اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۱۲۸۶
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

تمجید احساسی دروازه‌بان سابق از عابدزاده

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع به قرار گرفتن امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی تصریح کرد: مثل پدرش به او افتخار کردم، نه به لحاظ بازی کردن، بلکه به خاطر حسی که پیدا کرده بودم. وقتی پسر احمدرضا عابدزاده درون دروازه قرار گرفت، حس کردم خودم دروازه‌بان تیم ملی هستم و حسی نوستالژیک به من دست داد.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: تبریک ویژه به مردم، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌گویم که با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم. ما بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و استعدادهای خوبی داریم و باید بیشتر از اینها به فکر آنها باشیم. دیروز تصور می‌کردم سه چهار گل به امارات می‌زنیم، ولی شرایط بازی طوری پیش رفت که این اتفاق نیفتاد. پیش از مسابقات گفته بودم باید به این تیم اقتدار و ابهت بیشتری برای حضور در اصل بازی‌ها بدهیم تا تیم‌های دیگر روی ما حساب ویژه باز کنند. امروز می‌بینیم با بیشترین برد و کمترین گل زده با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم.

وی در واکنش به برخی اظهارنظرها در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند با یک مربی بزرگتر از اسکوچیچ از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند، گفت: اصلاً این بحث را قبول ندارم. ما انسان هستیم و انصاف نیست که بی‌عدالتی کنیم. درست است اسکوچیچ در برهه‌ای از زمان سرمربی تیم ملی شد که بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند و کیفیت بالایی دارند، ولی دور از انسانیت است که اسکوچیچ را بردارند. او برای تیم ملی زحمت کشیده و زمان گذاشته است و به لحاظ فنی نیز مشکلی ندارد. شاید بحث کاریزما را مطرح کنند که باز هم می‌گویم او مشکلی ندارد. اجازه ندهیم طرز فکری که برای جام جهانی ۱۹۹۸ به راه انداختند دوباره تکرار شود. بازیکنان آن دوره فوق‌العاده و بی‌نظیر بودند و می‌توانستیم از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم، ولی با یک اشتباه جلال طالبی سرمربی شد و ایویچ با چشمان گریان از تیم ملی خداحافظی کرد. در گروه ما، آلمان پیر بود و یوگسلاوی نیز از دست‌مان دَر رفت.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع به قرار گرفتن امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی تصریح کرد: مثل پدرش به او افتخار کردم، نه به لحاظ بازی کردن، بلکه به خاطر حسی که پیدا کرده بودم. وقتی پسر احمدرضا عابدزاده درون دروازه قرار گرفت، حس کردم خودم دروازه‌بان تیم ملی هستم و حسی نوستالژیک به من دست داد. پس از سال‌ها افتخار دیگری نصیب احمدرضا (عابدزاده) شد و این بار پسرش درون دروازه قرار گرفت. اقدام بعد از بازی و رفتن امیر به سمت پدرش قشنگ بود. به احمدرضا و همسرش بعد از بازی با عراق تبریک گفتم و امیدوارم این روند برای امیر ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال 2ستاره

      آقاپرویزبازی باسایپایادمونه
      هنوزتقاص اون بازی ندادی
      توبودی که حجازی دق دادی
      حالامیایی ازرقیبمون طرفداری میکنی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج