اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۳۳۷۷
۹۰۷
۹۰۷
پ

بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز رادیولوژی تهران شامل مراکز زیادی با تجهیزات عالی و پزشکان متخصص است که شما میتوانید با مقایسه ی این مراکز با یکدیگر بهترین آن ها را انتخاب کنید. این مطلب مقایسه را برای شما آسان تر کرده است.

رادیولوژی یکی از شاخه های علم پزشکی  به شمار می اید که در ان با استفاده از روش های غیر تهاجمی تصویر برداری های مختلف مانند اشعه ایکس انجام می شود و همین طور در این رشته از علم پزشکی تشخیص و درمان بیماری ها انجام می شود و به بهبود ان ها نیز کمک می شود.گاها رادیولوژی برای تشخیص عارضه های مختلف مانند سرطان در بدن انسان ها به کار گرفته می شود.رادیولوژی به منظور انجام جراحی های مختلف مانند حذف لخته های خون از رگ های بدن انسان نیز انجام می شود.جالب است بدانید که از رادیولوژی برای درمان بعضی از بیماری ها مانند سرطان نیز استفاده می شود که در این روش از پرتو درمانی یا رادیو تراپی استفاده می کنند.در این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کلی به یک دیدگاه در مورد رادیولوژی برسید و بهترین مرکز رادیولوژی تهران را نیز به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد و مزایا و معایب هر مرکز مربوط به رادیولوژی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخچه رادیولوژی:

در قرن معاصر پیشرفت هایی در زمینه رادیولوژی صورت گرفته که این پیشرفت ها باعث شده است که روش های جدیدی برای تشخیص و گه گاه درمان عارضه های مختلف معرفی شود.

 در حالی که بسیاری از روش های مرسوم موجود در بازار برای انجام رادیولوژی برای درمان و تشخیص بیماری های مختلف استفاده می شود شاید برای شما جالب باشد که بدانید که بسیاری از این روش ها در همین قرن های معاصر در علم پزشکی کاربرد پیدا کرده اند.

در سال ۱۹۸۵ برای اولین بار اشعه ایکس توسط دانشمندی‌ به نام ویلهلم گرانتن کشف شد.او‌ اولین فردی بود که در جهان از اشعه ایکس برای تصویر برداری های خود از درون بدن انسان استفاده می کرد.شاید جالب باشد که بدانید او این تکنیک را اولین بار روی دست همسر خود ازموده بود و این امر موجب شور و انگیزش زیادی در بین دانشمندان و محققان اروپایی شد.بدیهی است که گرانتن به دلیل این کشف بزرگی‌ که کرده بود در سال ۱۹۰۱ برنده جایزه نوبل فیزیک شد.

بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی بهترین مرکز رادیولوژی در تهران:

در ادامه مقاله قصد داریم که شما را با چند مورد از بهترین مراکز رادیولوژی در تهران اشنا کنیم و ویژگی ها،مزایا و معایب ان را مورد بررسی دقیق قرار دهیم تا شما با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خودتان نسبت به انتخاب هر کدام از این مراکز اقدام کنید.پس برای دانستن بهترین های تهران تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

مرکز تصویر برداری،سونوگرافی و رادیولوژی پرتو نگاران کوشا:

این مرکز با مدیریت دکتر وهاب اقایی می باشد که دارای رتبه ۵ از ۵ در میان رای های مردم می باشد که همین نشان دهنده این است که مردم رضایت صد درصدی از خدمات این مرکز رادیولوژی و سونوگرافی داشته انداز خدماتی که مرکز تصویر برداری پرتو نگاران انجام می دهد می توان به مامو گرافی،سونوگرافی،رادیولوژی،نمونه برداری،الاستوگرافی،گالاکتوگرافی،وایر گرافی و تخلیه ژل از صورت اشاره کرد که این مرکز در خیابان ولیعصر تهران بالاتر از پارک ساعی قرار دارد و اگر شما به دنبال یک مرکز مناسب برای انجام رادیولوژی و تشخیص بیماری های خود در تهران می باشید که در این محدوده مکانی باشد می توان گفت که بهترین انتخاب برای شما است.تنها موردی که می توان جز معایب وبسایت این مرکز دانست این است که کادر پزشکان خود را معرفی نکرده است و باعث شده است که با وجود این که نمره بالایی در میان ارا مردمی دارد اما در رده دوم میان معرفی نامه بهترین مرکز رادیولوژی در تهران قرار بگیرد.

بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

مرکز سونوگرافی صدرا:

این مرکز تحت مدیریت اقای دکتر علی رضا رضوانی زاده قرار دارد.این پزشک محترم دارای یک برد تخصصی و فلوشیپ از امریکا می باشد که تبحر بالای این پزشک باعث شده است که رضایت کاربران این مرکز با رتبه ۴/۴ از ۵ در میان بهترین مراکز رادیولوژی در گوگل مپ قرار بگیرد و همین طور با وجود دستگاه های پیشرفته و مدرنی که در این مرکز هست توانسته است که در بین بهترین مرکز رادیولوژی تهران و لیست ان قرار بگیردعلاوه بر این ویژگی دسترسی اسان و موقعیت مکانی مناسب این مرکزباعث شده است که نمره و امتیاز بالاتری در بین نتایج گوگل مپ به کاربران ارائه کند.شما می توانید با مراجعه به گوگل مپ و جست و جوی مرکز سونوگرافی و رادیولوژی صدرا متوجه این امر شوید.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی سروش:

به طور کلی انجام رادیولوژی ها و سونوگرافی هایی که برای تشخیص بعضی از موارد که در اندام های داخلی صورت گرفته است انجام کی شود مانند سونوگرافی واژینال و سونوگرافی رحم برای خانم هایی که با توجه به این مورد که روحیه‌ی حساس بیشتری دارند و بعضی از خانم ها نسبت به این مورد حساسیت نشان می دهند انتخاب این مرکز توصیه می شود زیرا با توجه به اشاره هایی که در خط های قبل شد بسیاری از خانم ها به دنبال یک پزشک ماهر بانوان می گردند تا با اعتماد بیشتری مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی سروش با حضور خانم دکتر محمد زاده جز لیست بهترین مراکز رادیولوژی تهران استدیتگاه های پیشرفته‌ای که در این مرکز وجود دارند و صبر و حوصله بسیار بالایی که خانم دکتر محمد زاده و کادر مجرب این مرکز در زمینه‌ی پاسخ گویی به نیاز های بیماران نشان می دهند باعث شده است که این مرکز را به عنوان  یکی از بهترین مراکز برای انجام لیزر در تهران نیز مورد قبول قرار دهند.

بهترین مرکز رادیولوژی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پارت واقع در خیابان ستارخان:

مرکز سونوگرافی یا همان رادیولوژی پارت با وجود این که وبسایت و تبلیغات عمومی برای بررسی خدمات این مرکز و نیز شناخت هیئت مدیره‌ی این مرکز و... در اختیار کاربران قرار نداده بود ولی در بین ارا مردمی جز مراکز نسبتا خوب سونوگرافی و رادیولوژی به حساب می امد چرا که در بررسی هااز نظر شخصی بنده این مهم است که یک مرکز در نظرات عمومی مردم بهترین نمرات و نظرات را کسب کرده باشد و بعد از ان رزومه‌ی پزشک هایی که در ان مرکز مشغول به کار هستند و خدمات ان مرکز و... مورد بررسی قرار بگیرد.به طور ملی می توان گفت با نتایج به دست امده این مرکز رتبه ۳/۹ از ۵ را در میان ارا مردم به دست بیاورد که شما می توانید نتایج این ارا را در گوگل مپ مشاهده کنیدبهترین مرکز رادیولوژی تهران:

تا این بخش از مطلب به بررسی بهترین مراکز رادیولوژی در تهران پرداختیم‌ و دلیل انتخاب هر مرکز را برای شما به صورت واضح شرح دادیم.طبیعی است که یکی از لذت های زندگی پدران و مادران این است که زمانی که مادر باردار می باشد این امکانات را داشته باشند که بتوانند صورت زیبای فرزندشان را قبل از‌ تولد ببینند.با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیشرف علم سونوگرافی و رادیولوژی امروزه این موضوع قابل اجرا بوده و شما می توانید با وجود دستگاه های پیشرفته‌ای که در مراکز رادیولوژی و سونوگرافی وجود دارد به این خواسته خود دست پیدا کنید.

امیدوارم مطالعه این مقاله به شما در پیدا کردن بهترین مرکز رادیولوژی مورد نظر شما در تهران کمک کرده باشد و بتواند به شما یک دیدگاه کلی در مورد رادیولوژی و تفاوت ان با سونوگرافی داده باشد.با توجه به اطلاعات به دست امده این دو رشته فرق چندانی با یک دیگر ندارند و مراکزی که سونوگرافی انجام می دهند،رادیولوژی هم جز خدمات خود قرار می دهند.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج