۱۰۱۲۱۵۴
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

ستاره استقلالی شاید به لیگ برتر انگلیس برود

سایت Voetbalprimeur بلژیک نوشت: «فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ به سران این باشگاه اعلام کرده به کاوه رضایی برای فصل آینده نیازی ندارد و او باید به‌دنبال تیم جدیدی باشد.

فرهیختگان: همه‌چیز از خبر وبسایت بلژیکی آغاز شد. سایت Voetbalprimeur بلژیک نوشت: «فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ به سران این باشگاه اعلام کرده به کاوه رضایی برای فصل آینده نیازی ندارد و او باید به‌دنبال تیم جدیدی باشد. کاوه رضایی دو فصل پیش در یک انتقال گرانقیمت از شارلروا به بروژ رفت، اما در ۱۱ مسابقه تنها یک گل برای بروژ به ثمر رساند تا این انتقال شکست بخورد.

در ادامه کاوه فصل گذشته به شارلروا بازگشت درخشانی داشت و در ۲۲ بازی در لیگ ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد. او در پایان فصل و اتمام قرارداد قرضی‌اش به بروژ بازگشت و باید برای حضور در ترکیب اصلی نظر فیلیپ کلمنت سرمربی بروژ را جلب کند در غیر این صورت به‌نظر می‌رسد شارلروا با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد.»

این درحالی است که همان‌طور که وبسایت بلژیکی نوشته بود سرمربی کلوب بروژ به سران این باشگاه اعلام کرده به کاوه رضایی، لوئیس اوپندا و تیبالوت برای فصل آینده نیازی ندارد و آنها باید به‌دنبال تیم جدیدی باشند. رضایی با تصمیم مدیران کلوب بروژ فروخته می‌شود اما دو بازیکن دیگر به‌صورت قرضی راهی تیم‌های جدیدی خواهند شد.

نکته قابل‌توجه در این بین اینکه چند روز پیش اعلام‌ شد شارلروا به‌دنبال تداوم همکاری با میلان ایتالیا جهت ادامه بازی فرانک ساجوت در لیگ برتر بلژیک است. این مهاجم ۲۰ ساله اهل کامرون با مهدی بیات، مدیرعامل ایرانی باشگاه شارلروا دیدار کرد تا بتواند یک فصل دیگر هم به‌صورت قرضی برای آنها بازی کند. شارلروا که پیش از این تلاش زیادی برای تمدید یک‌ساله بازی قرضی رضایی کرده بود اکنون امیدوار است رضایت میلان ایتالیا را هم برای تداوم حضور فرانک ساجوت کسب کند.

فرانک ساجوت سپتامبر ۲۰۱۹ به‌صورت قرضی از میلان به شارلروا پیوست. در همین زمان کاوه رضایی نیز با قرارداد قرضی از کلوب بروژ راهی شارلروا شد. درخشش کاوه رضایی باعث شد فرصت بازی کمتری به مهاجم کامرونی برسد اما توانمندی‌های این بازیکن باعث شد باشگاه بلژیکی پس از جدایی کاوه به‌دنبال حفظ او باشد.

مهدی بیات، مدیرعامل باشگاه نیز درباره کاوه رضایی گفت: «او امیدوار به متقاعدکردن سرمربی کلوب بروژ و یافتن شانس بازی دوباره در این تیم است. اگر کاوه موفق نشود و من پیامی از کلوب بروژ دریافت کنم با کمال میل آماده مذاکره با آنها برای بازگشت رضایی هستم.»

احتمال همبازی شدن با بیرانوند

باشگاه کلوب بروژ که با ۵ میلیون یورو رضایی را به خدمت گرفت، نتوانست استفاده خوبی از او ببرد و به همین خاطر رضایی را به شارلروا قرض داد اما کاوه با ثبت ۱۲ گل و ۴ پاس گل ارزش‌های خود را در تیم سابقش نمایان کرد. اما با این حال شاید کلوب بروژ ریسک نکند و او را بفروشد. این درحالی است که شارلروا قصد دارد همچنان مهاجم ایرانی را به‌صورت قرضی نگه دارد اما درخواست کلوب بروژ فروش قطعی اوست. پیش‌تر برادر بیات که ارتباطات گسترده‌ای در باشگاه نانت فرانسه دارد، سعی کرد رضایی را به این باشگاه منتقل کند اما واکنش هواداران چندان مثبت نبود و حالا همه‌چیز به هیات‌مدیره واگذار شده است.

همان زمان به نوشته رسانه‌های بلژیکی، رضایی تازه‌ترین گزینه نانت برای تابستان بود و حتی این‌طور مطرح شد که این احتمال وجود دارد که در مهلت نقل‌وانتقالات راهی فرانسه شود. در این بین اما پای رویال آنتورپ هم به ماجرا باز شد و پیشنهادی ازسوی این باشگاه به دست کاوه رضایی رسید. هرچند با حضور ام‌بوکانی، کاوه شانس چندانی برای حضور فیکس در این تیم نداشت اما در گزارش دیگری که برای نقل‌وانتقالات لیگ منتشر شده، او به‌همراه علیرضا بیرانوند، ادمیلسون جونیور ستاره الدحیل و ناصر چادلی ستاره موناکو در فهرست گزینه‌های خرید این باشگاه قرار گرفت.

پیشنهاد لندنی‌ها به ستاره سابق استقلال

نکته قابل‌توجه در این خصوص این بود که طی روزهای اخیر حتی اخباری مبنی‌بر بازگشت کاوه رضایی به استقلال یعنی تیم سابق این بازیکن در ایران نیز منتشر شده بود تا بارقه‌ای از امید در دل هواداران این تیم برای فصل آینده ایجاد شود، چراکه استقلالی‌ها خاطرات خوبی را از زمان حضور رضایی در این تیم داشتند و حداقل وجود یک مهاجم شش‌دانگ برای خط حمله این تیم در فصل آینده می‌توانست آبی‌ها را در امر گلزنی بیمه کند اما این تمام داستان نیست و درحالی که استقلال با بدهی‌های میلیاردی برای تسویه‌حساب با بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود دست‌وپنجه نرم می‌کند به‌طور حتم به‌قدری مشکلات مالی خواهد داشت که نتواند از پس این نقل‌وانتقال بزرگ و بازگشت ستاره سابق خود به لیگ برتر ایران بربیاید. ضمن اینکه رضایی هم بارها اعلام کرده به ماجراجویی در اروپا ادامه خواهد داد و فعلا به‌دنبال بازگشت به لیگ ایران نیست.

حالا و بر همین اساس شنیده می‌شود رایزنی‌هایی با یک تیم لندنی از لیگ برتر انگلیس برای جذب کاوه رضایی انجام شده و این موضوع از طریق عیسی براری، نماینده ایرانی شرکت BKM که یک شرکت نقل‌وانتقال بازیکن در انگلیس است (و ازجمله چهره‌های سرشناسی که توسط آنها منتقل شده می‌توان به وین رونی اشاره کرد) به اطلاع مسئولان باشگاه بلژیکی و کاوه رضایی رسیده است و آنها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

براری در این زمینه به «فرهیختگان» گفت: «کاوه یکی از بااخلاق‌ترین و موفق‌ترین لژیونرهای ماست و از لحاظ فنی یک مهاجم تمام‌عیار به‌شمار می‌رود که بر همین اساس این عناوین باعث شده رضایی مدنظر تیم‌های مطرح اروپایی ازجمله لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا در راستای سربلندی نام ایران، این امر برای فصل آینده محقق شود.»

وی البته اطلاعات بیشتری درباره این تیم نداد اما تاکید بر این نکته که تیم مذکور در لیگ برتر حضور دارد نشان می‌دهد که این انتقال درصورت قطعی‌شدن می‌تواند اتفاق بزرگی برای رضایی و فوتبال ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاوه کل اجمعین یک فصل برا استقلال بازی کرد که اونم اخر فصل خیلی شیک پیچوند و رفت بلژیک. حالا شد مهاجم استقلالی؟! چرا نمیگین مهاجم ذوب آهنی مهاجم سایپایی؟!

      پاسخ ها

      • سیاوش

        عقل کل، آخرین تیمی ک بازیکرده،
        تیم بازیک







        ن بحساب میاد

      • جواد

        داداش خب بذار یه اسطوره ایی، لیگ اروپا دیده ایی، چیزی بسازن،، وگرنه مجبورن به عنایتی و مجیدی و برهانی افتخار کنن،، نهایت افتخارشون آقای گلی دسته دو قطر باشه ، خخخ، صبر کن برادر من، بذار از این یه اسطوره لروپا رفته بسازن برا خودشون ،،هههه

      • جواد

        داداش خب بذار یه اسطوره ایی، لیگ اروپا دیده ایی، چیزی بسازن،، وگرنه مجبورن به عنایتی و مجیدی و برهانی افتخار کنن،، نهایت افتخارشون آقای گلی دسته دو قطر باشه ، خخخ، صبر کن برادر من، بذار از این یه اسطوره لروپا رفته بسازن برا خودشون ،،هههه

    • سیاوش

      کاوه آبیه،
      چیکارکنیم ک نسوزی

    • kame

      ستاره خخخخخ

    • محمد

      اگه بشه عالی میشه .افتخاری برای ایرانه بازی درلیگای معتبرجهان علی الخصوص انگلیس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج