آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۴۹
۱ نظر
۴۶۵
۱ نظر
۴۶۵
پ

دستگیری سارقان حرفه‌ای مغازه‌های شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق سابقه دار مغازه در محدوده دولت آباد خبرداد.

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق سابقه دار مغازه در محدوده دولت آباد خبرداد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای مغازه‌های شهر ری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چند روز پیش بود که به دنبال چند فقره وقوع سرقت از مغازه در محدوده دولت آباد، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور تیم تجسس کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از ابزار آلات مخصوص اقدام به تخریب در کرکره‌ای مغازه‌ها کرده و پس از ورود به داخل آن اقدام به سرقت کرده و متواری شده‌اند. تیم عملیات کلانتری با استفاده از سر نخ‌های به‌دست آمده و تحقیقات محلی در محدوه جغرافیای جرم هویت و مخفیگاه هر دو متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با به‌دست آوردن این اطلاعات بلافاصله هماهنگی‌های قضائی انجام شده و تیمی از ماموران کلانتری در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه با اجرای یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان در محدوده دولت آباد شهرری دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

طرهانی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت بودند، گفت:‌ این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه و دستکم هفت مورد مشابه دیگر اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهروند

      نیروی انتظامی شهر ری فعالیت بسیار خوبی در جهت ارتقای امنیت حوزه استحفاظی خود دارند و جای سپاس و تقدیر است بنظر میرسد چنانچه در مورد افراد سابقه دار در جرم و تکرار جرم مجازات سنگین اعمال شود میتوان امیدوار بود امتیت افزایش خواهد نمود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج