جاباما
۱۰۰۱۴۳۰
۱۵ نظر
۵۳۱۶
۱۵ نظر
۵۳۱۶
پ

بهترین رستوران های مشهد

تعداد رستوران‌های کیفیت بالا در شهر‌های بزرگ کشور از جمله تهران، اصفهان، تبریز و مشهد بسیار بیشتر از شهر‌های دیگر کشور می‌باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های مشهد در استان خراسان رضوی بپردازیم.

برترین‌ها: گذران وقت در رستوران ها امروزه به یکی از اصلی‌ترین تفریحات مردم بدل شده است. همین موضوع در ایران سبب گشته که رستوران‌هایی کم‌نظیر و حتی بین‌المللی در سطح شهر‌های کشور به وجود آیند. طبیعتا تعداد رستوران‌های کیفیت بالا در شهر‌های بزرگ کشور از جمله تهران، اصفهان، تبریز و مشهد بسیار بیشتر از شهر‌های دیگر کشور می‌باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های شهر مشهد در استان خراسان رضوی بپردازیم. با برترین‌ها همراه باشید.

۱. رستوران پسران کریم

بهترین رستوران های مشهد

رتبه نخست در لیست برترین رستوران‌های مشهد به رستوران پسران کریم تعلق دارد. این رستوران که در سال ۱۳۵۹ در خیابان طالقانی مشهد افتتاح گردیده و در حال حاضر در خیابان خیام ۲۳ واقع می‌باشد، دارای ۳ شعبه در شهر مشهد می‌باشد و تاکنون توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند و امتیاز بالایی در بین رستوران‌های این شهر بدست آورد.

این رستوران توانسته با بهره‌گیری از بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی و توجه به تمام نکات بهداشتی در طبخ و ارائه غذای سالم جایگاه خود را به عنوان برترین رستوران مشهد در طی سال‌ها حفظ نماید.

از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران می‌توانیم به فضای ساده و شیک آن اشاره کنیم که می‌تواند مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های شما باشد.

معروف‌ترین و البته پرطرفدارترین غذای این رستوران چلو ماهیچه می‌باشد و در رده‌ی دوم غذا‌های پرطرفدار این رستوران معروف شیشلیک قرار دارد. اگر در مشهد زندگی می‌کنید یا به این شهر سفر کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم چلو ماهیچه و شیشلیک این رستوران را از دست ندهید.

آدرس شعبه اصلی: مشهد مقدس، بلوارسجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست

۲. رستوران باغ زیتون

بهترین رستوران های مشهد

اگر از طرفداران غذا‌های ایتالیایی هستید پیشنهاد ما به شما این رستوران می‌باشد. در این رستوران می‌توانید بهترین پاستاها، سالاد‌ها و پیتزا‌ها را سفارش دهید و در محیط دنج و البته شیک رستوران از غذای خود لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این رستوران می‌توانیم به برخورد فوق‌العاده پرسنل رستوران و مدیریت بسیار قوی آن اشاره کنیم که مورد توجه و تایید مشتریان قرار گرفته است. لازم به ذکر است اگر گیاه‌خوار هستید این رستوران با بهترین سالاد‌ها و پاستا‌های سبزیجات آماده‌ی پذیرایی از شماست.

آدرس: مشهد مقدس، بلوار سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳

۳. کافه نانو

بهترین رستوران های مشهد

اگر قصد دارید به قراری دوستانه در مشهد بروید و یا به دنبال مکانی دنج برای خواندن کتاب در مشهد هستید پیشنهاد برترین‌ها به شما کافه نانو می‌باشد. این کافه در بین مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

این کافه دارای فضای باز و فضای بسته می‌باشد و شما می‌توانید به دلخواه خود از فضا استفاده کنید. این کافه همچنین می‌تواند بهترین انتخاب شما برای صرف صبحانه باشد. پس اگر قصد رفتن به مکانی دنج و آرام را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کافه سری بزنید.

آدرس: مشهد مقدس، بلوار احمدآباد، بین خیابان‌های دهم و دوازدهم ابوذر

۴. کافه سید

بهترین رستوران های مشهد

این روز‌ها رستوران‌ها و کافه‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز نیز از محبوبیت منحصر به فردی رخوردارند. اگر شما هم از طرفداران این نوع رستوران‌ها هستید حتما به کافه رستوران سید سری بزنید.

این رستوران نوستالژی و پرطرفدار با املت‌های خود مشهور است. فضای این رستوران هرچند شیک نیست و در نگاه اول ممکن است مانع رفتن شما به آنجا شود، ولی اطمینان داشته باشید از رفتن به آنجا و امتحان غذا‌های فوق‌العاده آن پشیمان نخواهید شد.

قیمت‌های ارزان، طعم نوستالژیک غذا‌ها و برخورد صمیمی صاحب این کافه از دلایل اصلی قرار گرفتن این کافه رستوران در این لیست می‌باشد.

آدرس: مشهد مقدس، خیابان دستغیب

۵. آس برگر

بهترین رستوران های مشهد

اگر از طرفداران فست‌فود می‌باشید بهترین انتخاب برای شما آس برگر خواهد بود. این رستوران که با برگر‌های فوق‌العاده خود شناخته می‌شود، از بهترین فست‌فود‌های شهر مشهد به حساب می‌آید و در طول زمان توانسته کیفیت خود را به خوبی حفظ کند.

از دیگر غذا‌های فوق‌العاده و پرطرفدار این رستوران می‌توان به کنتاکی آن اشاره نمود که با طبخی فوق‌العاده و البته سرعت سرویس‌دهی بالا محبوبیت زیادی را در بین دوستداران فست‌فود به دست آورد.

اگر قصد خوردن فست‌فود در مشهد را داشتید از پیشنهاد ما، یعنی آس برگر غافل نشوید.

آدرس: مشهد مقدس، بلوار قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی ۲ و ۴،

۶. رستوران ایتالیایی لیو

بهترین رستوران های مشهد

از دیگر رستوران‌های محبوب ایتالیایی شهر مشهد رستوران ایتالیایی لیو می‌باشد. این رستوران ایتالیایی با داشتن فضایی دنج و آرام و منویی فوق‌العاده آماده‌ی پذیرایی از طرفداران غذا‌های ایتالیایی می‌باشد.

سالاد‌های بی‌نظیر، پاستا‌های خوشمزه و پیتز‌های معروف این رستوران باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران در سال‌های اخیر بوده است و جزء مجبوب‌ترین رستوران های مشهد از دیدگاه مردم به حساب می‌آید.

آدرس: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا ۱۹،

۷. رستوران نسیم لبنان

بهترین رستوران های مشهد

تعداد گردشگران و مسافران کشور‌های عربی در سطح شهر مشهد بسیار زیاد می‌باشد و البته تعداد رستوران‌هایی که غذا‌های عربی سرو می‌کنند نیز در این شهر کم نیست، اما یکی از اصلی‌ترین رستوران‌های عربی شهر مشهد، رستوران نسیم لبنان می‌باشد.

این رستوران که به واسطه نام عربی خود نیز مشتری‌های عرب زیادی را به خود جلب می‌کند، فوق‌العاده‌ترین غذا‌های عربی را طبخ می‌کند و حتی در بین مردم غیر عرب نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شاورما‌های این رستوران طرفداران زیادی در بین مردم دارد و ارزش امتحان کردن را دارند. پس اگر سلیقه‌ی شما غذا‌های عربی و به‌خصوص لبنانی را می‌پسندد حتما به این رستوران سری بزنید.

آدرس: سه راه ادبیات، رو‌به‌روی جهاد دانشگاهی مشهد

۸. رستوران مهستان شاندیز

بهترین رستوران های مشهد

این رستوران کم‌نظیر در شهر مشهد که دارای محیط تابستانی و زمستانی مجزا و مناسب با هر فصل دارد، در سال‌های اخیر به شدت مورد محبوبیت مردم قرار گرفته و نظرات مثبتی را دریافت کرده است.

رستوران مهستان شاندیز با کیفیت عالی غذاها، سرویس‌دهی فوق‌العاده و سریع، تحویل سریع غذا جلوی درب منزل و مدیریت خوب توانسته مشهدی‌ها و مسافران مشهد را تا به کنون راضی نگه دارد. پس اگر به دنبال فضایی زیبا برای صرف غذا هستید این رستوران در مشهد می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

آدرس: بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸ (گلشن)، روبه‌روی برج آرمیتاژ

۹. رستوران ایتالیایی می‌شف

بهترین رستوران های مشهد

این رستوران ایتالیایی که یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایتالیایی شهر مشهد به حساب می‌آید، انواع غذا‌های ایتالیایی را طبخ و ارایه می‌کند. این رستوران به واسطه داشتن تراس و فضای باز برای کسانی که تمایل دارند غذای خود را در محیط‌های باز میل کنند بهترین گزینه است.

غذا‌های این رستوران در منو نام‌های عجیب دارند، ولی محتویات هر غذا در منو نوشته شده و می‌توانید با توجه به آن انتخاب غذایی درست داشته باشید. حجم غذا‌های این رستوران بسیار زیاد بوده و هر غذا می‌تواند برای دو نفر کافی باشد.

قیمت مناسب، سرویس‌دهی سریع، مدیریت خوب و غذا‌های خوشمزه از دلایل اصلی قرار گرفتن این رستوران ایالیایی در لیست بهترین رستوران های مشهد است.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی۲،

۱۰. رستوران خانه گیاهی

بهترین رستوران های مشهد

آخرین رستوران این لیست رستوران خانه گیاهی است. مناسب‌ترین رستوران برای عزیزانی که گیاه‌خوار هستند، بی‌شک این رستوران است. رستورانی فوق‌العاده با بهترین و سالم‌ترین غذا‌های گیاهی برای کسانی که نمی‌توانند غذایی جز غذا‌های گیاهی میل کنند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد ما به شما رستوران خانه گیاهی می‌باشد.

آدرس: بلوار هاشمیه، هاشمیه ۲۸، پلاک ۳۶

شهر مشهد بی‌شک یکی از پرطرفدارترین شهرهای گردشگری ایران به حساب می‌آید. اگر به قصد زیارت و سیاحت به مشهد مقدس سفر کردید، می‌توانید با کمک لیست تهیه شده از بهترین رستوران های مشهد که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم انتخابی درست و متناسب با سلایقتان داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

منبع: foursquare

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور نکنید که تو این لیست فقط پسران کریم درست بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشترین رستوران های ایران به نسبت جمعیت .و حتی بودن نسبت جمعیت تو مشهد و تا بیست کیلومتری مشهد مثلا شاندیز و طرقبه.
        و ازین رستوران ها که شاید خود مشهدیا هم ندونن فوق العاده ساخته شدن و غذاشونم استثناییه.
        شما غذای ارزون بخای فراوون.لاکچری بخای فراوون.بعضیا معماری بی نظیری دارن.من خودم چند وقت پیش رفتم تو یه رستوران تو شاندیز وقتی مشهد بودم.
        اصلا سرویس ها کاملا مدرن و اروپایی بود‌با غذاهای درجه یک.

    • اسی 34

      اینقدر که تو ایران رستوران ایتالیایی هست فکر نکنم تو خود ایتالیا باشه

    • بدون نام

      فقط اسم پسران کریم رو تاحالا شنیدم بقیه انگار پول دادن تبلیغ شن

    • بدون نام

      شهر مشهد همه رستوران هاش خوبه توی رستوران معمولی هم برید غذای خوب جلوتون میذاره پولتون رو تو این رستورانهای گرون قیمت هدر ندین مشهد زیاد میرم همه جاشم غذا خوردم همه رستورانهاش خوبه

      پاسخ ها

      • م خ

        رستوران افشین 2 تا در مشهد وجود داره یکی توی بلوار ملک آباد یکی رو نمیدونم ملک آباد بدرد نمیخوره

    • بدون نام

      این رستوران های ناشناس و از کجا آوردین!!!!!
      بعدشم تو مشهد ارم اوله

    • بدون نام

      چلو گوشت حاج حسن و شیشلیک ارم شاندیز و پیتزا توکا‌ طرقبه از قلم افتاد

    • بدون نام

      مطلب مفیدی بود ممنون

    • بدون نام

      کاش به رستوران معین درباری هم اشاره میکردید

    • بدون نام

      مرسی که از این قبیل مطالب رو میذارید. عالی بود

    • بدون نام

      لطفا بهترین رستوران های اصفهان هم معرفی کنید

    • افسانه بانو

      من مشهدی هستم ولی از این بهتر هم تو مشهد هست که بهش اشاره نشده

    • آناستازیا

      من تو رستوران پسران کریم خوشمزه ترین ماهیچه ی دنیارو خوردم.حتتتما برید یبار اونجا.محشره

    • حسین

      رستوران سیدی وپسران طرقبه غذاهاش عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج