اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۹۸۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بنزما: رئال زنده است، هرگز تسلیم نمی‌شویم

کریم بنزما به همراه هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو، شبی فراموش نشدنی را رقم زدند.

طرفداری: کریم بنزما به همراه هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو، شبی فراموش نشدنی را رقم زدند.

کریم بنزما زننده هر سه گل رئال مادرید در جریان پیروزی ۳-۱ بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاری سن ژرمن بود تا این تیم با جبران شکست ۱-۰ در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۳-۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

مهاجم فرانسوی در حالیکه با پرسینگ فوق العاده اش بار دیگر دروازه بان حریف را به اشتباه وادار کرد تا به گل اول برسند، در پایان بازی گفت:

می دانستیم آنها تیمی هستند که اگر تحت فشار قرار بگیرند، خود را گم نمی کنند، اما کار برای آنها خیلی سخت تر می شود. وقتی توپ را از آنها می گیرید، و آنها را تحت فشار قرار می دهید، نمی توانند با سه بازیکن جلویی خود ارتباط برقرار کنند. این مشکل تمام تیم هایی است که می خواهند بازیسازی را از عقب زمین انجام دهند. وقتی پرس شوند، به مشکل می خورند.

بنزما: رئال زنده است، هرگز تسلیم نمی‌شویم

در مورد بازی رفت هم باید بگویم که خوش شانس بودیم که بازی را 1-0 واگذار کردیم. اما می دانستیم که شرایط در مادرید متفاوت خواهد بود. فشار آوردیم، گل خوردیم، اما مطمئن بودیم که موقعیت هایی خواهیم داشت.

رئال مادرید زنده است، ما هرگز تسلیم نمی شویم! باید از هواداران تشکر کنیم، آنها امشب استثنایی بودند. به هواداران نیاز داشتیم و این پیروزی برای آنهاست، بازی بسیار سختی بود اما تا آخرین لحظه فشار آوردیم و با شایستگی پیروز شدیم. ما بازی رفت را واگذار کرده بودیم، اینجا هم 1-0 عقب افتادیم اما آنها با حمایت خود باعث شدند که تا سوت پایان بازی تمام توان خود را به کار بگیریم. لیگ قهرمانان اروپا به خاطر قدرت ذهنی و روانی که داریم، در DNA ماست. افتخار می کنم که سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید شدم، اما متوقف نخواهم شد، می خواهم دوباره و دوباره گلزنی کنم.

خطا روی دوناروما؟ هه، به هیچ وجه، این پرس کردن است؛ دروازه بان صبر کرد و صبر کرد، توپ را از دست داد و گل به ثمر رسید. او باید توپ را دور می کرد، به همین سادگی! آن صحنه اشتباه از سوی دوناروما نبود، بلکه فشار و پرسینگ ما بود که نتیجه داد.

ام باپه؟ او بعد از بازی ناامید و ناراحت بود، و این طبیعی است - او می خواست مثل همیشه بدرخشد. اما او جوان است و زمان کافی برای فتح لیگ قهرمانان را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج