جاباما
۱۰۲۱۸۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که ۲+۲ سهمیه به تیم‌های باشگاهی ایران اختصاص یافته است.

خبرگزاری تسنیم: کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه کشورهای عضو خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد که براین اساس سهمیه ایران ۲+۲ خواهد بود.

طبق جدول اعلام‌شده در منطقه غرب آسیا، قطر و عربستان ۱+۳ سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) خواهند داشت، ایران و امارات ۲+۲ سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارند، عراق ۲+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارد و به ازبکستان ۱+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) اختصاص یافته است.

در منطقه غرب آسیا، اردن، هند، تاجیکستان و ترکمنستان یک سهمیه مستقیم دارند و یک سهمیه پلی‌آف هم به کشورهای لبنان و سوریه اختصاص یافته است.

در منطقه شرق آسیا چین و ژاپن ۱+۳ سهمیه (سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) دارند و به کره جنوبی و تایلند ۲+۲ سهمیه (دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) اختصاص داده شده است. استرالیا ۲+۱ سهمیه (یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی‌آف) دارد و به فیلیپین ۱+۱ (یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف) خواهد داشت.

کره شمالی، ویتنام، مالزی و سنگاپور هم با یک سهمیه مستقیم در منطقه شرق وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و هنگ‌کنگ و میانمار یک سهمیه پلی‌آف دارند.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج