اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۳۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرمان شاه عربستان درباره ولیعهد آتی

عبدالله بن عبدالعزیز در فرمانی، مقرن بن عبدالعزیز برادر خود را به عنوان جانشین ولیعهد فعلی با موافقت سلمان بن عبدالعزیز منصوب کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، عبدالله بن عبدالعزیز فرمانی صادر کرد مبنی بر اینکه مقرن بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولیعهد فعلی(سلمان بن عبدالعزیز) تعیین می شود و وی همچنان به عنوان معاون دوم نخست وزیر فعالیت خواهد کرد.

در فرمان شاه عربستان آمده است با مقرن بن عبدالعزیز جانشین ولیعهد به عنوان ولیعهد در صورت خالی شدن سمت ولایتعهدی و به عنوان پادشاه در صورتی که در آن واحد، سمت پادشاه و ولیعهدی خالی بماند، بیعت صورت گیرد.

در این فرمان آمده است پس از تمایل ملک عبدالله و سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد وی برای تعیین مقرن بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولیعهد فعلی و موافقت شورای موسوم به بیعت با آن، فرمان اجرایی می شود.

عبدالله در فرمان خود تاکید کرده است که در هیچ شرایطی این فرمان قابل تغییر یا تفسیر نخواهد بود. مقرن بن عبدالعزیز با اکثریت سه چهارم اعضای شورای بیعت به عنوان جانشین ولیعهد تعیین شده است.

فرمان ملک عبدالله درباره تعیین مقرن بن عبدالعزیز در پی موافقت اکثریت اعضای شورای بیعت صادر شده است. عبدالله همچنین در فرمان خود گفته است پادشاه آینده در صورت تمایل می تواند ولیعهد خود را انتخاب کند و برای این کار، نامزد خود را به اعضای شورای بیعت معرفی می کند.

عبدالله در پایان فرمان خود گفته است این فرمان ما به دستگاههای ذیربط برای تصویب و اجرا ابلاغ می گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج