اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۸۶۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مهران مدیری عزیز خسته هم می شود؟!

مهران مدیری سریال جدیدش را شروع کرد؛ اما جدای از اینکه سریال جدید موفق شود یا نه باید به این نکته توجه ویژه‌ای کرد که واقعا مدیری چه روحیه‌ای دارد که پس از هر شکست دوباره از نو شروع می‌کند و هیچ وقت از تلاش دست بر‌نمی‌دارد.

مهران مدیری عزیز خسته هم می شود؟!
مجله زندگی ایده آل: مهران مدیری سریال جدیدش را شروع کرد؛ این خبر به‌اندازه کافی جالب است که تمام خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به آن بپردازند و با آب و تاب از جزئیات این پروژه بگویند اما این سریال بعد از ناکامی بزرگ قهوه تلخ و شکست نسبی ویلای من می‌تواند آخرین تیر ترکش مهران مدیری و گروهش باشد که بعد از کوچ به شبکه خانگی مخاطبان میلیونی‌شان را از دست دادند اما جدای از اینکه سریال جدید موفق شود یا نه باید به این نکته توجه ویژه‌ای کرد که واقعا مدیری چه روحیه‌ای دارد که پس از هر شکست دوباره از نو شروع می‌کند و هیچ وقت از تلاش دست بر‌نمی‌دارد.

تیم رؤیایی

مهران مدیری ویلای من را ساخت تا اعتماد از دست رفته‌اش به دليل بد قولی تهیه‌کنندگان قهوه تلخ را دوباره احیا کند اما حالا برای سریال جدیدش «شوخی کردم» کاری کرده که هیچ وقت انجامش نداده و هر بار از این کار طفره رفته بود یعنی جمع کردن همه بازیگران کمدی ایران در یک قاب. مدیری هر بار گروه ثابتش را به بازیگران کمدی و پرطرفدار ترجیح می‌داد ولی این بار همه کسانی که یک بار از جلوی دوربین او رد شده‌اند و محبوبیت داشته‌اند دعوت کرده تا در کنارش باشند. از لاله صبوری گرفته تا جواد رضویان و شفیعی‌جم و حتی نام رضا عطاران هم شنیده می‌شود و بعید نیست که همین روزها جلوی دوربین مدیری برود تا پس از نوروز ۷۲ و ساعت خوش رؤیایی‌ترین تیم طنز ایران شکل بگیرد.

مهران مدیری عزیز خسته هم می شود؟!

عقب‌گرد!

شايد بازگشتن به دنياي آيتم‌سازي آن هم بعد از بيش از يك دهه ريسك بالايي براي مديري محسوب شود اما استقبال از مجموعه غیرمجازی که از تیم مدیری در هجو ماهواره به بازار آمد و موفقیت نسبی خنده‌بازار ذائقه مخاطبان را آماده کرده و همه گروه و خود مدیری مطمئن هستند كه يك اتفاق ويژه خواهد افتاد، اين هوش او را می‌رساند که در اين مقطع زماني و با تیم رؤیایی که همه سال‌هاست منتظرشان هستند مجددا كار آيتمي بسازند چون به هر حال باز هم فرصت سريال‌سازي بود اما يك چيز ويژه‌اي پشت اين كار آيتمي هست كه مديري سراغ ساخت آن رفته است؛ بايد منتظر ماند و ديد آن اتفاق ويژه چه خواهد بود.

مورد اعتماد همه است

پس از جدایی از برادران آقاگلیان خیلی‌ها دوست داشتند با او کار کنند اما مدیری ترجیح داد به دعوت مدیران شرکت گلرنگ رسانه جواب مثبت بدهد که پشتوانه خوب مجموعه موفق گلرنگ را پشت سر دارند و با تمام شرایط کاری مدیری کنار می‌آمدند. آنها حتی با شکست ویلای من از این شراکت دست نکشیدند و با اعتمادی که به مدیری و گروهش داشتند بهترین امکانات و شرایط را برای او مهیا کردند تا بازیگران مورد علاقه‌اش را جذب کند و سریال دلخواهش را بسازد اما این اعتماد فقط از تهیه‌کنندگان نیست و تمام گروه و بازیگران بزرگ طنز که در کار جدید به او اضافه شدند هم این اعتماد را دارند و این اعتماد خيلي از اين مشكلات را حل كرده است. به هر حال آنها بازيگران بزرگي هستند كه هر كدام به تنهايي براي اعتبار يك فيلم و سريال كافي هستند و طبيعي است كه دوست داشته باشند به اندازه كافي در اين كار نقش و سهم داشته باشند ولي اين بازيگران به او اعتماد كامل دارند و هميشه از اين اعتماد نتيجه خوبي گرفته‌اند و سر کار جدید هم با همان اعتماد وارد كار شده‌اند.

وقتی مدیری انتقاد می‌کند

سریال‌های مدیری همیشه تاثیرگذار هستند و انتقادهایی که به او وارد مي‌شود در لایه‌های اثرش پنهان است اما بینندگان باهوش و منتقدان همیشه از این انتقادها استقبال کرده‌اند و همیشه این بعد آثار او هم نمایان شده، به عنوان مثال نقد رفتار طبقه متوسط در برره، نقد گذاشتن افراد کوچک در مسئولیت‌های بزرگ در مرد هزارچهره و نقد مسئولان و تصمیم‌گیران در قهوه تلخ، اما مدیری در سریال جدیدش هم از این رویه عدول نکرده و اتفاقا هسته اصلی کار را انتقادهای اجتماعی قرار داده است. اميرمهدي ژوله كه در كنار خشايار الوند، حميد برزگر و الهه زارع‌نژاد به عنوان نويسنده ثابت «شوخي كردم» مشغول فعاليت است، معتقد است اين مجموعه مدل جديدي از آيتم‌سازي است. ژوله مي‌گويد:«اينجا بحث انتقاد است، شوخي‌ها جدي‌تر است، موضوعات جدي‌تر است، معنا و مفهوم در آيتم‌هاي اين مجموعه جايگاه بالايي دارد و همه چيز خيلي شبيه واقعيت‌هاي روز جامعه است البته اغراق شده و به شكل كمدي.»

مهران مدیری عزیز خسته هم می شود؟!

یک مدیر واقعی

خبرنگارانی که به پشت صحنه سریال‌های مدیری رفته‌اند و کسانی که او را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند که او خصوصیات اخلاقی مشخصی دارد. یکی از خبرنگارانی که او را هنگام ضبط کار جدیدش دیده می‌گوید:«سكوت عجيبي بين تمام عوامل وجود دارد. هيچ كس از يك حد صدايش را بالاتر نمي‌برد. هميشه اين تصور وجود داشته كه در زمان حضور مديري پشت صحنه اين سكوت حكمفرماست اما اين سكوت با وجود نبود مديري سر صحنه كمي غيرطبيعي است آن هم در يك كار كمدي گروه او به داشتن اين سكوت عادت كرده‌اند. سكوتي كه مستقيما به شخصيت و كاريزماي مديري برمي‌گردد. مديري به شدت سر كار جدي است. اين جدي بودن به هيچ عنوان تعريف بداخلاقي ندارد يك نوع مديريتي كه اصلا نامش را نمي‌توان بداخلاقي گذاشت اما مهم‌ترین نکته این است که هر كس در هر جايگاهي كه باشد نمي‌تواند از يك فاصله‌ مشخصي به او نزديك‌تر شود. مديري نام تك تك هنرورهايش را مي‌داند و حتي هركدام را به اسم كوچك‌شان صدا مي‌كند و این برای گروه بزرگ او که حالا بزرگ‌تر هم شده، مزیت بزرگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماکه دوستش داریم

    • sara

      ماهم دوستش داریم در ضمن ویلای من رو دیدم به نظرم عالی بود دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج