۱۳۷۸۱۵۲
۴۲۷
۴۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

جاذبه‌های دیدنی بوشهر که حتما باید دید

جاذبه‌های دیدنی بوشهر از سواحل دل‌انگیز گرفته تا مکان‌های تاریخی و بازار پرجنب‌وجوش، این شهر زیبای بندری را به مقصد گردشگری جذابی تبدیل می‌کنند. مکان‌های دیدنی زیادی در این منطقه وجود دارد که حیف است بدون بازدید از آن‌ها سفرتان به اتمام برسد. هتل‌های بوشهر نیز با تنوع امکانات و نرخ‌های مختلف، امکان اقامتی راحت در این شهر زیبای جنوبی را فراهم می‌کنند.

جاذبه‌های دیدنی بوشهر از سواحل دل‌انگیز گرفته تا مکان‌های تاریخی و بازار پرجنب‌وجوش، این شهر زیبای بندری را به مقصد گردشگری جذابی تبدیل می‌کنند. مکان‌های دیدنی زیادی در این منطقه وجود دارد که حیف است بدون بازدید از آن‌ها سفرتان به اتمام برسد. هتل‌های بوشهر نیز با تنوع امکانات و نرخ‌های مختلف، امکان اقامتی راحت در این شهر زیبای جنوبی را فراهم می‌کنند.

جاذبه‌های دیدنی بوشهر که حتما باید دید

سواحل بوشهر

مکان‌های تفریحی، طبیعی و گردشگری در بوشهر، جالب توجه مسافران و گردشگران زیادی بوده که سواحل دل‌انگیز و آرامش‌بخش مهم‌ترین آن‌ها هستند. بوشهر در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است و از حدود ۹۰۰ کیلومتر خط ساحلی برخوردار است.

سواحل زیبای بوشهر واقعا ارزش دیدن دارند. بعضی از این سواحل بکر و دست نخورده‌اند و در بعضی از آن‌ها امکاناتی برای تفریح و خوش‌گذرانی وجود دارد. به‌طورکلی می‌توان سواحل بوشهر را یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر به‌شمار آورد.

ساحل صدفی بوشهر

پارک ساحلی صدف که برخی آن را با پارک ساحلی نزدیک به بوستان مرجان می‌شناسند، منطقه‌ای دیدنی با جاذبه‌های تفریحی متنوع برای گردشگران است. اگر بوشهر را بلد نیستید، برای رسیدن به پارک ساحلی صدف، چندان هم دور خود نمی‌چرخید؛ کافیست به غرب شهر و به خیابان ساحلی بروید که شما را به این ساحل زیبا می‌رساند.

چند ساعت توقف در ساحل صدفی بوشهر، دنیایی از عشق و احساسات را به وجودتان تزریق می‌کند. با این‌که امکانات ساده‌ای در ساحل صدف وجود دارد، اما برای دورهمی با عزیزانتان و چند ساعت گردش و وقت‌گذرانی در میانه سفر، انتخاب بسیار خوبی است. فضای سرسبز دل‌نشین و آرامشی که با تماشای منظره زیبای موج‌های خروشان خلیج فارس به‌دست می‌آید، بیشترین چیزی است که از ساحل صدفی دریافت می‌کنید.

جاذبه‌های دیدنی بوشهر که حتما باید دید

 ساحل آب شیرین کن بوشهر

ساحل آب شیرین کن نامی تقریباً عجیب برای یک پارک ساحلی در بوشهر است که برای یک استراحت کوتاه بسیار مناسب است. چشم‌انداز این ساحل زیبا آرامش زیادی را به قلب و روحتان تزریق می‌کند. پارک ساحلی آب شیرین کن در بوشهر، خیابان خلیج فارس و مقابل پارک دانشجو واقع شده است.

سواحل زیبای بوشهر به این دو مورد ختم نمی‌شود و در کل استان تعداد زیادی از آن‌ها پذیرای گردشگران هستند. توقف، استراحت و گردش در سواحل یک شهر ساحلی، عادی‌ترین کاری است که مسافران و گردشگران انجام می‌دهند.

از این‌ها گذشته نظرتان درمورد نخیلات بوشهر چیست؟ شاید ندانید نخیلات به چه معنی است؛ محلی‌های بوشهر این واژه را برای نخلستان‌ها به‌کار می‌برند که در این شهر زیاد و کم‌نظیرند.

نخیلات بوشهر

مساحت زیادی از جنگل‌های بوشهر به نخلستان‌ها اختصاص دارد و خرمای حاصل از آن بخشی از اقتصاد این شهر را تأمین می‌کنند. در اینجا بحث ما نه اقتصاد، بلکه طبیعت گردی بوشهر است. دوستداران طبیعت و مردم‌شناسی، احتمالاً جذب این نخلستان‌ها یا به قول محلی‌های بوشهر، نخیلات می‌شوند.

اکثر گردشگرانی که از نخیلات بوشهر بازدید می‌کنند، مهربانی و مهمان نوازی بوشهری‌های عزیز شامل حالشان می‌شود و از این برکت بهره‌مند خواهند شد. علاوه‌برآن می‌توانید خرمای تازه و درجه یک بوشهر را به‌عنوان سوغاتی از همین مکان تهیه کنید. این مکان زیبا از دریا و ساحل فاصله دارد و برای دیدن آن باید به قلب استان بوشهر و شهرستان‌های سعدآباد، آب‌پخش، برازجان، دشتی، جم و دشتستان بروید.

جاذبه‌های دیدنی بوشهر که حتما باید دید

موزه دریانوردی بوشهر (موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس)

یکی دیگر از مکان‌هایی که سفر تفریحی به بوشهر بدون آن ناقص خواهد بود، موزه دریانوردی این شهر است. موزه دریانوردی همان‌طورکه از نامش پیداست، هم برای کسانی که موزه‌گردی را در برنامه‌های سفر خود می‌گنجانند و هم برای علاقه‌مندان به دریانوردی، جالب توجه خواهد بود. ازآن‌جایی‌که بوشهر را به‌عنوان یکی از قطب‌های کشتی‌سازی ایران می‌شناسند، در موزه دریانوردی این شهر می‌توانید اشیای قدیمی و عتیقه برجای مانده از دریانوران قدیمی را ببینید. در این موزه اشیای متنوعی از ابزار و ادوات دریانوردی قدیمی، مثل قطب‌نما‌ها گرفته تا تکنولوژی‌های جدید صنعت کشتی‌سازی و دریانوردی به نمایش گذاشته می‌شوند.

مراکز خرید و بازار‌ها

معمولاً گشت‌وگذار در مراکز خرید، بازار و پاساژ‌ها، به همراه طبیعت‌گردی و بازدید از مکان‌های تاریخی و فرهنگی، جزء اصلی برنامه‌های سفر به‌شمار می‌روند. در معرفی جا‌های دیدنی بوشهر باید به مراکز خرید این شهر نیز اشاره کنیم.

مرکز خرید و بازار‌های متنوعی در بوشهر وجود دارد که دو مجتمع تجاری نامبرده در این ادامه مطلب را می‌توانیم به‌عنوان بهترین مکان‌های بوشهر برای خرید سوغاتی معرفی کنیم؛ برخی از هتل‌های بوشهر به مراکز خرید نزدیک هستند و ازاین‌رو تقاضا برای آن‌ها بیشتر است.

مجتمع تجاری آزادگان بوشهر

برای کسانی که به خرید و بازارگردی در سفر علاقه دارند، مجتمع تجاری آزادگان قطعاً جذاب خواهد بود. در این مجتمع طیف وسیعی از کالا‌های موردنیاز همچون لوازم ورزشی، لوازم برقی، پوشاک، ساعت، اسباب‌بازی، لوازم کامپیوتر و... با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

مجتمع آزادگان در خیابان شهدا، ابتدای سه راه دانش‌آموز قرار دارد و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی بوشهر، مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

مجتمع تجاری ملت بوشهر

مجتمع تجاری ملت یکی دیگر از مراکز خرید بوشهر است و برای افرادی که به دنبال کالا‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، گزینه بسیار خوبی به‌شمار می‌رود. این مجتمع در خیابان شهدا، روبه‌روی پاساژ آزادی واقع شده است. مغازه‌ها و واحد‌های این پاساژ کالا‌های متنوعی از قبیل انواع پوشاک زنانه و مردانه تا لوازم خانگی را عرضه می‌کنند.

رزرو هتل بوشهر در سایت فلای تودی

شهر بندری بوشهر واقع در حاشیه خلیج فارس، مملو از جاذبه‌های تفریحی طبیعی، تاریخی و گردشگری است. در سفر به این شهر زیبا حتماً یادتان باشد سری به سواحل جذاب و منحصربه‌فرد آن بزنید.

از طرف دیگر مکان‌های دیدنی مانند موزه‌ها و عمارات تاریخی که در این مطلب فقط به یک مورد آن‌ها اشاره کردیم، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ است. می‌توانید برای خرید سوغاتی و کالا‌های موردنیازتان، به مراکز خرید بوشهر بروید. زیبایی‌های این شهر به موارد مذکور ختم نمی‌شود و تعداد زیادی بازار، مرکز خرید و سواحل زیبا و آرامش‌بخش دارد.

در «سایت فلای تودی» می‌توانید از نرخ هتل‌های بوشهر مطلع شده و در صورت تمایل، اقدام به رزرو واحد اقامتی کنید. فلای تودی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع رزرواسیون آنلاین هتل و تهیه بلیط برای سفر‌های داخلی و خارجی و همچنین مشاوره و راهنمای سفر همراه شما خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج