اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۱۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

میدان ولیعصر و هفت تیر زیرگذردار می‌شوند

شهردار منطقه ۶ با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی ترافیک چهارراه ولیعصر پس از احداث زیرگذر آن از مطالعات در حال انجام زیرگذر میدان ولیعصر و هفت تیر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: شهردار منطقه ۶ با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی ترافیک چهارراه ولیعصر پس از احداث زیرگذر آن از مطالعات در حال انجام زیرگذر میدان ولیعصر و هفت تیر خبر داد.

عظیم بابایی با اشاره به استقبال مردم از زیرگذر چهارراه ولیعصر اظهار داشت: باتوجه به تأثیرات مثبت زیرگذر چهارراه ولیعصر بر کاهش ترافیک این منطقه که در براساس آمار تا حدود ۳۵ درصد از ترافیک این چهارراه را کم و سرعت عبور ماشین‌ها را افزایش داده است طرح‌های دیگری نیز در همین راستا در حال مطالعه است.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: زیرگذر چهارراه ولیعصر تجربه خوبی بود در حالی که یک محیط مدرن و خاص را در زیرگذر فراهم کرده است کارهای فرهنگی نیز در آن انجام می‌شود.

بابایی در ادامه بیان داشت: تاکنون بیش از ۵/۹۹ درصد عابرین پیاده چهارراه ولیعصر ساماندهی شده‌اند و درصد ناچیز باقی نیز به دلیل عدم آشنایی است که به زودی به ۱۰۰درصدی خواهد رسید.

به گفته شهردار منطقه ۶ طرح‌های دیگری از این نوع زیرگذر در میدان هفت تیر و میدان ولیعصر(عج) نیز در حال مطالعه و بررسی است که در گام اول می‌بایست مصوبه شورا را برای آنها کسب کنیم که تایید و تخصیص اعتبار لازم بلافاصله آغاز خواهد شد.

بابایی با اشاره به راه اندازی مرحله نهایی آسانسورهای زیرگذر چهارراه ولیعصر خاطر نشان کرد: آسانسورهای زیرگذر چهارراه ولیعصر در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال راه اندازی است و پیش از پایان سال به صورت قطعی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج