آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۵۶۲۷
۶۲۸
۶۲۸
پ

پیروزی بی‌دردسر سپاهان در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان بار دیگر با ارائه یک نمایش هوشمندانه موفق شد سه امتیاز مسابقه را در جدول به حساب خود واریز کند و رتبه سومی را حفظ کند.

ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان بار دیگر با ارائه یک نمایش هوشمندانه موفق شد سه امتیاز مسابقه را در جدول به حساب خود واریز کند و رتبه سومی را حفظ کند.

پیروزی بی‌دردسر سپاهان در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان برای کسب سه امتیاز به این دیدار پا گذاشته بود تا جایگاه سومی خود را حفظ کند و در پایان موفق به این کار شد. سپاهان در نیمه اول نمایش هوشمندانه‌ای داشت و دو مرتبه در دقایق 13 و 36 موفق شد با دو گل از شهریار مغانلو و رامین رضاییان از حریف خود پیش بیفتد. در نیمه دوم با وجود شروع طوفانی سپاهان آنها در ادامه بیشتر تمرکز بر کارهای دفاعی داشتند و درنهایت موفق به حفظ این سه امتیاز حساس و سرنوشت‌ساز شدند. مورایس و شاگردانش با این سه امتیاز و با توجه به توقف تراکتور مقابل پیکان 51 امتیازی شدند و 3 امتیاز با تراکتور 48 امتیازی فاصله پیدا کردند. در سوی دیگر هوادار 29 امتیازی در رتبه یازدهم باقی ماند.

 ترکیب سپاهان برابر هوادار

پیام نیازمند، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان (آریا یوسفی -80)، فرشاد احمدزاده (محمدجواد حسین‌نژاد -68)، رضا شکاری (علی اصغر اعرابی -68)، عیسی عباس (عیسی عباس -80)، امید نورافکن (زکی‌پور -80) و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس 

 ترکیب هوادار برابر سپاهان

آرشا شکوری، امین پورعلی، مهدی عبدی، صائب محبی، محمد میری (بابک مرادی -77)، ادریس رحمانی، مرتضی منصوری (محمد دیندار -66)، محسن سفیدچقایی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی (امیرحسین بهادر -66)

سرمربی: مسعود شجاعی

 شرح گل 

سپاهان (۱-۰): در دقیقه ۱۳ پاس در عرض فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید و او هم با یک شوت پای چپ موفق شد گل اول سپاهان و شانزدهمین گل خود را در این فصل از مسابقات به ثمر برساند.

سپاهان (۲-۰): در دقیقه ۳۶ پاس عیسی عباس برای رامین رضاییان با شوت تماشایی و موج‌دار این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا گل دوم شاگردان مورایس به شکل زیبایی ثبت شود.

اخطار:

سپاهان: مغانلو دقیقه ۲۹ - رضائیان دقیقه 37 - فرشاد احمدزاده دقیقه 51 - محمد جواد حسین‌نژاد دقیقه ۷۰

هوادار: امین پورعلی دقیقه 51 - سفیدچقایی دقیقه 3+90

 دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: پاس داریوش شجاعیان کریم اسلامی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما ضربه این بازیکن کم دقت و کم جان بود و به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۲۳: ضربه فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه در حالی که آرشا شکوری برای مهار توپ جلو آمده بود با اختلاف ۲ متری و به شکل کاملاً خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: شوت محکم محمد کریمی کاپیتان سپاهان از فاصله ۳۵ متری با واکنش آرشا شکوری به گل نرسید.

دقیقه ۳+۴۵: ضربه سر هادی محمدی به شکل کاملاً خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: بازیکنان سپاهان چند موقعیت پشت سر هم را روی دروازه هوادار ایجاد کردند ولی هیچ کدامشان به نتیجه نرسید.

دقیقه ۴۹: عیسی عباس، مهاجم غنایی تیم فوتبال سپاهان، در موقعیت تک به تک با آرشا شکوری قرار گرفت ولی ضربه او با اختلاف بسیار اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ضربه سر خطرناک مهاجم هوادار با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۶: در شرایطی که محمد جواد حسین‌نژاد با حرکت تکنیکی خود پاس فوق العاده‌ای را برای مهاجمین تیمش فراهم کرده بود، سردرگمی شهریار مغانلو، عیسی عباس و رامین رضاییان باعث از دست رفتن موقعیت بسیار خوب شد.

دقیقه ۸۳: در شرایطی که سپاهان موقعیت بسیار خوبی در ضدحمله داشت پاس محمد کریمی برای کاوه رضایی و در ادامه پاس این بازیکن در اختیار سنگربان جوان هوادار قرار گرفت.

دقیقه ۸۷: سپاهان تا آستانه ثبت گل سوم مسابقه هم پیش رفت، ولی ضربه کاوه رضایی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بازی برگشت.

دقیقه ۸۸: ضربه مهاجمین تیم فوتبال هوادار به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیام نیازمند به اوت رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج