جاباما
۱۰۱۴۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

ارسباران همچنان می‌سوزد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قرا تکانلو شهرستان خداآفرین که از ساعت چهار روز گذشته آغاز شده، پس از مهار مجددا شعله ور شد و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قرا تکانلو شهرستان خداآفرین که از ساعت چهار روز گذشته آغاز شده، پس از مهار مجددا شعله ور شد و همچنان ادامه دارد.

محمد باقر هنرمند در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: به دستور استاندار آذربایجان شرقی و احساس نیاز به بالگرد برای اطفاء حریق، یک فروند بالگرد هلال احمر به برای هلی برن نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده است.

وی افزود: از وزارت دفاع نیز درخواست بالگرد بسکت‌دار و از ارتش، آتش نشانی تبریز و گروه امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان نیز درخواست کمک کرده‌ایم تا نیروهای امدادی تازه نفس صبح فردا به منطقه اعزام شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل کنترل نشدن حریق، میزان خسارت وارده هنوز برآورد نشده است، گفت: میزان خسارت پس از اطفاء حریق با استفاده از utm توسط همکاران منابع طبیعی برآورد و اعلام خواهد شد.

هنربر در خاتمه تاکید کرد: جنگل‌های ارسباران سرمایه ملی هستند و ثبت ملی شده‌اند، از این رو از مردم، کشاورزان و گردشگران می‌خواهیم تا نکات ایمنی را رعایت کرده و درصورت برافروختن آتش از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کرده و از انداختن ته‌سیگار شیشه و پلاستیک به دامان طبیعت خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اسم واقعی منطقه قره داغ است نه عرسباران

      پاسخ ها

      • ر ی

        جانم فدای وطن سوزانم کاش میمردیم و اینهمه شاهد سوختن وطن زیبامون نبودیم
        نابود بشه دستان سهل انگار چه تو سوزوندنش چه تو اهمال کاری نگهداریشون و چه در ناتوانیها و عدم مهارش

    • بدون نام

      از زمانی که خداوند آدم و هوا را افریدتا کنون قرنها می گذرد لیکن بیشماری از آدمها نیز مبتدی مانده اند و فرهنگ آنها رو به جلو نیست و این در صورتی است خداوند انسان را از همه موجودات عالم برتر آفریده است..

    • مارال تبریز

      صد حیف و افسوس از قره داغ باشکوه

      برادر من جنگلبانی باید نیروهای همیشه آماده باش برای اطفای حریق داشته باشه. آتشنشانی تبریز چند کیلومتر باید طی کنه تا به منطقه برسه آخه؟! حالا اگه وزارت دفاع نخواست کمک کنه تکلیف چیه؟
      برای حفاظت از جنگلها وجود بالگردهای آبپاش برای جنگلبانی ضرورت است چرا هیچ منطقه جنگلی کشور حداقل تجهیزات مقابله با بحران را ندارند؟ اون از زاگرس این از قره داغ. عدم رسیدگی به جنگلها عین ناشکریست در برابر نعمت خداوند.

    • آرین

      باید خاموش شود

    • بدون نام

      خودمان هم داریم میسوزیم مهم نیست ....

    • س.ا

      خدا کمکشون کنه زودتر مهار بشه،خدایا طبیعت و حیوانات و محیط زیستمون رو که همیشه از نظر اهمیت مظلوم واقع شدن رو از بلایا حفظ کن.

    • الی

      حیف این طبیعت بکرو زیبا و بی نطیر که قربانی بی توجهی شده بهشت روی زمینه قره داغ زیبا و باشکوه، طبیعت بی نطیری داره آدم محو زیبایی و عطمت میشه حیف واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج