adexo3
۱۲۴۰۳۸۱
۲۲ نظر
۳۴۰۹۶
۲۲ نظر
۳۴۰۹۶
پ

خرید طلا در ایران خیلی راحت و آسان شد

یک روز گرم وتابستانی را تصور کنید که در هوای آلوده، تصمیم دارید برای خرید طلا به بازار مراجعه کنید. شلوغی مسیرهای منتهی به بازار، ازدحام جمعیت و ناامنی، تنوع قیمت ها و اجناس، ناآگاهی از نحوه محاسبه قیمت طلا و اجرت، و مهمتر از همه اینها این نگرانی که آیا بودجه‌ای که دارید کافی است یا نه، یک روز پراضطراب را برای شما رقم می زند.

برترین‌ها: یک روز گرم وتابستانی را تصور کنید که در هوای آلوده، تصمیم دارید برای خرید طلا به بازار مراجعه کنید. شلوغی مسیرهای منتهی به بازار، ازدحام جمعیت و ناامنی، تنوع قیمت ها و اجناس، ناآگاهی از نحوه محاسبه قیمت طلا و اجرت، و مهمتر از همه اینها این نگرانی که آیا بودجه‌ای که دارید کافی است یا نه، یک روز پراضطراب را برای شما رقم می زند.

خرید طلا در ایران خیلی راحت و آسان شد

در نهایت خرید خود را انجام خواهید داد و به خانه بر می گردید. ولی آیا از خرید خود و قیمت محصولی که خریداری کردید راضی هستید؟!

بهتر است تمام اینها را فراموش کنید، چون بالأخره صنف طلا و جواهر هم به دنیای پر کاربرد اینترنت و فضای مجازی پیوست. کافی است در سایت بازار طلا ثبت نام کنید تا در کمال آرامش و امنیت، در هر مکان و هر زمانی از شبانه روز، ویترین تمامی طلا فروشی های ایران را مشاهده کنید و سر فرصت گزینه های مورد علاقه تان را از بهترین گالری های طلا و جواهر انتخاب کنید.

شما می توانید با خیال آسوده و دیدی باز قیمت ها و اجرت ها را با هم مقایسه کرده، و همچنین به کمک آدرس، شماره تماس و یا گزینه چت در پایین مشخصات محصول، با فروشنده و گالری مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. بدین صورت بدون ابهام و تردید در مورد انتخابتان، محصول مد نظر را خریداری می کنید.

 در سایت بازار طلا این امکان برای شما مهیا شده است که تمامی محصولات طلا و جواهر را بر اساس دسته بندی و همچنین با قابلیت جستجو مشاهده کنید. این دسته‌بندی ها شامل النگو طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا، انگشتر طلا، زنجیر طلا، گردنبند طلا، سرویس طلا، نیم ست طلا و اکسسوری طلا می‌باشد. برای مثال با کلیک بر روی گزینه انگشتر می توانید محصولات این دسته بندی را مشاهده کنید و ترتیب نمایش را به ارزانترین و یا گرانترین تغییر دهید.

شما می‌توانید از قسمت فیلترها، محدوده قیمت طلا را نیز تعیین کنید. مثلا محدوده قیمت را در بازه 1 میلیون تا 2 میلیون قرار دهید. همچنین می توانید رنگ مورد علاقه تان را مشخص کرده و بعد از اعمال فیلترها، سایت نزدیکترین محصولات را با توجه به سلیقه و یا بودجه‌تان، نمایش می دهد. شما می توانید تصاویر محصولات مورد نظرتان را از زوایای مختلف مشاهده کنید و از همه جذابتر اینکه در سایت بازار طلا، قیمت ها به صورت تفکیک شده نمایش داده می شود. حتی اگر هیچ سررشته ای در خرید طلا ندارید، متوجه می شوید چه مقدار از قیمت مختص وزن طلا، چه مقدار به اجرت کار وچه مقدار به سود فروشنده تعلق دارد. یکی دیگر از امکانات جذاب و پرکاربرد سایت بازار طلا، امکان فیلتر محصولات دست دوم است که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرید طلا در ایران خیلی راحت و آسان شد

دیگر قابلیت بی نظیر سایت بازار طلا که برای اولین بار در این صنعت ایجاد شده است، امکان محاسبه سرمایه می باشد. کاربران سایت می توانند با استفاده از این ابزار میزان سرمایه خود را محاسبه کنند. برای مثال اگر پنج میلیون تومن پس انداز دارید می توانید محاسبه کنید که این مبلغ چند گرم طلا و یا چند دلار می شود و یا اگر بالعکس پنج گرم طلا دارید می توانید محاسبه کنید که معادل چند تومان است. همچنین اگر چند نوع سرمایه دارید، مثلا چند گرم طلا، چند میلیون پول نقد، مقداری دلار و چند عدد سکه، می توانید تمامی آن‌ها را در ابزار محاسبه سرمایه وارد کرده و ارزش تمامی آنها را محاسبه کنید. این ابزار به علت نوسانات امروزه قیمت ها، بسیار پرکاربرد و مفید است.

خرید طلا در ایران خیلی راحت و آسان شد

برای استفاده از امکانات جذاب سایت بازار طلا، می توانید در این سامانه ثبت نام کنید تا به روزترین و متنوع‌ترین ویترین ها را مشاهده کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید  Instagram.com/bazaretala_com

ارتباطی نوین در صنعتی کهن

خرید طلا در ایران خیلی راحت و آسان شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عالی میشه اینجوری

    • ناشناس

      پول نداربم طلت بخریم فکر نان باش که خربزه آبه؟؟؟؟طلا مفت هم بشه کسی نمیخره ؟؟؟

    • بدون نام

      از بس سرقت طلا فروشیها زیاد شده و زیاد ترم شده

    • ناشناس

      به نظرم بهترین روش خرید طلاست. قبل از خرید می تونیم خوب تحقیق کنیم و بعد خرید کنیم

    • ناشناس

      مردم پولشون کجا بوده طلا بخرند با این گرانی همین که بتونند کار کنند و پولی برای مایحتاج زندگیشون فراهم کنند خودش کار بزرگی هست حتی جوانها هم نمی تونند بخاطر خیلی هزینه های سر سام آور از دواج کنند

      پاسخ ها

      • پشتیبان سایت بازار طلا

        در هر صورت شما روزی تصمیم میگیرید که طلا بخرید. چه بهتر که این خرید را با تحقیق و بررسی و مقایسه قیمت محصولات طلافروشان در سایت بازار طلا انجام دهید.

    • ناشناس

      کو پول ؟

    • علی

      جالبه رفت. امد کم می شود

    • ناشناس

      اوناییکه باید بخرن می‌میخرن

    • ناشناس

      مگه میشه طلا رو ندیده خرید از اغفال ملت دست بردارین

    • پشتیبان سایت بازار طلا

      دوست گرامی هیچ کلکی در کار نیست.
      ما یک شرکت استارتاپی و خصوصی هستیم و سعی ما هوشمند سازی فرآیند خرید طلا در ایران است.
      در ضمن ما فروش طلا نداریم،.خرید خود را هم باید به صورت حضوری از طلافروشان انجام دهید، پس دلیلی برای اینکه به ما اعتماد نکنید وجود ندارد.

    • ناشناس

      چرا نخر طلا را نزدند پول ساخت اجرت را نزدند برای کم فروشی ودزدی

      پاسخ ها

      • پشتیبان سایت بازار طلا

        دوست گرامی سایت بازار طلا تنها سایتی هست که نرخ طلا، اجرت ساخت و سود فروشنده رو میتونی قبل از خرید ببینی

    • ناشناس

      کی پول داره طلا بخره؟ یک پیتزا نمی تونیم بخریم

    • بی نام

      نکنید ملت به این روش میخوان پیگیری خریدار باشند که مالیات ببندن بهش

    • محمد

      پولش,باشه والا من حاضرم تمام بازار پیاده برم غر نزنم تا چند,روز که باشه خرید انجام.بشه فقط,پول

    • ناشناش

      نمیخواد هوشمند سازی کنید یکم طلا رو ارزون کنینن

    • ناشناس

      مثلا فهمیدیم مقدار و قیمت طلاهامونوچقدره که چی .. خودمون با قیمت عادی میتوتیم محاسبه کنیم چه فایده ننیتونیم توسعه بدیم و دست کسی بدیم و خورده و رفته ناکس نامرد ..طلاهمم که یک سری دزدیدند

    • بلبل خوش سخن باغ ایران

      پولمان کجا بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج