اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۳۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الهامی: هواداران، اشتباه من و خرمگاه را ببخشند

مربی صبای قم از فوتبال دوستانی که دیدار تیمشان مقابل استقلال و حواشی به وجود آمده را دیدند عذرخواهی کرد.

ورزش سه: ساکت الهامی درمورد اتفاقات آخر مسابقه صبا و استقلال گفت: همه دیدند در طول ۹۰ دقیقه هیچ مشکلی پیش نیامد و به غیر از یکی، دو بار اعتراض به قضاوت داور که طبیعی هم است حاشیه‌ای ایجاد نشد؛ آن صحنه‌ها اصلا زیبنده نبود و همانطور که خرمگاه گفته است هر دو نفر ما از به وقوع افتادن این حواشی ناراحت هستیم.
او ادامه داد: دو روز است نمی‌توانم جواب تلفن کسی را بدهم و در تمرین دیروزمان هم با بازیکنان صحبتی نداشتم چون واقعا هنوز از اتفاقات آخر بازی با استقلال ناراحت هستم؛ من در استقلال مربیگری کردم و با خرمگاه همبازی بودم ولی حساسیت مسابقه موجب شد آن مسائل رخ بدهد و از کوره در برویم؛ نمی‌گویم تقصیر من بود یا کس دیگری ولی از برخوردها و مصاحبه‌های به وجود آمده خجالت‌زده هستم.
مربی صبای قم ضمن عذرخواهی از هواداران تیمشان و استقلال عنوان کرد: بدون شک در شکل‌گیری آن حواشی من و محمد خرمگاه تقصیر داشتیم و امیدوارم هواداران آن صحنه‌ها را فراموش کنند و دیگر به آن نپردازند و همچنین اشتباه‌های ما دو نفر را ببخشند.
الهامی با بیان اینکه یکی از ضعیف‌ترین نمایش تیممان را مقابل استقلال ارائه کردیم، گفت: استقلال بهتر از ما بازی را شروع کرد و ادامه داد ولی پس از گل آنها ما می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم که آن را از دست دادیم؛ بعد از اخراج دو بازیکنمان هم نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم و نمی‌شود وقتی تیم ۹ نفره شده از مسائل فنی صحبت کنیم.

او پیرامون قضاوت سیدعلی در بازی با استقلال ابراز کرد: بنده نمی‌توانم اظهار نظر کنم و اخراج‌ها و چند برخورد را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم تا نظرشان را بدهند.
مربی صبای قم یادآور شد: صبا از نظر فنی مشکلی ندارد و قطعا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد؛ ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و فرصت‌های جدی داریم که اگر از آنها بهره ببریم به 3 امتیاز هم می‌رسیم؛ تعداد زیاد مصدومان و محرومان در هفته‌های اخیر مشکل زیادی برای ما ایجاد کرده که ان‌شاالله در هفته‌های بعد به آن دچار نشویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج