اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

معاون اجتماعي پليس آگاهي خبر داد :

كلاهبرداري در آرايشگاه‌ با مهره مار

سرهنگ عبدالله قاسمي از القائات دروغين افراد شياد به مردم در قالب رمالي،دعانويسي و فروش كالاهاي عجيب و غريب از جمله مهره مار براي كلاهبرداري خبر داد و هوشياري مردم را مانع سودجويي اين شيادها دانست.

سرهنگ عبدالله قاسمي،رئيس اداره اجتماعي پليس آگاهي از شگرد زوجي که از زنان در آرايشگاههاي زنانه کلاهبرداري مي کردند خبر داد. وي ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: زني كه در مراكز خريد و آرايشگاه‌هاي زنانه با فريب مردم دانه‌هاي رنگي را به جاي مهره مار مي‌فروخت، به اتفاق شوهرش در سمنان دستگير شد.
معاون اجتماعي پليس آگاهي در ادامه گفت:در پي شكايت‌هاي متعددي که در پليس آگاهي چند شهر مطرح شده بود زني با حضور در آرايشگاه‌هاي زنانه، خانم‌ها را فريب مي‌داد و با عنوان اينکه اخيراً يكي از بستگانش از كشور هند تعدادي مهره مار آورده است كه همراه داشتن اين مهره‌ها باعث حل مشكلات و دفع آفات و گزند از فرد مي‌شود، اقدام به کلاهبرداري از بانوان مي کرد و ادامه بررسي‌ها نشان داد که اين زن شياد پس از فريب و اغفال خانم‌ها، هر يك از دانه‌هاي رنگي را به قيمت 150 تا 300 هزار تومان فروخته و متواري شده است.

كلاهبرداري در آرايشگاه‌ با مهره مار

رئيس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا اضافه کرد:پس از افزايش شكايت‌ها از زن شياد و ادامه تحقيقات در اين زمينه، ۲ خانم جوان پس از حضور در پليس آگاهي سمنان با ارائه شكايتي عنوان كردند، زني ميانسال در يك آرايشگاه زنانه آنها را فريب داده و چند دانه رنگي بي‌ارزش را به آنها فروخته و متواري شده است که پس از خريد دانه‌هاي رنگي كه زن شياد به جاي مهره مار به ما فروخته است متوجه شديم اين دانه‌ها هيچ ارزشي ندارند و او با اين روش، ما را اغفال كرده است.
قاسمي ادامه داد: پس از شكايت 2 زن جوان و چهره‌نگاري از متهم، محل رفت و آمد وي تحت كنترل قرار گرفت و سرانجام ماموران، مخفيگاه زن شياد را در يكي از محله‌هاي سمنان شناسايي و پس از صدور مجوز قضايي با ورود به محل، زن متهم را همراه شوهرش ـ كه در حال تهيه دانه‌هاي رنگي بودند ـ دستگير كردند و از مخفيگاه آنها مقادير قابل توجهي انواع دانه‌هاي رنگي كشف و ضبط شد.
رئيس اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا افزود:هر دو متهم به پليس آگاهي منتقل شده و تحقيقات آغاز شد که زن متهم با معرفي خود به نام مريم ۴۶ ساله گفت: چندي پيش در يك مجلس زنانه، زني فريبم داد و به بهانه فروش مهره مار، يك دانه رنگي بي‌ارزش را به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به من فروخت و از آن زمان تصميم گرفتم من نيز با تهيه اين دانه‌هاي رنگي بي‌ارزش و القائات عجيب و غريب، زن‌ها را فريب دهم كه با اين اقدام در چندين شهر به اين روش كلاهبرداري مي کرديم.
سرهنگ قاسمي در پايان با بيان اينکه پس از اعترافات هر دو متهم دستور قضايي براي شناسايي مالباختگان صادر شد تاکيد کرد: افراد شياد با القائات دروغين، از مردم در قالب رمالي، دعانويسي و فروش كالاهاي عجيب و غريب از جمله مهره مار كلاهبرداري مي‌كنند و لازم است که مردم عزيز هوشيار باشند که هوشياري مردم مانع سودجويي اين شيادها از آنان خواهد شد. گفتني است بر اساس مشاهدات در برخي سايتها نيز آگهي فروش اينترنتي مهره مار ديده مي شود که نياز به بررسي هاي پليسي دارد.

منبع : آریا نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج