اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ سرمربی سابق تراکتورسازی به شایعه جلسه در کافی شاپ تبریز

این مرد تا آخر عمرش به تبریز برنمی گردد

درست در روزهایی که همه جا صحبت از تمدید قرارداد فراز کمالوند با تراکتورسازان به گوش می رسید و حتی قرارداد داخلی او هم در این باشگاه امضا شد، اخبار مختلفی از ممنوعیت مربیگری این مربی تراکتورسازی در لیگ برتر منتشر شد و در عین ناباوری، مربی محبوب تراکتورسازی از تبریز جدا شد و امیر قلعه نویی با کارنامه ای درخشان به تیم پرطرفدار آذربایجان پیوست.

درست در روزهایی که همه جا صحبت از تمدید قرارداد فراز کمالوند با تراکتورسازان به گوش می رسید و حتی قرارداد داخلی او هم در این باشگاه امضا شد، اخبار مختلفی از ممنوعیت مربیگری این مربی تراکتورسازی در لیگ برتر منتشر شد و در عین ناباوری، مربی محبوب تراکتورسازی از تبریز جدا شد و امیر قلعه نویی با کارنامه ای درخشان به تیم پرطرفدار آذربایجان پیوست.

با شروع لیگ یازدهم، در تبریز همه چیز تحت تاثیر شروع بازی های تراکتورسازی و حضور امیر قلعه نویی که افتخار سه قهرمانی پیاپی لیگ را یدک می کشید قرار گرفت تا رفته رفته هیچ حرف و صحبتی از فراز کمالوند و کادر فنی سابق تراکتورسازی مطرح نباشد. با وجود این، مطلب منتشر شده در یکی از هفته نامه های سراسری حامی تیم های تبریزی در هفته های گذشته بازهم نام فراز کمالوند و تراکتورسازی را کنار هم قرار داد تا شایعه رویت شدن ردپای دستیاران کمالوند و ایجاد توطئه برای حاشیه سازی تیم فعلی تراکتورسازی در تبریز قوت بگیرد.

این مرد تا آخر عمرش به تبریز برنمی گردد

ردپای دستیاران کمالوند در کافی شاپ معروف تبریز

طبق گزارش هفته نامه تبریزی، طی هفته ای گذشته دو نفر از دستیاران کمالوند که یکی از آنها از مربیان بومی تبریز است به همراه چند نفر از لیدرهای منتسب به کمالوند در سال های حضور او در تبریز، در یکی از کافی شاپ های معروف این شهر رویت شده اند. با انتشار خبر جلسه چندنفره این افراد در کافی شاپ، شایعه نفوذ کمالوند در تبریز به منظور حاشیه سازی برای تیم امیر قلعه نویی مطرح می شود؛ حاشیه سازی ای که هدف بلندمدتی جز بازگرداندن کمالوند به تبریز درپی ندارد.

کمالوند: شبیه یک لطیفه است!

اما فراز کمالوند، سرمربی سابق تراکتورسازی، بعد از مطلع شدن از این ماجرا از ته دل می خندد و می گوید: «از آخرین باری که در تبریز آمدم، حدود شش ماه می گذرد. در این مدت نه تنها به تبریز نرفته ام بلکه قسم می خورم که هیچ صحبتی هم درباره تراکتورسازی با کسی نداشته ام. مطرح کردن چنین صحبت هایی بیشتر شبیه یک لطیفه است که فقط باید به آن خندید. نمی دانم وقتی من در همدان هستم و برای کارم هدف دارم، چه دلیلی دارد که به فکر چنین اعمال و رفتار بچگانه ای باشم؟»

کمالوند در ادامه صحبت هایش درست شدن این شایعه را به گروهی شناخته شده در تبریز نسبت می دهد که همیشه به فکر ضربه زدن به تراکتورسازی بوده اند: «این صحبت ها فقط از طرف کسانی مطرح می شود که سه سال در تبریز مرا تخریب می کردند و حالا هم دست از کارهایشان برنمی دارند. فقط می توانم بگویم که این افراد بیمار هستند و امیدوارم خدا شفایشان دهد». کمالوند در پایان صحبت هایش می گوید: «به همه کسانی که این شایعات را درست می کنند یک چیز می گویم و آن هم اینکه دیگر هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی به تراکتورسازی برنمی گردم چراکه برای خاطرات خوبم در تبریز ارزش و احترام خاصی قائلم و نمی خواهم خاطرات بد جای آنها را بگیرد. پس خیال آقایان از این بابت راحت باشد».

محمودی: پایم از شهر خودم بریده شده است

اما در خبر حضور دستیاران کمالوند در تبریز، اشاره ای به یکی از دستیاران بومی کمالوند شده بود که علاوه بر هکاری با او در تراکتورسازی، در حال حاضر هم در پاس در کنار او حضور دارد. همه این نشانه ها نام کاظم محمودی، دستیار کمالوند در تراکتورسازی و پاس، را یادآوری می کرد.

محمودی در این باره می گوید: «در اینکه ما در تبریز پشتوانه مردمی داشتیم و با حمایت هواداران به موفقیت رسیدیم شکی نیست. ما در کنار فراز کمالوند همه تلاشمان را برای تراکتورسازی انجام دادیم و مردم خودشان شاهد این زحمات بودند. اما دلیلی ندارد حالا که در تیم دیگری هستیم به تراکتور و مسائلش فکر کنیم». محمودی در ادامه صحبت هایش می گوید: «من تبریزی هستم و به خاطر علاقه به تیم شهرم فقط بعضی از بازی هایش را نگاه می کنم؛ اما نه درباره تراکتور حرفی می زنم و نه کاری به این مسائل دارم. من برای اینکه چنین حرف هایی درست نشود حتی چند ماه است که به شهر خودم هم نیامده ام. اینها پای ما را از شهرمان بریده اند، اما با زهم دست از سرمان برنمی دارند؟»

زوم

کمالوند بعد از رد همه این شایعات می گوید: «نه من و نه هیچ یک از دستیارانم مدت هاست پایمان هم به تبریز نرسیده است. فقط حدود یک ماه و نیم پیش نادر باقری یکی از کمک های من در تراکتورسازی و پاس به تبریز رفت؛ اما فقط و فقط برای رسیدگی به امور مالیاتی اش در سا زمان دارایی. باقری بعد از یک روز هم به همدان برگشت و آن قدر درگیر کارهای خودش بوده که سر سوزنی هم نمیت وانست به فکر کافی شاپ و رستوران رفتن باشد».

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

این مرد تا آخر عمرش به تبریز برنمی گردد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلیر گلسون گلمیر گلمسون یاوراوان یوخدو چی
      تبریز کمالونده ذادا محتاج دئیر
      یاشاسین ایران.....یاشاسین آذربایجان....یاشاسین تراختور

    • Arvin

      کمالوند برای تراکتور زحمت کشید و مانند یک هوادار عاشقش بود, ولی الآن امیر پاشا مربی تیممونه و اونم مثل کمالوند دوسش داریم.
      تیراختوری ائل ایستر***شرفلی میلت ایستر
      تراکتور رو یه ملت دوست دارن***ملت باشرف دوسش دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج