adexo3
۶۳۵۵۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چهار سهمیه گرند اسلم برای تکواندو ایران

در پایان نخستین روز مسابقات کسب سهمیه نخستین دور مسابقات تکواندوی گرنداِسلم چهار نماینده ایران توانستند به این رقابت‌ها راه یابند.

ایسنا: نخستین دوره‌ی مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی به میزبانی شهر ووشی در کشور چین برگزار می‌شود. رقابت‌های انتخابی این مسابقات نیز از صبح امروز (پنجشنبه) ۲ آذر ۱۳۹۶ به میزبانی چین برگزار شد. در پایان دیدارهای امروز نیز چهار نماینده‌ی ایران توانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد و به مدت دو روز در چین ادامه خواهد داشت. به قهرمان مسابقات گرنداسلم ۷۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

در پایان رقابت‌های امروز(پنجشنبه، ۲ آذر) ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست آورند اما سروش احمدی، احمد محمدی، سودابه پورصادقی، فاطمه مصطفایی و ملیکا میرحسینی در عین شایستگی از حضور در نخستین دوره گرنداِسلم بازماندند.

از صبح فردا (جمعه، ۳ آذر) در روز پایانی مبارزات انتخابی برای دور نخست گرنداسلم، دیدارهای اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی و سودابه پورصادقی در وزن ۵۷- کیلوگرم و مبینا بابالو و زهرا شیدایی در وزن ۶۷- کیلوگرم در گروه زنان به مصاف رقیبان می‌روند.

همچنین حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی‌پور و ابراهیم صفری در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی و بهزاد ایلخانی در وزن ۸۰- کیلوگرم در گروه مردان به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می روند.

قابل توجه است که این مسابقات G۱ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

*مدال آوران ایران در پایان روز نخست:
ابوالفظل یعقوبی(نقره)
میرهاشم حسینی(برنز)
زهرا پوراسماعیل(نقره)
ناهید کیانی(برنز)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج