۱۱۶۹۷۵۴
۵۰۰۰

جزئیات توافق مشروط سازمان لیگ با باشگاه‌ها

نشست اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سازمان لیگ برای واگذاری آن یک شرط ویژه برای باشگاه‌ها گذاشت.

خبرورزشی: روز گذشته نشست برخی از مدیران باشگاه‌ها به همران مسئولان سازمان لیگ و همچنین مهدی علی نژاد برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست سازمان لیگ کمی از مواضع قبلی خود برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کوتاه آمد و مقرر شد در صورتی که تضمین‌های لازم از سوی کارگزاری باشگاه‌ها بابت پرداخت ۳۰درصد حق سازمان لیگ جهت درآمدزایی ارائه شود تبلیغات محطیلی به باشگاه‌ها واگذار گردد.

در این نشست که مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت مقرر شد تا ابتدا مراحل ارائه تضمینِ پرداخت توسط باشگاه‌ها ارائه و پس از بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

پیش از این مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار دریافت تبلیغات محیطی لیگ برتر شد و در ادامه باشگاه‌های دیگر لیگ نیز پیگیر این مساله شدند که در نهایت با تشکیل یک کارگروه مقرر شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

محتوای حمایت شده

گوناگون

سایر رسانه‌ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج