اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۱۰۸۹
۸۸۷
۸۸۷
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه میز آرایش خود را مرتب کنیم؟

مرتب کردن و از آن مهم‌تر مرتب نگه داشتن میز آرایش یکی از سخت‌ترین کارهاست. اگر شما هم لوازم آرایشتان را در کشو می‌اندازید یا در کیف دستی و حمام پخش و پلا می‌کنید، این مقاله برایتان کاربردی خواهد بود.

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که دوباره همان رژ لب قرمزی را بخرید که قبلا داشته‌اید و نتوانستید پیدا کنید؟ یا اسفنج‌های آرایشی جدیدی بخرید؛ تنها به این دلیل که نمی‌دانستید اسفنجی را که هفته گذشته خریدید، کجا گذاشتید؟ یا حتی بدتر از آن، درست قبل از جلسه مهمی لوازم آرایشتان را پیدا نکرده باشید؟ مرتب کردن و از آن مهم‌تر مرتب نگه داشتن میز آرایش یکی از سخت‌ترین کارهاست. اگر شما هم لوازم آرایشتان را در کشو می‌اندازید یا در کیف دستی و حمام پخش و پلا می‌کنید، این مقاله برایتان کاربردی خواهد بود. در این مطلب ایده‌هایی را برای نظم بخشیدن و مرتب کردن میز آرایش می‌آموزید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

چگونه میز آرایش خود را مرتب کنیم؟

اولین مرحله مرتب کردن میز آرایش، لوازم را دسته بندی کنید

اولین کاری که باید برای مرتب کردن میز آرایش انجام دهید، این است که میز را خالی و لوازم آرایشی را در سبد یا روی پارچه‌ای قرار دهید تا فرش اتاق کثیف نشود. سپس با دستمال نم‌داری گرد و خاک میز و کشو را پاک کنید. برای نظافت هر چه بیشتر، داخل کشوی میز آرایش را کاغذ مخصوص کابینت بیاندازید. آینه یا شیشه میز آرایش را نیز با شیشه پاک‌کن و روزنامه تمیز کنید. بعد از این کار باید لوازم مربوط به میز آرایش را مرتب کنید و هر کدام را در یکی از دسته‌های زیر قرار دهید:

  • لوازم آرایشی
  • لوازم بهداشتی
  • لوازم برقی
  • لاک
  • لوازم مانیکور، پدیکور و موچین
  • عطر، ادکلن و بادی اسپلش
  • برس یا براش‌های آرایشی
  • لوازم تزئینی مو

لوازم آرایشی را نیز به دسته‌های کوچک‌تر لوازم آرایش چشم، لب و صورت تقسیم کنید و وسایل مربوط به هر دسته را کنار هم قرار دهید.

چگونه میز آرایش خود را مرتب کنیم؟

ایده مرتب کردن میز آرایش، همه چیز را روی میز قرار ندهید

نکته دیگری که هنگام مرتب کردن میز آرایش باید در نظر داشته باشید، این است که نباید همه اقلام و وسایل را روی میز بگذارید. برای اینکه میز آرایشتان مرتب‌تر به نظر برسد، باید تا حد امکان روی آن را خلوت بچینید و صرفا لوازمی را روی میز قرار دهید که روزانه از آن استفاده می‌کنید. مابقی لوازم آرایش را در کشوی میز نگهداری کنید. از این بهتر می‌توانید با ایده زیر بخشی از لوازم آرایش خود را در قسمت‌های دیگر اتاق مانند دیوار کنار میز بگذارید.

به پشت گلدان کوچکی مگنت بچسبانید. سپس یک ورقه فلزی به دیوار آویزان کرده و گلدان را به آن وصل کنید. در گلدان همه وسایل آرایش مشابه مثلا مداد چشم‌ها را قرار دهید. به این ترتیب همیشه می‌دانید برای خط چشم کشیدن باید کجا را بگردید. برای تزئین و زیبایی بصری بیشتر، می‌توانید گلدان‌های دیگری هم در اطراف میز آرایش آویزان کنید و در آن‌ها گل قرار دهید. از این ایده برای مرتب کردن میز تحریر دخترانه نیز می‌توانید استفاده و به این ترتیب لوازم تحریرتان را هم مرتب کنید.

از گلدان یا نظم دهنده برای جدا کردن لوازم آرایشی مختلف استفاده کنید

یک گلدان پلاستیکی یا قوطی فلزی بردارید و آن را تزئین کنید. برای تزئین، می‌توانید دور آن را کاغذ کادو بپیچید. همه لوازم آرایشی مشابه مانند براش‌های آرایشی را در گلدان و گلدان را روی میز آرایش قرار دهید. با این کار دیگر براش‌ها میز را کثیف نمی‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر یک نظم دهنده میز لوازم آرایش بخرید. انواع مختلفی از نظم دهنده‌ها در سایز‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد که شفاف یا مات و طرح‌دار هستند. نظم دهنده‌های شفاف این امکان را به شما می‌دهند که به سرعت هر چیزی را که نیاز دارید، پیدا کنید. از طرف دیگر انواع مات و طرح‌دار، شلوغی بصری را کاهش می‌دهند.

چگونه میز آرایش خود را مرتب کنیم؟

برای مرتب کردن میز آرایش لاک‌ها را در جعبه‌های تی بگ قرار دهید

یکی از ابزار‌های بسیار کاربردی در تزئین و مرتب کردن وسایل خانه، باکس‌های چوبی و شیشه‌ای چند خانه هستند که اغلب تحت عنوان جعبه تی بگ به فروش می‌رسند؛ اما کاربردی فراتر از صرفا مرتب کردن تی بگ‌ها دارند. شما می‌توانید یک باکس شیشه‌ای تی بگ تهیه کنید و لاک‌ها با رنگ مشابه را در هر قسمت بگذارید. به این ترتیب هم فضای میز آرایشتان مرتب‌تر به نظر می‌رسد و هم اینکه شیشه لاک‌ها مدام خاک نمی‌گیرند تا مجبور شوید هر هفته آن‌ها را تمیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک سینی پلاستیکی با طرح دلخواه را روی میز آرایش بگذارید و لاک‌ها را در سینی قرار دهید.

لوازم بهداشتی را در کیف و کیف را در کشو میز آرایش بگذارید

لوازم بهداشتی شامل کرم‌های مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب، کرم دور چشم، لوسیون، افترشیو، کرم موبر، دئودورانت و لوازمی از این قبیل است که بعضا کاربرد روزانه ندارند. برای اینکه میزتان خلوت و مرتب باقی بماند، بهتر است لوازم بهداشتی را در کیفی قرار دهید و کیف را در کشوی میز بگذارید. به این ترتیب دیگر می‌دانید برای پیدا کردن لوازم بهداشتی مورد نیاز باید کجا را بگردید. البته همانطور که کتاب‌های مورد علاقه و در حال خواندن را در قفسه‌های نزدیک‌تر و راه دست‌تر کتابخانه می‌گذارید، باید لوازم پرمصرفی مانند کرم مرطوب کننده را روی میز قرار دهید تا دسترسی راحت‌تری داشته باشد.

خرید میز آرایش باکیفیت و با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بلج

در این مقاله ۵ ایده کاربردی برای مرتب کردن میز آرایش آموختید. شما می‌توانید انواع محصولات دکوراسیون اتاق خواب مانند میز آرایش را از فروشگاه اینترنتی بلج سفارش دهید. گروه تولیدی بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در طراحی و تولید محصولات اتاق خواب، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. ارسال محصولات بالای ۳ میلیون از این فروشگاه رایگان است و امکان بازدید حضوری محصولات حتی در روز‌های جمعه وجود دارد.

همچنین گروه تولیدی بلج جهت رفاه حال مشتریان عزیز، امکان خرید اقساطی بدون سود و ضامن و پرداخت در محل بدون نیاز به واریز بیعانه را فراهم کرده است. شما می‌توانید همین الان به سایت بلج به نشانی bolej.ir مراجعه کنید و محصولات چوبی مورد نظر خود مانند میز آرایش را برای دکوراسیون اتاق خواب سفارش دهید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج