adexo3
۷۳۹۲۰۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

اسراییل با ۱۲ کشتی گیر در رقابت‌های جهانی

رژیم صهیونیستی بر خلاف سال های گذشته و پس از اخطار جدی نهادهای بین‌المللی ورزش به ایران، بر خلاف سال گذشته که تنها با شش کشتی‌گیر عازم مسابقات جهانی شده بود این بار با ۱۲ کشتی‌گیر عازم مسابقات جهانی نوجوانان در کرواسی شده است.

ایسنا: رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جهان از روز دوشنبه هفته جاری در شهر زاگرب پایتخت کرواسی آغاز می‌شود. تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها همانند سال‌های گذشته با ترکیب کامل در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

اما پس اخطار جدی اتحادیه جهانی کشتی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران مقابل کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی و تهدید به تعلیق کشتی ایران در صورت تکرار این اتفاق، رژیم غاصب صهیونیست با هدف ضربه به جایگاه کشتی و ورزش ایران در جهان و با حمایت برخی از کشورهای صاحب نام کشتی جهان سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کشتی انجام داده و رییس گرجستانی الاصل فدراسیون کشتی رژیم صهیونیستی، کشتی‌گیران و مربیان زیادی را از کشورهایی نظیر گرجستان جذب کرده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی بر خلاف سال‌های گذشته که با تعداد کمی از کشتی‌گیران رده پایین در رقابت‌های بین‌المللی حاضر می‌شد، در آغاز برنامه‌ریزی‌های خود برای ضربه بر کشتی و ورزش ایران، با ۱۲ کشتی‌گیر شامل شش آزادکار و شش فرنگی کار در رقابت‌های جهانی نوجوانان در زاگرب کرواسی که از دو روز دیگر آغاز می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب احتمال هم گروهی نمایندگان کشتی ایران و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است تا این موضوع جدی ترین دغدغه مسئولان فدراسیون کشتی در آستانه این رقابت‌ها شود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی سال گذشته و در جریان رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان در یونان تنها شش نماینده شامل ۳ آزادکار در اوزان ۶۳، ۶۹ و ۷۶ کیلوگرم و سه فرنگی کار در اوزان ۵۸، ۶۳ و ۸۵ کیلوگرم داشت که همگی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

از میان این شش کشتی‌گیر، نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی اسراییل با مصطفی کاید خورده از ایران در یک سمت گروه قرار داشت اما در مرحله مقدماتی مغلوب حریف گرجستانی شد، حریف گرج نیز در مرحله نیمه نهایی به نماینده ایران باخت تا کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی از دور رقابت‌ها حذف شود.

امیر توکلیان مدیر تیم‌های ملی رده پایه کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید حضور ۱۲ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار رژیم صهیونیستی در رقابت‌های نوجوانان جهان در کرواسی، اظهار کرد: این موضوع به جدی ترین دغدغه فدراسین کشتی و کادر فنی و کشتی‌گیران نوجوان ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسم گرجستان را آوردید ولی کشور به نظر دوست و همسایه آقای آن را نکردید
      روسیه...
      الان اثر ارتباطات هست دیگه لاپوشانی نمیتونه بکنید

    • علی

      خخخح

    • بدون نام

      خوب پس اصلا شرکت نکنیم بهتره تا بریم بعدا کلا محروم بشیم

    • بدون نام

      دیر یا زود این اتفاق میافتاد.نه تنها برای کشتی که برای تمام ورزش های دیگه.ولی خیلی دلم میخواد بدونم توی این 40 سال مسئولین برای این مشکل چه فکری کردن که البته جوابش هم واضحه.مسلما بحث تعلیق صرفا در کشتی مطرح نیست و به زودی فوتبال و بسکتبال و ... هم خطر تعلیق را حس خواهند کرد.ولی ی سوال ساده تر.با ورود وسیع داورای زن به رشته های مختلف ورزش اقایون.فرض کنیم داور یکی از مسابقات تیم ایران زن باشه.دوست دارم بدونم صدا و سیما با این همه سانسورهای زشت و توهین امیزش به شعور ملت چطور میخواد مسابقه را پخش کنه.برای این روزا چه فکری کردید؟قطعا هیچ.اصلا مگه مردم مهمند؟اهای مردم خودتو برای روزهای سخت ورزشمون هم اماده کنید.چون مسئولین همون راهی رو میرند که سالهاس دارن میرن.یعنی بی تدبیری.بی تفاوتی.دروغ و عدم توجه به خواست عام ملت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من باب اطلاع تون پخش تصویر زن غیر مسلمان اشکالی ندارد. مشکل ما عقده ای های خاک بر سریه که به اسم ایرانی و مسلمان پاشون به خارج میرسه جوری لباس می پوشن که فاحشه های خارجی هم نمی پوشن. رفتار صدا و سیما در سانسور اینها توهین امیز نیست بلکه احترام به عقاید اکثریت متدین و خداترس ایرانه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج