اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۸۱۹۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

خودروی خودران فورد به خیابان‌ها آمد

فورد هم به جمع شرکت هایی پیوست که با تولید خودروهای خودران به دنبال کسب درآمد از این طریق هستند. این شرکت به تازگی خودروی خودران اختصاصی خود را در خیابان های واشنگتن به حرکت درآورده است.

خبرگزاری فارس: فورد هم به جمع شرکت هایی پیوست که با تولید خودروهای خودران به دنبال کسب درآمد از این طریق هستند. این شرکت به تازگی خودروی خودران اختصاصی خود را در خیابان های واشنگتن به حرکت درآورده است. قرار است این خودروها به طور آزمایشی در هشت منطقه در واشنگتن مورد استفاده قرار بگیرند تا نقاط ضعف وقوت انها شناسایی شود.

خودروی خودران فورد به خیابان‌ها آمد

این شرکت پیش از این خودروی مذکور را در فلوریدا هم مورد آزمایش قرار داده بود. این شرکت امیدوار است بتواند این خودرو را در سال 2021 برای عرضه عمومی به بازار و فروش اماده کند.

خودروهای مذکور فعلا همراه با یک راننده به خیابان ها می آیند تا از برخورد احتمالی آنها با دیگر خودروها و عابران پیاده جلوگیری شود. این شرکت برنامه هایی برای آموزش عمومی مردم به منظور افزایش علاقمندی آنها به استفاده از خودروهای یادشده دارد.

فورد همچنین قصد دارد یک ترمینال عمومی برای پارک و سرویس دهی به خودروهای خودران تاسیس کند. اجرای این طرح با استقبال شهردار واشنگتن هم مواجه شده و انتظار می رود از خودروهای یادشده علاوه بر حمل و نقل مسافر برای جابجایی بار و کالا هم استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      اینجا بیاد سریع میبرنش تو یه گاراژ واسه اوراق حالا هی هوارکنه.

    • بدون نام

      مبارک باشه سایپا هم تونست چند تا گلگیر بخره تا بتونه ماشینهایی که پولش را چند ماه قبل گرفته تحویل بده . فورد حالا حالا باید جون بکنه تا به سایپا و ایران خودرو برسه . علی برکت الله به حسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج