آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۷۲۵
۷۵۸
۷۵۸
پ

خواستگار شیاد در رباط‌کریم روانه زندان شد

سرپرست انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری خواستگاری که با تهیه تصاویر، قصد اخاذی از خانم جوان در رباط‌کریم را کرده بود خبر داد.

برنا: سرپرست انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری خواستگاری که با تهیه تصاویر، قصد اخاذی از خانم جوان در رباط‌کریم را کرده بود خبر داد.

خواستگار شیاد در رباط‌کریم روانه زندان شد

 سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای شهرستان رباط‌کریم مراجعه و اعلام می‌دارد شخصی به خواستگاری وی آمده و بعد از چند مرتبه رفت و آمد با وی، یک شب به درب محل کار وی مراجعه و جهت آشنایی بیشتر به منزل فرد خواستگار می‌رود.

وی در ادامه افزود: فرد خواستگار با تهیه تصاویر، قصد اخاذی از خانم جوان را کرده بود که با مراجعه به پلیس فتای شهرستان رباط‌کریم ناکام مانده و با طرح شکایت توسط خانم شاکی با هماهنگی مقام قضایی، خواستگار شیاد در رباط‌کریم دستگیر شد.

سرپرست انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: این شخص که همسر قانونی خود را مدتی پیش طلاق داده بوده با انتشار تصاویر همسر قبلی خود نیز قصد اخاذی از وی را کرده بود که پس از دستگیری، این متهم ۴۳ ساله به جرم خود اعتراف کرد و برابر احکام صادره قضایی، روانه زندان شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج