اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۰۳۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انحلال حزب سوچی در میانمار

یک رسانه میانماری به نقل از مقام ارشد کمیسیون انتخاباتی این کشور که از نهادهای منصوب شده توسط خونتای نظامی حاکم است اعلام داشت، این کمیسیون اقدام به منحل ساختن حزب آنگ سان سوچی موسوم به حزب "لیگ ملی برای دموکراسی" به دلیل آنچه این کمیسیون تقلب در انتخابات ماه نوامبر خواند کرده است.

ایسنا: یک رسانه میانماری به نقل از مقام ارشد کمیسیون انتخاباتی این کشور که از نهادهای منصوب شده توسط خونتای نظامی حاکم است اعلام داشت، این کمیسیون اقدام به منحل ساختن حزب آنگ سان سوچی موسوم به حزب "لیگ ملی برای دموکراسی" به دلیل آنچه این کمیسیون تقلب در انتخابات ماه نوامبر خواند کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه Myanmar Now اعلام کرد، این تصمیم در جریان یک نشست با احزاب سیاسی که از سوی بسیاری از احزاب دیگر از جمله حزب لیگ ملی برای دموکراسی تحریم شده بود، اتخاذ شده است.

انحلال حزب سوچی در میانمار

ارتش میانمار در تاریخ اول فوریه با تصاحب قدرت اقدام به سرنگون کردن و بازداشت آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی دوفاکتوی این کشور که چند دهه برای دموکراسی در کشورش جنگید، کرد.

ارتش میانمار در توجیه این کودتا حزب لیگ ملی برای دموکراسی متعلق به سوچی را متهم به کسب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری با دست بردن در آرا کرد، هر چند که کمیسیون وقت انتخابات میانمار در آن زمان شکایت‌های آن را رد کرد.

تین سوئه، رئیس کمیسیون انتخاباتی وحدت بر اساس این گزارش اظهار کرد، تقلب انتخاباتی اجرا شده از سوی حزب لیگ ملی برای دموکراسی در ماه نوامبر غیرقانونی بود "بنابراین ما مجبور به منحل کردن ثبت نام این حزب هستیم."

تین سوئه اظهار کرد، کسانی که مرتکب تقلب انتخاباتی شدند، "به عنوان خائن در نظر گرفته می‌شوند" و علیه آنها برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج