آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۵۱۳
۵۹۷۱۴
۵۹۷۱۴
پ

۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت شمار حجاج بستری‌شده در بیمارستان‌ها را ۴۰ نفر اعلام کرد.

همشهری آنلاین: رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت شمار حجاج بستری‌شده در بیمارستان‌ها را ۴۰ نفر اعلام کرد.

۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند

دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در عربستان به سر می‌برد، با اشاره به تدارک امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی ویژه ایام تشریق (مناسک حج) اظهار کرد: تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به حجاج در ایام تشریق فراهم شده است و با توجه به گرمای ۴١ و ۴٢ درجه کشور عربستان در این روزها، زائران به توصیه‌های پزشکان برای پیشگیری از گرمازدگی توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین از ارائه بیش از ۱۰۰ هزار و ۹۰۰ مورد خدمات پزشکی به زائران تا غروب دوشنبه (۱۴ خرداد) خبر داد و افزود: بیش از ۷۴ هزار و ۲۰۰ مورد خدمات درمانی در مکه و بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ مورد خدمات در مدینه به زائران ارائه شده است. تعداد ویزیت در درمانگاه‌های ایرانی در مکه و مدینه نزدیک به ۱۶ هزار مورد است.

مرعشی ادامه داد: علاوه‌بر این ۲۹۶۸ مورد ویزیت تخصصی و ۴۳ هزار و ۵۲۳ مورد ویزیت هم در مطب‌های مجموعه‌های اقامتی انجام شده است. همچنین ۴۳۸۱ مورد خدمات پاراکلینیک، ۲۹هزار و ۲۰۰ مورد خدمات پرستاری، ۲۹ هزار و ۲۰۰ مورد خدمات بستری و ۲۵۵۶ مورد خدمات مددکاری و امداد و انتقال برای زائران انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ بیمار در بیمارستان‌های سعودی و ۲۵ بیمار دیگر در بیمارستان و درمانگاه مرکزی هلال احمر در مکه و مدینه بستری و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، زائران شرایط جسمی قابل قبولی قرار دارند و ارائه خدمات درمانی به زائران کاروان‌ها در مدینه و مکه تا پایان عملیات حج ادامه خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج