشم نيست تقصير كارگردان و مردم كج سليقه هست كه كاري كردند تا گلزار به طور جدي روي بازيگريش كار نكنه و دچار خودشيفتگي بشه

    • بدون نام

      اين پولا رو مي گيرند و دايم به خوشگذروني و ولخرجي، آخرشم جار و جنجال كه بيمه ندارم پول ندارم

    • بدون نام

      لیلا حاتمی مات ومبهوته کار خاصی انجام نمی ده گلزار هم هوشگل محله صدا وسیماست

    • بدون نام

      بحث اینکه فیلم ها دیدنی نیست و بازیگرا هم باید مالیات بدن به کنار
      ولی واقعیت اینه که هیچ تهیه کننده ایی که برای رضای خدا به هنرپیشه پول نمیده که،وقتی هنرپیشه ایی مثل گلزار یا عطاران فارغ از اینکه ازشون خوشمون میاد یا نه باعث فروش فیلم میشن حقشونه که دستمزد مناسب بگیرن
      اینکه مردم در بقیه مشاغل حقوق درستی نمیگیرن تقصیر هنرپیشه ها که نیست مشکل جای دیگه ای هست.همه حق دارند که حقوق عادلانه بگیرند

    • بدون نام

      800 میلیون برای پژمان جمشیدی:(((

    • بدون نام

      واقعا چطور میشه کسی بخواد فقط بخاطر گلزار یا نوید محمدزاده فیلمی رو ببینه!!!

    • Sasan

      چرا نظرات رو تایید نمیکنید ؟!؟!؟!؟؟!

    • بدون نام

      نوید محمد زاذههههه

    • بدون نام

      خوب نرین سینما همه این فیلمارو تو ماهواره هم میده نگاه کنین..واسه چی میرین که اینا پولدار بشن

    • بدون نام

      ساعد سهیلی پس چی

    • بدون نام

      خوش بحال خودم هیچ کدوم ازفیلماشونونگاه نمیکنم پول مفت ندارم بریزم توجیب اینا

    • بدون نام

      خوش بحال خودم هیچ کدوم ازفیلماشونونگاه نمیکنم پول مفت ندارم بریزم توجیب اینا

    • ضحا

      تعجب میکنم...چه کسی به پول اهمیت میده؟؟اونم جایی که انسانیت با اخلاق. فلسفه ناب. سیاست با کیاست. مذهب با شعور.شخصیت بااداب. رسوم باسنت نیست؟
      تحقیق کنید کدوم یکی ازاین اسامی که گفتید چیزایی که من گفتم دارن...پول پیشکش! انقد بخورن بتر کن انقدبگردن حیران بشن انقد بخوابن توخواب بمیرن....هرجا کم آوردن مواد بزنن زندگیشان تو توهمات دود
      بشه!

    • بدون نام

      میدونی براچی اینقدرپول میگیرن افرادی بیکارکه پول مفت دارن میرن سینما میشینن باعثه که بازیگرای درپیتی این همه پول بالا بکشن بعدبه ریشتونم میحندن

    • محمود

      درکل رفتن به سینماوجیب پرکردن بازیگرااشتباه ودیوانگی که زمان زندگی راصرف این گونه برنامه هاکردبیچاره قشرکارگران وسایرشغلهای مستضعفی جامعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج