۱۰۰۶۰۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ری‌استارت با منچستریونایتد؛ به لیگ قهرمانان برگرد

منچستریونایتد در شروع مجدد مسابقات روی حضور دوباره در لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کند، یا از طریق لیگ برتر یا در مسیر لیگ اروپا.

خبرورزشی: آرزوی چهارم شدن برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر انگلیس! منچستریونایتد در ادامه فصل فقط به حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا می‌اندیشد و حتی این مورد از قهرمانی در لیگ اروپا و جام‌حذفی هم اهمیت بیشتری دارد. نشریه «گاردین» در بخشی دیگر از بررسی شرایط تیم‌های لیگ برتری پیش از شروع مجدد، شیاطین‌سرخ را زیر ذره‌بین برده است.

شرایط آنها پیش از تعلیق چگونه بود؟

منچستریونایتد هم به اندازه رقیب دیرینه‌اش لیورپول از تعلیق لیگ برتر ناراحت شد. قبل از تعلیق مسابقات، برای اولین مرتبه در دهه اخیر موفق شده بودند در شهرآورد منچستر دبل کنند و با شرایط خوبی که شاگردان سولشائر داشتند جبران فاصله ۳ امتیازی با چلسی رده چهارمی قابل انتظار بود. بازیکنان این تیم از جمله برونو فرناندس اوج گرفته بودند. این هافبک پرتغالی که ژانویه به اولدترافورد آمد اعتمادبه‌نفس داشت و زود جا افتاد. علاوه بر اینها، در لیگ اروپا هم با ۵ گل لاسک را شکست دادند و شانس قهرمانی در لیگ اروپا دارند. در جام‌حذفی هم هنوز حضور دارند و به جام گرفتن امیدوارند.

شرایط فعلی آنها چطور است؟

هواداران منچستریونایتد فقط دوست دارند تیم‌شان دوباره بازی کند تا شاهد پیشرفت‌شان باشند. سولشائر گفته باشگاه پولداری مثل منچستریونایتد شاید در همین روزهای بحرانی هم بتواند بازیکن بزرگ جذب کند. با این حال نظر اد وودوارد مدیراجرایی باشگاه چیز دیگری است و می‌گوید باشگاه شرایط اقتصادی سختی دارد اما یکی از مهمترین نگرانی‌های فعلی باشگاه منچستریونایتد آینده پل پوگبا است و هنوز نمی‌دانند می‌ماند یا می‌رود. از طرف دیگر مارکوس رشفورد هم مصدومیت داشته، ولی در آستانه شروع مجدد لیگ برتر به مرز آمادگی نزدیک شده.

برای پایان خوب در این فصل به چه چیزی نیاز دارند؟

جایگاهی برای راه پیدا کردن به لیگ قهرمانان اروپا در صدر جاه‌طلبی‌های فعلی منچستریونایتد قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که برای منچستریونایتد چهارم شدن در لیگ برتر و رسیدن به لیگ قهرمانان از این مسیر ساده‌تر از قهرمانی در لیگ اروپا و حضور با آن روش در لیگ قهرمانان باشد. یونایتد باشگاهی نیست که وانمود کند با قهرمانی در جام‌حذفی همه‌چیز عالی است. لوئی فان‌خال ۲ روز بعد از کسب این جام از کار برکنار شد. اگر سولشائر بتواند منچستریونایتد را به لیگ قهرمانان برگرداند، سایر موارد چندان به چشم نمی‌آیند و از طرفی فشار حضور مربی‌ای مثل مائوریسیو پوچتینو را هم حس نخواهد کرد. یک موفقیت دیگر هم می‌تواند بازگرداندن پل پوگبا به درون میدان باشد. اگرچه با حضور فرناندس کمبود این هافبک فرانسوی کمتر حس شده اما او می‌تواند در پویایی کمربند میانی نقش خاصی ایفا کند.

بازیکنان در قرنطینه چه کرده‌اند؟

منچستری‌ها در این روزها تعطیلاتی آرام را سپری کرده‌اند. مشکل خاصی بین شیاطین‌سرخ به چشم نخورد. تنها اصلاح موی پل پوگبا و آنتونی مارسیال در هفته‌های اول قرنطینه بود که در رسانه‌ها بازتاب داشت.

برای جامعه چه کرده‌اند؟

مارکوس رشفورد با کارهای خیرخواهانه‌اش در صدر بازیکنان منچستریونایتد قرار گرفت. او بیش از ۲۰ میلیون پوند کمک برای مؤسسه خیریه‌ای در زمینه غذا جمع‌آوری کرد. همچنین در پروژه‌هایی که درباره افراد بی‌خانمان است در منچستر همکاری داشته.

بازیکنان کلیدی در ادامه فصل

برونو فرناندس اگر بتواند تأثیرگذاری‌اش مثل قبل از تعلیق مسابقات را حفظ کند، مهره کلیدی شیاطین‌سرخ در ادامه فصل خواهد بود. البته بازگشت پل پوگبا هم می‌تواند خبر خوبی برای هواداران منچستریونایتد باشد.

پیش‌بینی برای پایان فصل

چهارم شدن در لیگ برتر انگلیس بهترین اتفاق برای شیاطین‌سرخ خواهد بود. اگرچه در ۲ جبهه دیگر یعنی لیگ اروپا و جام‌حذفی انگلیس شانس گرفتن جام دارند اما کاری که باید انجام شود بازگشت به لیگ قهرمانان اروپاست. در شرایط عادی مسابقاتی مثل لیگ اروپا آخرین اولویت سولشائر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج