جاباما
۱۰۱۵۴۷۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار پلمب به ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت

استاندار تهران با اشاره به روند صعودی بستری شدگان گفت: ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت با وجود اخطارها در صورت رعایت نکردن پروتکل ها و فاصله اجتماعی پلمب خواهند شد.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران با اشاره به روند صعودی بستری شدگان گفت: ۱۰ مرکز تجاری پرتجمع پایتخت با وجود اخطارها در صورت رعایت نکردن پروتکل ها و فاصله اجتماعی پلمب خواهند شد.

انوشیروان محسن بندپی در حاشیه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه آب و فاضلاب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در ۱۰ روز گذشته بستری شدگان در بخش‌های عادی و ویژه به شکل چشمگیری روند صعودی داشته است که چاره‌ای جز افزایش نظارت‌ها بر بازگشایی‌ها نداریم.

محسنی بندپی افزود: حمل ونقل عمومی یکی از کانون‌های انتشار بیماری کرونا است و ضعف این ناوگان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بنابراین خواهش ما از عزیزان شورای شهر این است که نسبت به ساماندهی طرح ترافیک و ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

استاندار تهران گفنت: در ستاد کرونا تصمیم گرفته شده که تمامی تالارها چه برای مراسم عزا و چه عروسی تعطیل شود، و علاوه بر این اماکن، در هیچ مسجدی مراسم تحریم برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز به ۱۰ مرکز تجمع و مراجعه مردم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمی‌شود برای آخرین بار تذکر داده شده عنوان داشت: در صورت عدم رعایت، نسبت به پلمپ این مراکز اقدام خواهیم کرد.

محسنی بندپی اظهار داشت: مجتمع‌های تجاری از مهم‌ترین مراکزی عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده‌اند که در صورت تداوم پلمپ خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی شما اینقدر قدرت ندارید شهرداری را مجبور به لغو طرح ترافیک کنید

    • بدون نام

      بجای حرف زدن و تهدید الکی عمل کن جناب استاندار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج