اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۹۳۸
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

ابهام درباره ارتباط سحر ریحانی با آستان قدس

در پی ادعای سحر ریحانی تهیه کننده پروژه یک و نیم میلیارد تومانی " زلال بی انتها " مبنی بر اهدای مدال ]جایزه [ المپیاد ریاضی خود به موزه آستان قدس رضوی، صحت این ادعا توسط موزه آستان قدس رد شد.

الف: در پی ادعای سحر ریحانی تهیه کننده پروژه یک و نیم میلیارد تومانی " زلال بی انتها " مبنی بر اهدای مدال ]جایزه [ المپیاد ریاضی خود به موزه آستان قدس رضوی، صحت این ادعا توسط موزه آستان قدس رد شد.

بعد از عدم پاسخگویی درست مسئولان آستان قدس در مورد مجموعه زلال بی انتها و ابهامات فراوان در مورد این پروژه، و در ادامه بررسی ها مشخص شد که ادعای سحر ریحانی مبنی بر اهدای مدال به موزه آستان قدس هم بی پایه و اساس بوده است.

ابهام درباره ارتباط سحر ریحانی با آستان قدس

مسئول موزه سکه و مدال در این رابطه گفت : " من دو سال است که مسئول موزه مدال و سکه هستم و در طی این دو سال، هیچگونه مدالی از طرف خانم ریحانی اهدا نشده است "

مهردوست در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که شاید آن مدال به گنجینه موزه اهدا شده است. به همین دلیل خبرنگار ما با ارسال نامه استعلامی به دفتر آقای امیری نیا معاون امور موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس خواستار پاسخگویی صحیح و مکتوب به این موضوع شد.

بعد از پیگیری های مکرر، یکی از اعضای دفتر آقای امیری نیا با اعلام اینکه استعلام مذکور بصورت محرمانه به دفتر قائم مقام آستان قدس ارسال شده است گفت : " ما در جواب نامه استعلامی، اعلام کردیم که هیچگونه مدال و یا جایزه ای از طرف این خانم به موزه آستان قدس اهدا نشده است و پاسخگویی به استعلام سایت الف را به دفتر قائم مقام آستان قدس رضوی محول کردیم " .

بعد از ارسال استعلام مذکور به دفتر قائم مقام و بعد از پیگیری های مکرر برای جواب مربوطه، متاسفانه هیچگونه جوابی دریافت نشد و نهایت این پیگیری با عذرخواهی آقای شریعتی مسئول دفتر قائم مقام آستان قدس و قطع تلفن همراه بود.

در همین رابطه چندی پیش نیز يك منبع آگاه در بنياد ملي نخبگان در گفت وگو با روزنامه كيهان، ادعاي سحر ريحاني هنرپيشه سينما را در زمينه نخبگي و مدال آوري در المپياد رياضي بي اساس خوانده و گفته بود: "نام اين فرد در فهرست نخبگان جامعه دانشگاهي و مدال آوران المپيادها وجود ندارد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رونق

      چه راحت به دروغ ادعا میکنند... یعنی پیگرد قانونی نداره؟؟؟؟

    • از اروميه

      اين يك و نيم ميليارد تومن از كجا اومده به كجا رفته!!!؟؟؟؟؟
      ميشه يكي توضيح بده.

    • یاسر

      خوب بچم میخواد مشهور بشه چرا اذیتش میکنید
      ااااااااااااااااااااااااااااااااه

    • رز صداقتي

      اين پول بيت المال است يعني مال همه مردم ، آيا آن كساني كه اين پول ها را بذل و بخشش مي كنند يك لحظه فكر كردند اين دنيا حساب و كتاب دارد و اميدوارم خدا به حسابشان رسيدگي كند اگرچه هيچ قانوني نيست كه اين افراد بازخواست شوند . بنده شخصاً اين خانم را مي شناسم كه چه مشكلاتي دارد ؟ روز حساب دير نيست ؟!!! خدا بهترين انتقام گيرندگان است

    • بدون نام

      بابا اينا كه چيزي نيست يكم جلوتر برين ميفهمين كه چه خبراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج