جاباما
۵۹۲۵۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۴)

سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از ۵۷ کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)




بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۳) بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۲)

بهترین هتل های جدید سال ۲۰۱۳ (۱)
برترین ها: سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.

هتل فلکن استینر و اسپا یادرا (Falkensteiner Hotel & Spa Iadera) در زادار، کرواسی

این هتل 210 اتاقی چهار طبقه با دو رستوران، اتاق های کنفرانس، یک اسپای ممتاز و مناظر پانورامیک دریای آدریاتیک، یک گردشگاه در شبه جزیره پونتا اسکالا است که 20 دقیقه با اتومبیل تا شهر بندری زادار فاصله دارد. تراس های لوکس و شیک آن که از قایق های تفریحی الهام گرفته شده اند به رنگ های دریایی رنگ آمیزی شده و اتاق های آن کاملاً نورگیر است. باغ های مگنولیا، خرزهره، استخودوس و کاج در کنار ساحل ماسه ای که مانند ماری به دور شبه جزیره پیچ خورده است، از جاذبه های این هتل هستند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

ادن روک (Eden Roc) در کاپ کانا، جمهوری دومینیکن

سی و چهار کلبه رنگارنگ در زمینی ۳۰ هزار جریبی در کاپ کانا که ۲۰ دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی پونتا کانا فاصله دارد. آلاچیق های رمانتیک و خیابان های آسفالت شده تمیز و مرتب، از ویژگی های بارز این مجموعه هستند و یک استخر برای هر واحد آن را کامل می کند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

ماشپی لژ (Mashpi Lodge) در منطقه تنوع زیستی جنگل های بارانی ماشپی، اکوادور

این لژ ۲۲ اتاقه که از فولاد و شیشه و بر روی فلات بلندی در جنگل های آند ساخته شده است، قبلاً پیش ساخت شده و در این قطعه زمین ۴۲۰۰۰ جریبی روی هم سوار شده است. مناظر پانورامیک کوه های مه آلود از یک طرف و کلوزاپ گل ها و گیاهان از سوی دیگر این هتل را متمایز کرده اند. رنگ های داخلی تن قهوه ای دارند و دیوارهای شیشه ای چشم انداز بیرون را مشخص می کنند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

امپرسند (The Ampersand) در لندن، انگلستان

این هتل ۵ طبقه ۱۱۱ اتاقه سبک ادواردی که با دقت و وسواس زیادی نوسازی شده است در نزدیکی ایستگاه متروی ساوث کنسینگتون قرار دارد. موزه های تاریخ طبیعی، علم و ویکتوریا و آلبرت در فاصله کوتاهی از آن هستند. موتیف های گل و بته، پرنده، ستاره، و موتیف های هندسی و موسیقایی در قسمت های عمومی این هتل، از جمله روی کاغذ دیواری های شیک، نقاشی ها و ظروف و حتی مبلمان آن قابل مشاهده است که به یاد موسسات یاد شده فوق از آنها استفاده شده است. اتاق های پذیرایی گرم و صمیمی هستند و رنگ های جسورانه ای در آنها بکار رفته است. اتاق های مهمانان نیز با سقف های بلند و رنگ های طوسی کبوتری دیوارها و بالاتختی های مخملی بلند و پرده های حریر سقف تا کف به رنگ های زیبا تزئین شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

هتل اپکس تمپل کورت (Apex Temple Court Hotel) در لندن، انگلستان

این هتل ۱۸۴ اتاقه بازسازی شده در خیابان فلیت و در مجاورت دادگاه سلطنتی واقع شده است. منزل چارلز دیکنز نیز در نزدیکی این هتل است. تزئینات زیبا و شیک و دیوارهای قرمز پررنگ داخل آسانسور و مجسمه های جالب در حیات آن چشمگیر هستند. اتاق های مهمانان بسیار آرام و ساکت بوده و مبلمان باکیفیت آن با سلیقه ای عالی انتخاب شده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

بلگریوز (Belgraves) در لندن، انگلستان

این هتل ۸۵ اتاقه در محله مسکونی شیک بلگراویا واقع شده است. این ساختمان که قدیمی هتل شرایتون بوده، شبیه ساختمان های مجاور نیست، ولی داخل آن که توسط تارا برنرد، دکوراتور انگلیسی، طراحی شده جبران نمای ساختمان را کرده است. فضاهای عمومی ترکیبی از هنر آمریکایی و انگلیسی هستند. نقاشی های جالب، مجسمه ها و کافه کتابخانه آن هم شکوه فراوانی دارند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

هتل و اقامتگاه های بولگاری (Bulgari Hotel & Residences) در لندن، انگلستان

یک آسمانخراش جدید با ۸۵ اتاق و سوئیت در نایت بریج واقع شده است و یک ساختمان با هاید پارک فاصله دارد. این ملک ۵ طبقه هم در زیرزمین دارد و یک اسپا، استخر، سینمای ۴۷ نفره و رستوران ایتالیایی هم دارد. آثار طرح های بولگاری در سراسر این هتل به چشم می خورد.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

کافه رویال (Café Royal) در لندن، انگلستان

هتل ۱۵۹ اتاقی کافه رویال که به غذا و خوراکی های سنت شکن لندن معروف بود، حالا یک کافه برای سرو صدف و خوراکی های دیگر شده است. تزئینات طلایی اتاق ها و فضاهای عمومی خارق العاده است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

هتل دورست اسکوئر (Dorset Square Hotel) در لندن، انگلستان

دو هتل شهری ۵ طبقه در گوشه ای از میدان دورست مریلبون ادغام شده اند. طراحان به ساختار کلی این دو ساختمان دست نزنند و آن را تبدیل به هتلی ۳۸ اتاقه با جلوه های گل و گیاه و رنگ های زیبا و شاد نموده اند.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)

هتل اینترکانتیننتال وست مینستر لندن (InterContinental London Westminster) در لندن، انگلستان

پشت نمای قرن نوزدهمی Queen Anne's Chambers، که قبلاً بیمارستان بوده، حالا یک هتل ۲۵۶ اتاقی ساخته شده که ۴۵ سوئیت دارد و یک مرکز تجارت با اتاق های جلسات و خدمات پیک و منشی دارد. این هتل در نزدیکی ایستگاه متروی سنت جیمز، پارلمان، ساعت بیگ بن و کلیسای وست مینستر قرار دارد. صمیمیت و جاداری و هویت این هتل برای مهمانان بسیار خوشایند است و در عین حال لوکس و مجلل است.

بهترین هتل های جدید سال 2013 (4)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج