جاباما
۱۰۲۴۳۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: فرصت‌های زیادی مقابل رئال خلق کردیم

سرمربی سیتی بعد از پیروزی مقابل رئال، گفت: فرصت های زیادی را در این بازی خلق کردیم و ۲ گل خود را از روی اشتباهات بازیکنان رقیب به ثمر رساندیم.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند.

پپ گواردیولا بعد از این پیروزی ارزشمند، گفت: فرصت های زیادی را در این بازی خلق کردیم و ۲ گل خود را از روی اشتباهات بازیکنان رقیب به ثمر رساندیم. در این بازی تلاش کردیم تا حمله کنیم ولی باید به یاد داشته باشیم که مقابل رئال حمله کردن کار آسانی نیست.

وی افزود: تلاش کردیم تا از نقاط ضعف رئال استفاده کنیم. شما در این کار گاهی موفق ظاهر می شوید و گاهی موفق به کار نمی شوید. در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و تلاشمان نتیجه داد. انتظار این را نداشتم که در ۳۰ دقیقه اول بازی ۴ گل بزنیم ولی فرصت های زیادی برای خودمان خلق کردیم و بازیکنان تلاش زیادی کردند.

سرمربی سیتیزن ها ادامه داد: در نیمه اول بازی از کناره ها زیاد نفوذ کردیم به نظرم این تاکتیک اشتباهی بود که من اتخاذ کرده بودم. در نیمه دوم این اشتباهم را اصلاح کردم به همین وضعیت تیم بهتر شد و عملکرد خوبی نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج