اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۵۶
۱ نظر
۵۰۶۱
۱ نظر
۵۰۶۱
پ

مهدی کریمیان: چیزی یادم نمی آید

«حال عمومی مهدی کریمیان خوب است.» این خبری است که پزشکان معالج اعلام کرده اند. تمام خبرهای نگران کننده ای که در مورد کریمیان شنیده می شد دیروز تعدیل شد و تقریبا همه از بهبودی اش مطمئن شدند.

مهدی کریمیان: چیزی یادم نمی آید

روزنامه تماشا: «حال عمومی مهدی کریمیان خوب است.» این خبری است که پزشکان معالج اعلام کرده اند. تمام خبرهای نگران کننده ای که در مورد کریمیان شنیده می شد دیروز تعدیل شد و تقریبا همه از بهبودی اش مطمئن شدند.

دکتر میرزایی، پزشک بیمارستان امام رضا در مورد آخرین وضعیت کریمیان به اوج گفت: «خوشبختانه کریمیان کاملا به هوش آمده و دیگر خطری او را تهدید نمی کند. الان می تواند صحبت کند و هوشیار است. کریمیان به جز ضربه ای که به سرش وارد و برایش مشکل ساز شده بود مشکل دیگری ندارد و تا دو سه روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود.»

مهدی کریمیان: چیزی یادم نمی آید

البته بهبودی کریمیان برای زندگی عادی است و به این زودی نمی شود در مورد زمان برگشت او به فوتبال تصمیم گرفت: «این بازیکن تا اطلاع ثانوی نمی تواند بازی کند. او باید به بهبودی کامل برسد و بعد به فوتبال برگردد.»

همسر مهدی کریمیان هم بهبود وضعیت او را تایید می کند: «من در حال رفتن به بیمارستان هستم ولی خبر دارم که هوشیاری اش را به دست آورده و به بخش منتقل شده است.»

هرچند شرایط جسمی کریمیان بهبود پیدا کرده اما همچنان کسی نمی داند که این بازیکن چطور دچار حادثه شده است. دکتر میرزایی در این مورد گفت: «فقط خود کریمیان می تواند درباره این موضوع صحبت کند که فعلا زمان حادثه را فراموش کرده و به خاطر نمی آورد چه اتفاقی افتاده است. البته حافظه او مشکلی ندارد و اطرافیانش را می شناسد. فقط نحوه رخ دادن حادثه را به خاطر نمی آورد.»

با نتیجه ای که از خبرهای دو روز گذشته به دست آمده، می شود نتیجه گرفت که حادثه مورد نظر فقط تصادف نبوده و کریمیان با فرد ناشناسی درگیر هم شده است. همسر مهدی کریمیان روز گذشته به قانون درباره دستگیری ضارب گفت: «هنوز از این موضوع اطلاعی ندارم. فقط می دانم که پلیس همچنان پیگیر است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      ضارب را بگیرید و پدرشو در بیاورید تا در جامعه همه بفهمند که در هنگام بحثو جدل از سلاح سرد واسه نشون دادنه شخصیتشان استفاده نکنند وگرنه همه بلدیم با يك وسيله طرف مقابل را ناکار کنیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج