۱۴۰۱۸۷۶
۲۷۷
۲۷۷
پ

رپورتاژ آگهی

رزرو هتل نوروزی ۱۴۰۳ در های هتل آغاز شد

اگر در روزهای عید قصد سفر دارید و با شلوغی سایت و هتل‌ها مواجه شدید، می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف نوروزی هتلی را سریعا برای خود رزرو کنید.

در روزهای عید مسافران برای سفر شهرهای مختلفی را انتخاب می‌کنند، ازاین‌رو ممکن است شما در حین رزرو اتاق با مشکل شلوغی هتل و محدود بودن اتاق مواجه شوید. برای حل این ‌مشکل‌ می‌توانید به وب سایت های هتل مراجعه کنید و ضمن رزرو هتل خود از تخفیف ویژه در های هتل استفاده کنید.

 این کد هدیه نوروزی با کاهش هزینه رزرو از ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان (برای هر شهر، متفاوت است) صرفه‌جویی در هزینه سفر و اقامت شما خواهد شد. در ادامه مطالب با نحوه استفاده از کد نوروزی و انواع بهترین هتل‌های ۱۴۰۳ شهرهای مختلف آشنا خواهید شد.

رزرو هتل نوروزی 1403 در های هتل آغاز شد

نحوه رزرو هتل نوروزی در های هتل

برای رزرو هتل نوروزی در های هتل کافیست که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در مرحله اول در قسمت پایین و سمت چپ، روی آیکون هتل‌های پیش‌فروش نوروزی کلیک کنید.
  2. در بالای صفحه، هر شهری که مقصد شما برای سفر نوروزی است را انتخاب کنید.
  3. در صفحه پیش روی شما، روی هر هتلی که قصد اقامت در آن را دارید، کلیک کنید.
  4. وارد صفحه هتل که شدید، روی آیکون باکس هدیه در سمت چپ، پایین صفحه کلیک کنید.
  5. کد باکس هدیه را کپی نمایید و در هنگام پرداخت هزینه، آن کد را درون کادر موردنظر وارد نمایید.

مدت زمان استفاده از کد تخفیف برای رزرو هتل نوروزی

اگر در روزهای عید قصد سفر دارید و با شلوغی سایت و هتل‌ها مواجه شدید، می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف نوروزی هتلی را سریعا برای خود رزرو کنید. اعتبار کدهای نوروزی از 22 بهمن‌ماه 1402 الی 17 فرورین‌ماه 1403 خواهد بود، پس در این مدت، کد را استفاده کرده و هتل دلخواه خود را با هزینه کم‌تری برای اقامت خود رزرو کنید.

بهترین هتل های نوروزی مشهد 1403

بهترین هتل های نوروزی شهر مشهد که شما می توانید برای سفر عید خود رزرو نمایید عبارتند از:

  • هتل آپارتمان آرین: هتل ۳ ستاره آپارتمان آرین در امام رضا ۳ واقع شده است، ازاین‌رو شما تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این هتل به حرم برسید. هتل آرین دارای واحدهای مختلفی چون اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته و سوئیت ۴ الی ۶ تخته است.
  • هتل قصر طلایی: هتل ۵ ستاره قصر طلایی در خیابان امام رضا و در بین امام رضا بین ۳۴ و ۳۶ بنا شده است که دارای انواع اتاق نظیر اتاق اکونومی، اتاق سینگل لاکچری، اتاق دو الی سه تخته آتریوم و سوئیت وسترن است. این هتل تنها ۲ کیلومتر معادل ۱۵ دقیقه پیاده‌روی با حرم فاصله دارد.
  • هتل سی نور: هتل سی‌نور از هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور و نبش دانش شرقی قرار دارد. شما در این هتل تنها ۱ کیلومتر و ۳۴۱ متر(۱۵ دقیقه پیاده‌روی) فاصله خواهید داشت.

رزرو هتل نوروزی 1403 در های هتل آغاز شد

بهترین هتل های نوروزی کیش 1403

شما در هنگام سفر خود به کیش در عید می‌توانید هتل‌های زیر را برای اقامت خود رزرو نمایید:

  • هتل پانوراما: هتل ۵ ستاره پانوراما در بلوار رودکی و روبه‌روی برج دیپلمات قرار دارد که از اتاق‌های ممتاز آن می‌توان به اتاق‌های پانوراما لوکس، کانکت ۳ الی ۵ نفره و کانکت لوکس اشاره کرد. این هتل تا بلوار ساحل حدود ۱.۲۶۸ کیلومتر و تا اسکله تفریحی ۱.۳۳۵ کیلومتر(۳ دقیقه با خودرو) فاصله دارد.
  • هتل ترنج: هتل ۵ ستاره ترنج در ابتدای جاده جهان و در نزدیکی میدان جاسک بنا شده است که در آن می‌توانید انواع اتاق دوتخته، سوئیت دوتخته رویال و سوئیت آمپریال را رزرو کنید. این هتل تا بلوار ساحل ۴۳۶ متر و تا اسکله تفریحی ۱.۴۹۱ کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های نوروزی قشم 1403

از بهترین هتل‌های نوروزی قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل مارینا 1: این هتل ۳ ستاره در ضلع جنوبی میدان علم و صنعت بنا شده است که شما در ۱۵ دقیقه با خودرو می‌توانید خود را به بوستان سینما دریا برسانید.
  • هتل شمس: هتل ۳ ستاره شمس در چهارراه پردیس و در انتهای خیابان فلسطین قرار دارد. هتل شمس در نزدیکی ساحل دریا قرار دارد و فاصله آن تا دریا حدود ۲ کیلومتر است.

بهترین هتل های نوروزی چابهار 1403

شما در هنگام سفر خود به چابهار می‌توانید در هتل‌های زیر اقامت کنید:

  • هتل لیپار: این هتل ۵ ستاره دارد و در منطقه آزاد تجاری صنعتی بنا شده است. هتل لیپار تا دریا بزرگ این شهر ۹ کیلومتر(۱۷ دقیقه با خودرو) فاصله دارد.
  • هتل لاله: این هتل ۴ ستاره در انتهای بلوار امام خمینی و در مقابل پارک الغدیر قرار دارد و فاصله آن تا دریای بزرگ چابهار، حدود ۷.۱ کیلومتر(۱۴ دقیقه با خودرو) فاصله دارد.

بهترین هتل های نوروزی شیراز 1403

از بهترین هتل‌های شیراز در 1403 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل هما: این هتل ۵ ستاره در میدان گاز و خیابان مشکین‌فام بنا شده است که در آن می‌توانید انواع اتاق دوتخته، سوئیت جنرال و اتاق دوتخته را برای اقامت خود رزرو کنید.
  • هتل پرسپولیس: این هتل ۵ ستاره در حدفاصل چهارراه حافظ به میدان قائم قرار دارد که از انواع اتاق آن می‌توان به اتاق دوتخته توئین، اتاق کانکت چهارتخته و اتاق یک الی چهارتخته استاندارد اشاره کرد.

رزرو هتل نوروزی 1403 در های هتل آغاز شد

بهترین هتل های نوروزی تهران 1403

در زمان عید می‌توانید در شهر تهران هتل‌های زیر را برای اقامت خود رزرو نمایید:

  • هتل اسپیناس پالاس: هتل لوکس و ۵ ستاره اسپیناس پالاس در انتهای بزرگراه یادگار امام و میدان بهرود قرار دارد که از نمونه اتاق‌های ان می‌توان به اتاق دوتخته توئین، اتاق یک‌تخته PF، اتاق دوتخته استاندارد و اتاق دبل EF اشاره کرد.
  • هتل بزرگ تهران: این هتل ۴ ستاره در خیابان ولی‌عصر و ابتدای مطهری قرار دارد که شما می‌توانید در انواع اتاق آن چون اتاق یک الی پنج تخته توئین، اتاق دوتخته کینگ و اتاق‌های کوئین اقامت کنید.
  • هتل تاج‌محل: این هتل ۳ ستاره امتیاز دارد و در میدان ونک، بلوار ملاصدرا و خیابان شهید بهائی بنا شده است. در هتل تاج‌محل می‌توانید واحدهایی چون اتاق رویال، آپارتمان دوخوابه و سناتور سوئیت را برای خود رزرو کنید.

بهترین هتل های نوروزی اصفهان 1403

در اصفهان می‌توانید هتل‌های محبوب زیر را برای اقامت خود رزرو کنید:

  • هتل عالی‌قاپو: این هتل ۴ ستاره امتیاز دارد و در خیابان شمس‌آبادی و در انتهای خیابان کووالالامپور قرار دارد. از انواع اتاق پربازدید آن می‌توان به اتاق دوتخته توئین و اتاق دوتخته دبل اشاره کرد.
  • هتل پیروزی: این هتل ۴ ستاره در در نزدیکی میدان امام حسین و ابتدای چهارباغ پایین قرار دارد که دارای اتاق‌های مختلفی چون اتاق رویال، یک‌خوابه، سوئیت دونفره سانترال و اتاق سه‌تخته است.
  • هتل آرماندیس: این هتل ۴ ستاره در خیابان کاوه این شهر بنا شده و اتاق‌های مختلفی چون یک‌تخته، دوتخته دبل، سه‌تخته فمیلی و سوئیت دوخوابه و... را برای اقامت مسافرین آماده کرده است.

رزرو هتل نوروزی 1403 در های هتل آغاز شد

بهترین هتل های نوروزی یزد 1403

از بهترین هتل‌های نوروزی یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل ارگ جدید یزد: هتل ۴ ستاره در صفائیه یزد، بلوار شهیدان اشرف و بلوار مناجات جنب بوستان مهرآوران قرار دارد که از انواع اتاق آن می‌توان به اتاق‌های توئین استاندارد، سه‌تخته رویال، سوئیت تک‌خواب و سوئیت مدرن آبی اشاره کرد.

باغ مشیرالممالک: این هتل 4 ستاره در خیابان انقلاب یزد قرار دارد که در آن می‌توانید انواع اتاق یک الی سه‌تخته استاندارد، دوتخته دبل یا توئین و سوئیت رویال دو الی چهار نفره را رزرو کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج