۱۵۲۷۳۰۷
۱۴۴۵
۱۴۴۵
پ

تبلیغ خلاقانه و تاثیرگذاری که برنده جایزه جهانی شد!

این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاق‌ترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربه‌ای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»

برترین‌ها: این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاق‌ترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربه‌ای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»

پخش-نشدن-ویدئو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج