۱۰۲۳۵۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رئال‌مادرید بدون راموس پیروز نمی‌شود

رئال مادرید در بازی‌های اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون مدافع اسپانیایی نتوانسته است پیروز شود.

ایسنا: به نقل از موندو دپوریتوو، نبود سرخیو راموس در دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس سفیدپوشان را برای جبران نتیجه کم خواهد کرد. علاوه بر اعتماد به نفس و رهبری که مدافع اسپانیایی دارد آمار نشان می‌دهد مادرید بدون کاپیتانش در لیگ قهرمانان نتایج خیلی بدی کسب کرده است. سفیدپوشان از هفت بازی بدون راموس تنها در یک دیدار پیروز شدند که به پنج سال پیش برمی‌گردد و توانستند شالکه را شکست دهند.

پس از آن هر بار ‌مدافع اسپانیایی در میدان نبوده سفیدپوشان نتایج ضعیفی کسب کردند. فصل گذشته این بازیکن در بازی رفت مقابل آژاکس کارت زرد دریافت کرد و مجبور شد در دیدار برگشت از روی سکوهای سانتیاگو برنابئو بازی را تماشا کند. او شاهد شکست سنگین ۴ بر یک مادرید بود و این اتفاق موجب شد سفیدپوشان پس از سه سال حمکرانی در لیگ قهرمانان خیلی زود با این رقابت ها خداحافظی کنند. سال ۲۰۱۸ مادرید در آستانه حذف از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قرار داشت جایی که یوونتوس در برنابئو شکست ۳ بر صفر در دیدار رفت را جبران کرده بود اما در لحظات پایانی داور یک پنالتی جنجالی به نفع میزبان اعلام کرد و کریستیانو رونالدو با گلزنی تا تیم اسپانیایی را راهی نیمه نهایی کرد.

راموس در دیدار رفت برابر منچسترسیتی به خاطر خطا روی رحیم استرلینگ اخراج شد. مدافع اسپانیایی اگر بازیکن حریف را متوقف نمی کرد ممکن بود تیم انگلیسی نتیجه را ۳ بر یک کند. اکنون باید مادرید در ورزشگاه اتحاد بدون راموس شکست ۲ بر یک را جبران کند. مادرید به لطف قدرت خط دفاع توانست فاتح لالیگا شود که نقش کاپیتان این تیم تعیین کننده بود. نبود این بازیکن برابر سیتی که یکی از گلزن ترین تیم های لیگ برتر و لیگ قهرمانان است کاملا احساس خواهد شد. میلیتائو در پست راموس در دیدار جمعه بازی خواهد کرد.

درست است که راموس نمی‌تواند مقابل سیتی به میدان برود اما به همراه تیم به منچستر سفر می‌کند تا از سکوها به حمایت از سفیدپوشان بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج