۱۲۲۳۵۹۴
۷۶۸
۷۶۸

چرا از طرح بدون قرعه‌کشی خودرو استقبال نشد؟

طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی سایپا با گذشت شش روز از آغاز ثبت‌نام کماکان ادامه دارد.

فرارو: طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی سایپا با گذشت شش روز از آغاز ثبت‌نام کماکان ادامه دارد.

استقبال کم خریداران از طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی سایپا را می‌توانیم از دو منظر بررسی کنیم.

اول اینکه قیمت تمام‌شده این خودرو‌ها مشخص نیست. سایپا علی‌الحساب از متقاضیان این محصولات ۵۰ درصد قیمت خودرو‌ها را دریافت می‌کند و الباقی مبلغ را به‌قیمت روز خودرو‌ها محاسبه می‌کند.

موضوع دوم به حاشیه سود کمتر خرید و فروش محصولات سایپا نسبت به خودرو‌های کارخانه رقیب ارتباط دارد.

محتوای حمایت شده

گوناگون

سایر رسانه‌ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج