جاباما
۱۰۱۱۶۷۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

میثاقیان: صعود به لیگ برتر بماند برای فصل بعد

سرمربی ملوان انزلی گفت: من یقین دارم که ملوان حتی در لیگ برتر هم می‌تواند جایگاه شایسته‌ای داشته باشد، اما واقعیت امروز این است که باید برای ماندن در لیگ یک تلاش کنیم.

خبرورزشی: ملوان در اولین مصاف با هدایت اکبر میثاقیان با دو گل از سد تیم بادران گذشت. ۳ امتیاز این دیدار وضعیت ملوان را در جدول رده‌بندی بهتر کرد و حالا این تیم شانس زیادی برای بقا در جدول بازی‌ها دارد. اکبر میثاقیان بعد از پیروزی در برابر ملوان گفت: خب کار خیلی سخت است. در ۱۰، ۱۵ روزی که به اردوی تیم ملحق شدم خیلی سخت کار کردیم. سعی کردم از نظر روحی و روانی شرایط تیم را بهتر کنم.

مجموعه باشگاه به اتفاق برای بهتر شدن کار کردیم و این خیلی برایم ارزشمند بود. در بازی‌های دوستانه که در تهران برگزار کردیم به خصوص در بازی با نفت مسجدسلیمان متوجه شدم که ملوان تیم خوبی است و شایسته حضور در این جای جدول نیست و باید برای صعود به لیگ برتر تلاش کند نه ماندن. به هر صورت این واقعیتی است که الان با آن درگیر هستیم و نباید از واقعیت فرار کنیم. ما به خاطر حضور در انتهای جدول فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و این دشوار است، اما ان‌شاءالله بازی به بازی جلو خواهیم آمد و این وضعیت را تغییر خواهیم داد.

البته الان نباید در مورد صعود به لیگ برتر حرف بزنیم. الان باید برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش کنیم. صعود به لیگ برتر برنامه آینده است و بعد از گذر از شرایط فعلی باید ترسیم شود. بنابراین حرف زدن در مورد آن الان اشتباه است. ما ۷ بازی دیگر پیش رو داریم و دست‌کم باید در ۵ بازی پیروز شویم. پیروزی برابر بادران را باید فراموش و به بازی بعدی فکر کنیم. بازی‌ها سخت و فشرده برگزار می‌شود و ما باید برای بازی‌های بعدی آماده باشیم. آنچه برایم محرز است این تیم جایگاهش اینجا نیست.

ما ابتدا باید به جایگاه خوبی برگردیم و در فصل بعد همه به کمک هم برای صعود به لیگ برتر آماده شویم. من یقین دارم که ملوان حتی در لیگ برتر هم می‌تواند جایگاه شایسته‌ای داشته باشد، اما واقعیت امروز این است که باید برای ماندن در لیگ یک تلاش کنیم. پس باید به جای بازی با واژه‌ها سخت کار کنیم و گام به گام به سوی تغییر وضعیت حرکت کنیم. این برای من جای خوشحالی دارد که بازیکنانم در بازی بادران سر خود را جلوی توپ گذاشتند. با این کار من روحیه گرفتم و به آینده امیدوار شدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گودی

      برترینها ینی سانسورچیها

      پاسخ ها

      • ک ح

        من هم از عمل کردن برترینها راضی نیستم ما نه سیاسی هستیم ونه کاره مملکت وما باید واقعیت ها را به گوش مردم برسانیم صدا وسیما سانسورچی رادیو سانسورچی ماشااله روزنامه‌های ایران دروغ آسانسورچی ما درد دلمون را به کی بگیم دولت نداریم همه دروغگو رئیس بانک مرکزی دروغگو و همه ماشااله دروغگو ما دلمان برای برترینها خوش بود اون هم سانسور میکنه

      • ملایرشهرجهانی انگور ومبل ومنبت

        مشکل داری برترینها رو حذف کن از گوشیت... برترینها رو من حدود 10 ساله دنبال میکنم و اصلا وابدا بدی ندیدم. اتفاقا خیلی هم اسمش با مسماست و بهشون می اد. به صدها نفرهم پیشنهاد دادم نصبش کنن همه هم راضین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج