اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۵۳۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاظمی: به علیپور باج نمی دهم

سرمربی سیاه‌جامگان خراسان درباره عدم صدور کارت بازی‌اش گفت: همه می‌دانند قضیه چیست؛ تا زمانی که زنده باشم به علیپور باج نمی‌دهم من حرفم را می‌زنم و این آقا را با این رفتار قبول ندارم اما با فدراسیون مشکلی ندارم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سیاه‌جامگان خراسان درباره عدم صدور کارت بازی‌اش گفت: همه می‌دانند قضیه چیست؛ تا زمانی که زنده باشم به علیپور باج نمی‌دهم من حرفم را می‌زنم و این آقا را با این رفتار قبول ندارم اما با فدراسیون مشکلی ندارم.

فرهاد کاظمی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان درباره بازگشت محرم اظهار داشت: خوشحالم که اسطوره سپاهان برگشته و افتخار بزرگ من این است که با این بازیکن کار کردم و تیم سپاهان هم که تیم خوبی است.

وی افزود: تیم سیاه‌جامگان هم تیم جوانی است که در خراسان از حمایت هواداران برخوردار است اما با وجود ظرفیت‌های بسیار در مشهد از نظر مالی تنها یک نفر این تیم را حمایت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان درباره عدم صدور کارت بازی‌اش گفت: همه می‌دانند قضیه چیست! تا زمانی که زنده باشم به علیپور باج نمی‌دهم من حرفم را می‌زنم و این آقا را با این رفتار قبول ندارم اما با فدراسیون مشکلی ندارم.

وی بیان کرد: ۶ سال است کسی چیزی نگفته و احترام به این آقا می‌گذارند اما من نمی‌گذارم و پرونده‌هایی دارم که گویای این برخورد من است و حتی در رابطه با این آقای علیپور کمیسیون اصل نود مجلس باید پیگیری کند. ۶ سال من را از فوتبال دور کرد و بارها به مدیرعاملان باشگاه‌ها اعلام کرد که من مشکل دارم.

کاظمی تصریح کرد: اکنون هم که می‌خواستم به سیاه‌جامگان منتقل شوم به مدیرعامل این باشگاه گفته بود که این آقا را نیاورید من مربی بهتر به شما معرفی می‌کنم؛ در یکی دو سال نخست از این ۶ سال همه به من به خاطر این حرف‌ها بد گفتند اما امروز همه مرا تحسین می‌کنند و حتی در اینستاگرامم عکس صدام را در حال دار زدن گذاشتم و نوشتم آقای علیپور و عزیزمحمدی عاقبت ظلم این است.

وی درباره قهرمان لیگ گفت: در فوتبال ایران چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید ببینیم چه تا پایان فصل چه اتفاقاتی می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج