اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۳۵۳۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

کشته شدن ۳۹ هزار نفر در جنگ سوریه در ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۹ هزار نفر در جنگ سوریه کشته شدند. یک چهارم از کشته‌شدگان افراد غیرنظامی هستند. ظرف ۱۲ ماه گذشته بیش از دو هزار و صد کودک نیز در جنگ داخلی سوریه کشته شدند.

خبرگزاری ایسنا: سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۹ هزار نفر در جنگ سوریه کشته شدند. یک چهارم از کشته‌شدگان افراد غیرنظامی هستند. ظرف ۱۲ ماه گذشته بیش از دو هزار و صد کودک نیز در جنگ داخلی سوریه کشته شدند.

روز پنجشنبه گروه ناظران حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن بیلان قربانیان جنگ داخلی سوریه را منتشر کرد. طبق این گزارش در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۹ هزار نفر در جنگ سوریه کشته شده‌اند. با وجود اینکه این رقم بسیار بالایی است اما شمار کشته‌شدگان در این سال در قیاس با دو سال پیش کم‌تر بوده است. در سال ۲۰۱۶ شمار کشته‌شدگان ۴۹ هزار نفر بوده و در سال ۲۰۱۵ حتی از این هم بیشتر یعنی ۵۵ هزار نفر در جنگ ویران‌گر سوریه کشته شدند.

به گزارش دویچه‌وله، در سوریه گروه‌های مختلفی می‌جنگند. این گروه‌ها بر اساس اهدافی که دنبال می‌کنند با گروه‌های دیگر شورشی ائتلاف می‌کنند و در صحنه جنگ داخلی سوریه در جبهه‌های مختلفی حضور دارند. از گروه‌ تروریستی داعش گرفته تا نیروهای دولتی؛ دهها گروه کرد و عرب با اهدافی متفاوت در سوریه می‌جنگند.

طبق آمار گروه ناظران حقوق بشر سوریه در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۰۰۰ ارتشی سوری و ۷۵۰۰ تن از نیروهای داعش و سایر گروه‌ها کشته شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خخخ

      چرا از این تجمعات خبری نمیدهید؟اینم سانسور میکنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج