۱۲۷۳۸۷۱
۱ نظر
۹۸۰۸
۱ نظر
۹۸۰۸
پ

قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی شد؟

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری در تیم ملی است.

فرارو: امروز قرار است هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه دهد تا درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران تصمیم‌گیری شود. پیش از این هدایت تیم ملی بر عهده کارلوس کی‌روش بود که با اتمام قراردادش، فعلا گمانه‌زنی‌ها درباره قطع و یا ادامه همکاری با او ادامه دارد.

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر علاقه مهدی تاج و وزارت ورزش به تداوم همکاری با کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تبدیل به جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی شده است. موضوع قلعه‌نویی از زمانی داغ شد که شایعه مذاکره کی‌روش با تیم ملی قطر به گوش رسید. حتی شایعاتی تایید نشده به راه افتاده که فدراسیون پیش از این مذاکراتش با قلعه‌نویی را پیش برده و از این مربی برنامه هم گرفته است. قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های ایرانی تیم ملی ایران بود، ولی به نظر می‌رسد حالا تبدیل به جدی‌ترین گزینه شده است.

او پیش از این یکبار در جام ملت‌ها هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشته که بلافاصله بعد از حذف از همان رقابت‌ها آنهم برابر کره جنوبی، از کار برکنار شد. گفته می‌شود فدراسیون یکی دو گزینه خارجی دیگر هم مدنظر دارد، ولی از آنجا که به دنبال یک مربی است که تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ با او همکاری کند، پیدا کردن مربی خارجی دشوار شده است. این اخبار در شرایطی منتشر شده که هنوز کارلوس کی‌روش به طور کامل از دایره مذاکرات خارج نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شروع دردسرهای قلعه نوعی.اگربردکه به حساب کیروش واسکوچیچ میرود.اگرهم باخت ازضعف قلعه نوعی ست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج