اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران – استرالیا ساعت ۱۷ ورزشگاه دستگردی

علی دوستی و شاگردانش امیدوارند که برای بازی حساس با استرالیا این آمار به تعدادی برسد که حتی یک صندلی خالی هم در استادیوم دستگردی وجود نداشته باشد و مردم برای تشویق نوجوانان به ورزشگاه بیایند.

ایران – استرالیا ساعت 17 ورزشگاه دستگردی

تماشا: سایت AFC در آمارهایش تعداد هواداران ایرانی که در بازی های قبلی تیم ملی به ورزشگاه آمده اند را 200 یا 300 نفر اعلام کرده. علی دوستی و شاگردانش امیدوارند که برای بازی حساس با استرالیا این آمار به تعدادی برسد که حتی یک صندلی خالی هم در استادیوم دستگردی وجود نداشته باشد و مردم برای تشویق نوجوانان به ورزشگاه بیایند.

تیم ملی نوجوانان ایران با 9 امتیاز با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا راه پیدا کرد. شاگردان دوستی برای حضور در جمع 4 تیم پایانی باید با تیم دوم گروه B یعنی استرالیا بازی کنند. با اینکه استرالیا نسبت به عراق حریف سرخت تری است اما علی دوستی در مصاحبه هایش گفته از اینکه با تیم های عربی بازی نمی کند خوشحال است.

در این بازی ایران با لباس سفید بازی می کند و استرالیا آبی می پوشد. این بازی ساعت 17 در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. از روزی که این بازی ها در تهران آغاز شده هر یک از اهالی فوتبال تلاش کرده اند که هر طور می توانند به بازیکنان روحیه بدهند. بازیکنانی مانند جواد کاظمیان و مهدوی کیا در تمرین تیم ملی حاضر شدند.

عادل فردوسی پور هم قرار بود به تمرین برود که البته او نتوانست به وعده اش عمل کند. عبدالله ویسی هم در مصاحبه هایش گفته بود تنها مربی است که به تمرینات تیم ملی رفته. البته مانوئل ژوزه هم شنبه به تمرینات این تیم رفت که نشان می دهد ویسی اشتباه کرده است.

ایران – استرالیا ساعت 17 ورزشگاه دستگردی

در کل همه اهالی فوتبال دست به دست هم داده اند تا با روحیه دادن به بازیکنان، این تیم را برای رسیدن به جام جهانی کمک کنند. با این حال صدا و سیما همچنان علاقه ای به نشان دادن این بازی ها ندارد. اتفاقی که در این مرحله با استقبال علی دوستی مواجه شده تا فشار روحی و روانی کمتری به بازیکنانش وارد شود.

عراق و استرالیا در مرحله قبل هم امتیاز با عراق بود و حتی تفاضل گل و تعداد برد و باخت هایش هم مساوی با این تیم بوده اما به خاطر نتیجه بازی رو در رو در رده دوم قرار گرفته است. در بازی سوم عراق و استرالیا مساوی کردند و در نهایت عراق در ضربات پنالتی موفق به شکست استرالیا شد.

کارشناسانی که بازی های این تیم را دیده اند، توانایی این تیم در بازی سازی از عقب میدان و هافبک های هجومی توانمندشان را از مهمترین عوامل موفقیت استرالیا دانستند. از طرفی ملی پوشان ایران در هر سه بازی مرحله گروهی نشان دادند در وضعیت بدنی فوق العاده ای قرار دارند و در نیمه دوم هر سه بازی تیم برتر میدان بودند.

در اولین مرحله یکی از مشکلات اصلی تیم ملی این بود که با شروع بازی گل می خورد و مدتی طول می کشید تا بازیکنان این تیم از لحاظ روحی به بازی برگشته و گل بزنند. البته با گذشت هر بازی این مشکل در تیم ملی کمتر شد اما همچنان پابرجاست.

ایران در سه بازی سه گل خورده که هر سه گل در نیمه اول بوده. گل اول دقیقه ۲، گل دوم دقیقه ۳ و گل سوم دقیقه ۲۷ بوده است. همچنین از ۹ گلی که بازیکنان تیم ملی زده اند شش گل در نیمه دوم زده شده. استرالیا هم تیمی است که در نیمه اول خوب گل می زند و این شاید بزرگ ترین مشکل دوستی در این بازی باشد.

دو بازیکن ایرانی توانسته اند بیش از یک گل در مرحله یک چهارم نهایی بزنند که یکی از آنها امیرمحمد مظلومی و دیگری سید مجید حسینی، کاپیتان تیم ملی است. سعید عزت اللهی هم پدرش، نادر عزت اللهی مربی تیم ملی است اما بازی خوب سعید نشان داده که دلیل حضورش در ترکیب این رابطه خانوادگی نیست. او یک گل هم برای تیم ملی زده.

استرالیایی ها هم یک بازیکن دو گله به نام مک دونالد دارند که از بقیه بازیکنان این تیم خطرناک تر است. ایران با ۹ گل زده در سه بازی بیشترین تعداد گل زده را در میان ۱۶ تیم دارد اما از لحاظ تعداد گل خورده نسبت به تیم های صدر جدول گروه های دیگر شرایط خوبی ندارد. ایران در صورت پیروزی در این بازی، در مرحله بعد باید با برنده بازی ازبکستان - کره جنوبی بازی کند.


برنامه کامل بازی های مرحله یک چهارم نهایی:

عراق - کویت؛ ساعت 13:00 (ورزشگاه دستگردی)
کره جنوبی - ازبکستان؛ ساعت ۱۵:۰۰ (ورزشگاه اکباتان)
ایران - استرالیا؛ ساعت 17:00 (ورزشگاه دستگردی)
سوریه - ژاپن؛ (ورزشگاه اکباتان)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mory

      کلا ما ایرانی ها انسان هایی هستیم که از لحاظ روحی و روانی بسیار ضربه میخوریم.هر وقت تیم ملی ما توی ورزشگاه آزادی جلوی 100 هزار نفر رفت بازی مثلا خوب بکنه، نتونست. نمونه هاش زیاده اخیرا هم با قطر بود یا با کره وقتی قطبی سرمربی بود که توی آزادی بازی کردیم. به نظرم اگه بازی های ایران بدون تماشا گر برگزار بشه خیلی بهتره و ما فوتبال بهتری بازی میکنیم و میبریم. مثلا هر وقت تیم ملی میره یه کشور دیگه واسه بازی اتفاقا خیلی خوب بازی میکنه و میبره مثل بازی با ازبکستان یا بازی های خارج از خانه دیگه. تیم های باشگاهی ما هم دقیقا همینجوری هستن. مثل بازیهای سپاهان یا تیم های دیگه توی عربستان. همون بهتر که این بازی هم از تلوزیون پخش نمیشه وگرنه بچه ها نمیتونن از استرس.
      تنها راه بردن کره که 25 اوم بازی داریم همینه که بدون تماشاگر باشه. چون استرس کمتری وارد میشه. حالا کیروش هی میگه بیاین ورزشگاه. بابا جان اینا نمیتونن بخدا جلوی تماشاگر بازی کنن.من نمیدونم چطوری ما میخوایم کره رو ببریم؟ وقتی که قطبی بود نتونستیم. که به قول خودش توی تیم کره مربی گری کرده بودو از اونا شناخت 100 درصد داشت حالا خوبه اون موقع ایران بهتر بازی میکردو با روحیه تر بود ولی الان که داغونن بچه ها. قطبی هم هی میگفت بیاین ورزشگاهو پر کنین. مردم اومدن ولی چی شد؟؟ بدتر شد. بازم از همین موضوع ضربه خوردیم.یه اصطلاح هست که میگه از قدرت حریف استفاده کن و بهش ضربه بزن میگن استراتژی جودو توی رفتار سازمانی. قدرت تیم ما چی هست. 100هزار تماشا گر. حال حریف میتونه از همین قدرت بر ضد ما استفاده کنه. کافی هست یکی دوتا گل بزنه یا نزاره تیم ما خوب بازی کنه. در اینصورت تمام تماشاچی ها شروع میکنن به اعتراض. و دادو فریاد بر ضد خودمون. و میبینیم 100 هزار نفری که طرفدار ما بودن شدن ماییه عذاب خودمون که این میشه استراتژی جودو. خدا به دادشون برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج