۱۰۱۲۹۶۰
۲ نظر
۱۹۲۴۴
۲ نظر
۱۹۲۴۴
پ

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست ۸ تایی

آشنایی با بهترین رستوران‌های هر منطقه می‌تواند کمک خوبی برای انتخاب رستوران باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌ های شمال تهران از نظر کاربران بپردازیم.

برترین‌ها: همه ما برای انتخاب یک رستوران مناسب برای سپری کردن لحظاتی شیرین و به‌یادماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده‌مان ترجیح می‌دهیم که به سراغ گزینه‌هایی ایده آل برویم که هم از نظر کیفیت غذایی جایگاه خوبی دارند و هم از فضای دل‌نشینی برخوردار هستند.

 ویژگی های بهترین رستوران شمال تهران

یکی از تفریح های ما غذا خوردن بیرون از منزل است. خیلی از خانواده ها با توجه به درآمدشان به سراغ رستوران های گران یا ارزان قیمت می روند و ساعتی را در کنار عزیزانشان می گذرانند. غافل از اینکه باید برای انتخاب یک رستوران، به نکته های بسیاری به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه توجه کرد. متاسفانه در بیشتر دنیا با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی رستوران وجود دارد اما تعداد رستوران هایی که از هر نظر خوب و عالی باشند، بسیار اندک است.  در ادامه ویژگی های بهترین رستوران شمال تهران که بتوان در آن‌ها از غذای سالم مطمئن بود، اشاره شده است:

  •  کیفیت غذا بالا باشد
  •  تمیزی و پاکیزگی رستوران
  • دکور و فضای رستوران
  • رفتار پرسنل رستوران
  • برخورد و بهداشت گارسون
  • انتخاب صحیح غذاها در رستوران برای ارائه
  • داشتن منو غذا برای مشتری
  • معقول بودن قیمت غذا
  • آشپزخانه قابل رویت
  • حضور مسئول رستوران در کنار مشتریان
  • داشتن میزهای شیشه ای
  • داشتن نور کافی و شلوغ نبودن
  • هماهنگی بین پرسنل رستوران

معرفی بهترین رستوران های شمال تهران

در این میان آشنایی با بهترین رستوران‌های هر منطقه می‌تواند کمک بسیاری به حساب بیاید و انتخاب رستوران را برای شما به مراتب راحت‌تر کند. امروزه وب‌سایت‌ها و منابع خوبی در دسترس شما قرار می‌گیرند تا بتوانید به عنوان کاربر به رستوران محبوب خود امتیاز داده و یا از رستوران‌های پرامتیاز سایر کاربران استفاده کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های شمال تهران از نظر کاربران بپردازیم و شما را با این رستوران های پرامتیاز آشنا کنیم.

۱. رستوران کمالی

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

رستوران لاکچری کمالی با برخورداری از یک منوی تمام و کمال از غذا‌ی ایرانی و انواع کباب‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران و لواسان شناخته می‌شود. این رستوران دارای امکانات متفاوتی از جمله پارکینگ اختصاصی، تحویل رایگان در محل، فضای زیبا و دل‌نشین، امکان برگزاری جشن و سالن VIP، قلیان، موسیقی زنده و... است که در کنار کیفیت بالای غذا‌ها تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شده است.

در ضمن روزهای یکشنبه در این رستوران برای خانم ها 15% تخفیف در نظر گرفته شده است.

ساعت کاری:  کلیه روزهای هفته از ساعت 12 تا 24

شماره تلفن:

  • شعبه یک: لواسان ۰۲۱۲۶۵۷۰۹۸۱
  • شعبه دو: تهران ۰۲۱۲۲۷۴۵۷۷۱

آدرس سایت: http://kamalirestaurant.com/
سفارش آنلاین: برای سفارش آنلاین غذا از رستوران کمالی می توانید از طریق تلفن مجموعه و اسنپ فود استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام: @kamali_restaurant

آدرس‌:

۲. رستوران جو گریل لند

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

کافه رستوران جو گریل لند نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران علاوه بر برخورداری از یک منوی هوس‌انگیز و دل‌نشین، دارای یک طراحی دکوراسیون بسیار زیبایی نیز هست که همین موضوع نیز باعث می‌شود که بخواهید ساعت‌های زیادی را در این رستوران سپری کنید. این رستوران دارای امکانات متفاوتی از جمله صبحانه در شعب زعفرانیه و شهرک غرب، پارکینگ، بیرون بر، فضای زیبا و دل‌نشین و کلاسیک، امکان برگزاری جشن، رزرو و... است. در جو، علاوه بر پخت و تهیه‌ انواع خاصی از غذاها و خوراکی‌ها ، محیطی جذاب برای تمام همراهان جو،از کودکان و جوانان تا پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، فراهم شده است، تا نه تنها از طعم‌ها و مزه‌ها نهایت لذت را ببرید بلکه لحظاتی آرامش ‌بخش، صمیمی و خاطره انگیز را تجربه کنید. تنوع در طعم، با استفاده از سبزیجات تازه و ادویه‌های مختلف ایرانی و خارجی انجام می‌گیرد که نتیجه‌ آن تهیه‌ بیش از ۲۰ نوع سس متنوع و متناسب با هر نوع ذائقه‌ای برای غذای فرنگی است تا همیشه در جو طعم ‌دلخواه خودتان را بچشید.

ساعت کاری: 11 تا 24
سرو صبحانه در شعب زعفرانیه و شهرک غرب از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰  

شماره تلفن:

  • زعفرانیه 02122179008
  • شهرک غرب 02188362434
  • بام لند 02140443258

آدرس سایت: https://jofood.ir/

سفارش آنلاین: برای سفارش آنلاین غذا از رستوران جو می توانید از طریق تلفن مجموعه، سایت خودشان و همچنین اسنپ فود استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام: @jo.restaurant

آدرس‌:

۳. کباب سرای شمرون

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

کباب سرای شمرون برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک رستوران باکیفیت با منوی ایرانی سرشار از انواع کباب می‌گردند گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. این رستوران در شعبه تجریش دارای یک بالکن زیباست که در فصل‌های سرد و البته گرم سال امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. امکانات این رستوران عبارتند از: سفارش آنلاین، کبابی شمرون پارکینگ ندارد، نان تازه، تحویل رایگان، سرویس دهی عالی و ... است. در شعبه تجریش شمرون کباب این امکان فراهم است که شما در داخل و یا حتی در پیاده رو غذای خود را میل کنید. فضای داخلی این رستوران در کل مدرن است ولی از المان های سنتی هم در آن استفاده شده است. شعبه دیگر شمرون کباب در منطقه نیاوران قرار دارداین شعبه هم دکوراسیونی شیک و مدرن دارد و علاوه بر سالن از فضای پیاده رو هم برای میزبانی استفاده میکند. یکی دیگر از شعب شمرون کباب به خیابان اوین و دشت بهشت برمیگردد، کیفیت و مقدار غذا مانند شعبه تجریش جذاب است، یکی از معروف ترین غذاهای این شعبه شیشلیک است که طرفداران زیادی دارد.

ساعت کاری: 11 تا 24

شماره تلفن: 0211775

آدرس سایت: https://www.shemroonkabab.com/

سفارش آنلاین: برای سفارش آنلاین غذا از رستوران شمرون کباب می توانید از طریق تلفن مجموعه، سایت خودشان و همچنین اسنپ فود استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام: @shemroonkabab

آدرس‌: 

۴. رستوران لوکس شمشیری

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

این رستوران مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند قرار‌های کاری و یا دوستانه خود را در یک رستوران رسمی و لوکس سپری کنند. منوی متنوع و البته غذا‌های خوشمزه و لذیذ و همچنین دکور زیبای این رستوران باعث شده که کاربران بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران یاد کنند. امکانات این رستوران عبارتند از: سرویس دهی خوب، سفارش آنلاین، پارکینگ ندارد، رزرو برای مراسم دوستانه و قرار کاری و ... است.

ساعت کاری: همه روزه از ۱۱:۳۰ تا ۱۶ ، ۱۹ تا ۲۳

شماره تلفن: 02122710390

آدرس سایت: https://luxshamshiri.com/

سفارش آنلاین: برای سفارش آنلاین غذا از رستوران لوکس شمشیری می توانید از طریق تلفن مجموعه، سایت خودشان و همچنین اسنپ فود استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام: @luxshamshiri

آدرس‌: ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، کوچه یکتا

۵. کافه رستوران سبوس

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

کافه رستوران سبوس از جمله رستوران‌هایی است که همیشه به گوش اهالی شمال تهران آشناست. این رستوران به لحاظ برخورداری از محیطی متنوع و متفاوت و همین‌طور منوی کامل و هوس‌انگیز خوشمزه و لذیذ فرنگی تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شده است. تنها مسئله‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که ممکن است نتوانید به راحتی جای پارک مناسبی برای خودروی خود پیدا کنید. چشم انداز عالی، سرویس دهی خوب، رزرو برای تولد، سرو صبحانه، اینترنت رایگان، دسترسی ویلچر و ... از خدمات این کافه رستوران است.

ساعت کاری: 08 تا 21:30

شماره تلفن: 

  • ۰۲۱۲۲۰۱۵۶۰۶
  • ۰۲۱۲۲۰۱۰۰۳۹ (سفارش)

سفارش آنلاین: سفارش از طریق تلفن مجموعه امکان پذیر است.

آیدی اینستاگرام: @saboos_bakerycafe

آدرس‌: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

۶. رستوران شاندیز گالریا

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

پاساژ گالریا نیز از آن دسته مکان‌هایی است که فودکورت آن با اقبال خوبی روبه‌رو شده است. در این میان، اما شاندیز گالریا نیز به نوبه خود حرفی برای گفتن داشته و از مشتریان ثابت و مخصوص خود برخوردار است. شما می‌توانید با مراجعه به شاندیز گالریا با انواع کباب‌ها و غذا‌های ایرانی و فرنگی و شیرینی و دسرهای لذیذ روبه‌رو شده و آن‌ها را نوش جا کنید. چشم انداز و فضای دل انگیز، اینترنت رایگان، سیگار آزاد، فضای باز، سفارش تلفنی و ... از امکانات این رستوران است.

ساعت کاری: 07 تا 23

شماره تلفن: 02122180180

سفارش آنلاین: سفارش از طریق تلفن مجموعه و سایت ها و اپلیکیشن های سفارش غذا امکان پذیر است.

آیدی اینستاگرام: @shandiz.galleria

آدرس‌: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، پلاک۵، مرکز خرید گالریا، طبقه ۶

۷. رستوران کوهپایه دربند

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

از قدیم‌الایام رستوران‌ها و باغ رستوران های موجود در دربند تهران طرفداران مخصوص به خود را داشتند و از اقبال خوبی نیز برخوردار بودند. در این میان، اما یکی از بهترین رستوران های شمال تهران و دربند، رستوران کوهپایه است که تنوع بالای منو، کیفیت مناسب غذا‌ها و همین‌طور برخورداری از محیطی زیبا و دل‌باز و فضای دل انگیز باعث شده که بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران یاد کرد. در ضمن چشم انداز زیبا و فضای باز، استفاده از قلیان، رزرو برای مراسم تولد، بیرون بر، اینترنت رایگان و ... از ویژگی های این رستوران است.

ساعت کاری: 11 تا 24

شماره تلفن:

  • ۰۲۱۲۲۷۱۲۵۱۸
  • ۰۲۱۲۲۷۰۷۱۸۰
  • ۰۲۱۲۲۷۰۵۴۲۴

آدرس سایت: https://www.koohpaye.ir/

سفارش آنلاین: سفارش از طریق تلفن مجموعه و سایت خودشان امکان پذیر است.

آیدی اینستاگرام: @koohpayerestaurant

آدرس‌: تهران، شمیران، دربند، بالاتر از میدان سربند، میدان کوهپایه

۸. رستوران گیلانه

بهترین رستوران های شمال تهران |‌ معرفی لیست 8 تایی

قطعاً در میان لیست بهترین رستوران های شمال تهران باید به رستوران گیلانه نیز اشاره کرد. منوی جذاب و لذیذ غذا‌های شمالی و سنتی ایرانی در این رستوران در کنار فضایی گرم و دل‌نشین با طراحی سنتی و خاطره‌انگیز مجموعه کاملی از معیار‌ها و ویژگی‌های یک رستوران خوب را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل نیز این رستوران همواره با اقبال خوبی توسط مشتریان روبه‌روست. امکان رزرو برای قرار دوستانه، سفارش تلفنی و ... از ویژگی های این رستوران سنتی و زیبا است.

ساعت کاری: 11 تا 23:59

شماره تلفن: 02122055335

سفارش آنلاین: https://gilaneh-restaurant.ir/

برای سفارش آنلاین غذا از رستوران گیلانه می توانید از طریق تلفن مجموعه، سایت خودشان و همچنین اسنپ فود استفاده کنید.

آیدی اینستاگرام: @gilaneh_restaurant_group

آدرس‌: تهران، جردن، بلوار صبا

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جای پولش خالی این برترینها هم معلومه نفسش از جای گرم در میاد

    • ناشناس

      فلافلی فری عزیز هم بد نیست.
      یه گونی پر فلافل با یه دبه سس قرمز خرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج