۳۵۹۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یزدانی: مشکلی برای حضور در المپیک ندارم

دارنده دو مدال طلای جهان با بیان اینکه از شرایط خوب بدنی برخوردار است گفت: مشکلی برای حضور در المپیک ندارم و نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم.

خبرگزاری ایسنا: رضا یزدانی درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های المپیک، اظهار کرد: چند روز پیش در حال تمرین به یکباره بر روی تشک کشتی لیز خوردم و فکر کردم که مصدومیتم باز تشدید شده است، چرا که دائما این ترس را دارم که مبادا مصدومیتم تشدید شود و حضور در المپیک را از دست بدهم. البته خدا را شکر هیچ مشکل خاصی نبود و پس از یک روز مجددا تمریناتم را آغاز کردم.

دارنده دو مدال طلای جهان افزود: مهم این بود که به تمرینات کشتی برسم و خوشبختانه چند هفته‌ای است که تمرین کشتی می‌کنم و هیچ مشکل جدی برای انجام تمرینات ندارم. امیدوارم که بتوانم در فرصت باقی‌ مانده به شرایط ایده‌آل تری برسم و در المپیک کشتی های خوبی بگیرم.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: شرایطم خوب است و قطعا برای کسب مدال طلا به المپیک ریو می روم. پس از حادثه‌ای که در المپیک لندن برایم اتفاق افتاد و باعث شد نتوانم به کارم ادامه بدهم فقط با هدف حضور در المپیک به کشتی ادامه دادم و نمی‌خواهم این فرصت ارزشمند برای رسیدن به مدال طلا را به راحتی از دست بدهم. از مردم هم می‌خواهم من و دیگر ورزشکاران را دعا کنند تا بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

یزدانی با بیان این که هدفش از حضور در المپیک کسب مدال طلا و خوشحال کردن مردم است، گفت: در طول چند سال گذشته مردم به من همیشه لطف داشته‌اند و دوست دارم با مدال خوشرنگ المپیک زحمات و خوبی‌های آنها را جبران کنم.

کاپیتان تیم ‌ملی کشتی آزاد همچنین به وضعیت دیگر آزادکاران اعزامی به المپیک اشاره کرد و گفت: خدا را شکر با ترکیبی جوان و با تجربه عازم المپیک می‌شویم. همه کشتی‌گیران تیم ‌ملی از انگیزه و آمادگی بالایی برخوردار هستند تا بتوانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند، امیدوارم همه کشتی‌گیران مزد زحماتشان را بگیرند و به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج