۱۵۵۴۸۸۴
۱۱۴۲
۱۱۴۲
پ

کوکاکولا بطری دو نفره ساخت: نوشیدنی، دوستی!

کوکاکولا بطری جدیدی را روانه بازار کرده است که فقط به صورت جفت باز می‌شود تا تعامل بین افراد را تشویق کند.

برترین‌ها: کوکاکولا کمپین «پیچش دوستانه» را راه‌اندازی کرد، یک ابتکار خلاقانه با هدف تشویق تعامل بین دانشجویان سال اول دانشگاه. این ایده ساده اما تأثیرگذار است: بطری‌ای که فقط دو نفر می‌توانند همزمان آن را باز کنند. این ابتکار، عمل نوشیدن یک نوشیدنی را به فرصتی برای ایجاد ارتباطات و دوستی‌های جدید تبدیل می‌کند.

این کمپین که توسط آژانس لئو برنت کلمبیا توسعه داده شده است، برای شکستن یخ در روزهای اول کلاس‌ها، زمانی که بسیاری از دانشجویان احساس ناامنی یا خجالت می‌کنند، طراحی شده است. کوکاکولا با توزیع این بطری‌های ویژه در محوطه دانشگاه، تعامل خودجوشی ایجاد می‌کند و دانشجویان را تشویق می‌کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و یکدیگر را بشناسند. طراحی درب بطری با دقت انجام شده است تا فقط دو نفر بتوانند همزمان آن را باز کنند و مفهوم اشتراک‌گذاری و همکاری را تقویت کنند.

کوکاکولا با این ابتکار، نه تنها برند خود را تبلیغ می‌کند، بلکه به ایجاد یک محیط دانشگاهی دلپذیرتر و تعاملی‌تر نیز کمک می‌کند و دانشجویان را تشویق می‌کند تا از ابتدای سفر تحصیلی خود با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

پخش-نشدن-ویدئو

وب گردی

خبرفوری: کچل ها بزودی منقرض میشوند

معرفی شامپو ضد ریزش مو در برنامه زنده صدا سیما!!

سفارش محصول

سریال شفرونی نسخه کامل

با تخفیف ویژه در فیلیمو

تماشا کنید

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج