آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۸۵۲۸
۱۴۴۶
۱۴۴۶
پ

پولی که آمریکا از جنگ اوکراین و غزه به جیب زد!

با ادامه جنگ در اوکراین و آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، پیمانکاران نظامی ایالات متحده به شدت افزایش یافته و سهام شرکت‌های صنایع نظامی این کشور نیز بالا رفت.

اعتماد آنلاین: با ادامه جنگ در اوکراین و آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، پیمانکاران نظامی ایالات متحده به شدت افزایش یافته و سهام شرکت‌های صنایع نظامی این کشور نیز بالا رفت.

پولی که آمریکا از جنگ اوکراین و غزه به جیب زد!

 

با ادامه جنگ در اوکراین و آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، پیمانکاران نظامی ایالات متحده به شدت افزایش یافته و سهام شرکت‌های صنایع نظامی این کشور نیز بالا رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی خبر دادند از مهم‌ترین بازتاب‌های اقتصادی جنگ‌ها افزایش به‌کارگیری ابزارهای جنگ‌های نوین است که اغلب آنها گران‌قیمت هستند.

به طور کلی جنگ دایر در اوکراین از یک سو و جنگی که اسرائیل علیه نوار غزه آغاز کرده از سوی دیگر باعث افزایش قیمت صنایع نظامی شده و پیمانکاران نظامی آمریکایی مانند لاکهید مارتین و جنرال داینامیکس و... پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای گلوله‌های توپ و موشک‌های پاتریوت افزایش پیدا کرده و به تبع آن سود آنها در سال آینده بالاتر برود.

به نوشته این رسانه‌ها، سال گذشته میلادی شاهد امضای قراردادهای مختلفی برای تامین مستقیم سلاح برای اوکراین و نیز جایگزینی سلاح‌های آمریکایی ارسال‌شده به اوکراین بودیم.

مسئولان این شرکت‌ها در سایه به‌کارگیری گسترده سلاح‌ها توسط اسرائیل علیه فلسطینیان اعلام کردند که پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خرید مهمات و تجهیزات نظامی نسبت به سال گذشته نیز بیشتر شود.

جیسون آیکن مدیر مالی جنرال داینامیکس در این رابطه اعلام کرد ما از سطح تولید ۱۴ هزار گلوله توپ در ماه به ۲۰ هزار گلوله رسیدیم. این کار به سرعت انجام شد و در حال حاضر در تدارک برای تولید ۱۰۰ هزار گلوله در ماه هستیم.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج